Herkese merhaba обслуживания hizmetten çok memnunum🤩beni çok şaşırtan ve memnun eden çok hoş ve kibar çalışanlar. İletişim ve ekipman konularında kaliteli bilgiler sunduğunuz için çok teşekkür ederiz. Aynı insan olarak kalın, başarılar ve refah diliyorum.
Prensip olarak hayatımda kablosuz internetin ortaya çıkmasından bu yana bai fly kullanıyorum. 2008'den beri. Hiç sorun yaşamadım. Ve yeni daireye taşındığımda çok uzun süre düşünmedim. Bunun Rusya Federasyonu'ndaki en iyi internet olduğuna inanıyorum. Fiber optik. Davada hızlı cevap verenler için çok hızlı harika destek. Her zaman kibarlar ve her zaman yardım ederler. Elbette kepçe biraz mevcut. Sosyal ağların böyle olmaması. Yalnızca telefonla destek. Ancak, merkezde her zaman sevimli, gülümseyen çalışanlar vardır. Su ile soğutucu. Elektronik kuyruk. Ve malları taksitle alma imkanı. Bankadan değil, mağazadan. Bu uygun. Örneğin, birçok arkadaşım A1 ve gençlikten Bayflay'e geçti. Ve sevindik. Yönlendiricilerle ilgili sorularınız var, ancak yenisini satın alabilirsiniz ve güçlü olacaktır. Genel olarak memnunum
Bekleme süreleri çok kısaldı. Elektronik kuyruğu beklerken kendinizi rahatlıkla konumlandırın. Çalışanların çalışanlarının büyük çoğunluğu, ortaya çıkan sorunları kibar, ayrıntılı ve bilgiççe açıklamaktadır.
Ana avantajlardan biri, internetin iyi kalitesi ve optiklerle iyi bir şekilde kaplanmasıdır. Ana eksi, fiyatları dikte etmenize izin veren tekeldir. İnternetin maliyeti ortalama olarak elektrik maliyetinden daha yüksektir. Müşteri hizmetleri ortalamanın üzerinde bir seviyede. Başvurular tam olarak işlenir, personel gereksinimleri mevcuttur.
Her şey onurlu, modern bir şekilde organize edilmiş, yerin yeri harika, mersonal ~ hiç olmaz, ancak her zaman sıra sıra. Şehirde hala servis noktaları olup olmadığını bilmiyorum.
İnternetin iğrenç kalitesi !!!
İnternetin olmaması için para ödüyorsun!!!Yüksek hız umuduyla en pahalı hizmet paketini almamıza rağmen !!!
Uzmanın çağrısı ödeniyor, ortaya çıktıkları ve tüketiciler olarak zaten ödediğimiz korkunç internetlerini düzeltecekleri ortaya çıktı, tekrar ödememiz gerekiyor
Karşılaştığım en kötü hizmet, sunulan hizmetler !
Hiç kimseye hizmetlerini kullanmasını tavsiye etmiyorum!!!
Bilet için bekleme süresi 45 dakikadır. Randevu ile bile kız benden önce 25 dakika bekledi. Çalışanlar yavaş çalışıyor. Rozetler karnından masanın altına asılır. Belgelerin kayıt prosedürünü tam olarak bilmiyorlar, ikinci kez bana zaten sahip olduğum modemin aktarılması için bir işlem yapmaya çalıştılar.
Bir hata nedeniyle birkaç ödemenin yapıldığı site yanlış çalışıyor, ancak bankanın suçu var ya da sizsiniz, sizi dinlemeye bile çalışmayacak, ancak en kısa sürede sizden kurtulmak isteyecek ve şaşkınlıkla ikna edecek bir tonlama ile çağrı merkezinde açık kabadayılar oturuyorsunuz. ilk kez böyle bir şeye sahipler ve genel olarak bununla hiçbir ilgisi yok
Şirketinize ve özellikle Gromyko çalışanı Zhanna Mikhailovna'ya büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Sorumu çözmede zamanında yardım ettiği için ona çok minnettarım. Her zaman yardım için ona döneceğim. Durumumu anlayışlı bir şekilde ele aldım ve en iyi nasıl yapacağımı söyledim. Böyle sorumlu çalışanların olması çok güzel.
Randevuyla geldim, sonunda 15 dakikadan fazla bekliyorum. Saat 10: 00'da kapılar açıldığında resepsiyonist herkese kupon verdi, beni tanıyordu ama en son bana hizmet etti. Öyleyse neden ön kayda ihtiyaç var?
Güzel, aydınlık ve rahat bir yer. Uzmanlara soru sorulmuyor. Sorulara her şeyi çözdüler. Gerekli tüm alanlar mevcuttur. Kanepede oturmaktan, odanızı beklemekten tamamen yorulduysanız su bile içebilir.
Müşteri hizmetleri ve hizmetleri büyük ölçüde iyileştirildi...böyle geliyorsun ama sıra yok!!! Taksitle televizyon aldım. Fiyat, başka bir büyük ve popüler satıcının ağındakinden daha düşüktü... ve hiç kimse bana ek bir şey empoze etmeye çalışmadı. hizmet ve + 18 aylık taksit planı 5'e karşı. Eksi - taksitleri doldururken kendimi konuyu pek bilmeyen bir öğrenci gibi hissettim))). Tarihleri hatırlamak ve biraz saymak zorunda kaldım))).
İnternet ve televizyon tarifeleri için birçok farklı teklif var, ancak dezavantajları da var, yani bunlar, çoğu cihazın bugün tam olarak bu modda çalışmasına rağmen, bu kuruluşun sorumlu olmadığı wi-fi üzerinden internet bağlantılarının hızında çok güçlü düşüşler, televizyonun kalitesi düşük, park yeri var, ancak çok nadir boş yerler var, hizmet kibar ve müşteriyle buluşmaya gitmeye çalışıyorlar
Ev internetini bağlarken, kimseye gereksiz bir telefon bağlantısı empoze ederler....ama ya eksi giderse...Bu bir şey...dolduruyorsun...ve yeniden bağlantı kurmak için 20-30 dakika beklemeniz gerekiyor
Ofisteki onarımlara bakılırsa, çok şık yaşıyorlar, bu yüzden tüm hizmetlerini reddettim, böylece aile bütçesinin maliyetlerini yılda en az 600 ruble azalttım
İnternet 3 akşam 2'de. Zamana ayak uyduramayacaklar. Bir komşunun tüm yanıtlarına, modem sinyali sizin için daha güçlü bir şekilde keser. Tavsiye etmiyorum. Bobruisk'te ustalar genel olarak 2 hafta beklediler
. Yeni yıldan önce bir TV satın aldılar ve tarifelerden birine bağlandılar. Danışman adam (maalesef adı sorulmadı) sadece
Yetkin tavsiye ve güler yüzlü hizmetten memnun kaldım! Yardımlarınız ve keyifli iletişiminiz için çok teşekkür ederim!
Operatöre 123 numaralı telefondan ulaşamazsınız. Sayıları seçersiniz ve Tanrı bir rakamda hata yapmasını rica eder, bu bilgiyi en baştan dinlemeye başlarsınız. Bu operatörün internetinden bağlantıyı kesmek istiyorum. Ve yapamam.
Paramı istemeyen bir ofis. Aralık ayından itibaren hizmetin başka bir adrese aktarılmasını rica ediyorum, başvuruyu yazdım ve başvuruyu telefonla bıraktım. "24 saat içinde sizinle iletişime geçilecek." Görünüşe göre çok iş var, unuttular. Parayı mts'ye götürdüm.
UPD: Beni 23.03'te beltelecom'dan aradılar (Aralık ayında, Ocak başında tekrar başvurdum), gözden geçirdiğimizi ve bağlanabileceğimizi söylediler. 10 iş günü geçti 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.
Upd. 2023 yılı. Kader yine bu ofise geldi. Hiçbir şey değişmedi.
Bu internetten şok oldum! Sürekli donuyor. İzlemek imkansız!Ustayı zaten beş kez aradım. Bazen bloğu değiştirecekler, sonra öneki değiştirecekler ama sonuç yok! Buradaki olumlu yorumlar muhtemelen Beltelecom çalışanlarının kendileridir ve yazmaktadır.
İyi akşamlar, fırsat olsaydı - 100-1000 vb. yıldızlar koydum. Çünkü son zamanlarda salona bağlandılar, sonuç olarak madem çalışmıyor, usta gerçekten hiçbir şey yapmadı.
İnternet ve televizyon olmadan bir gün oturuyorum. Para sadece hiçbir yerde değildir.
Berbat bir şekilde reçel TV'ye geçeceğim.
Beltelecom şirketinin hizmetlerini neredeyse 10 yıldır kullanıyorum ve hizmet kalitesi mükemmel, fiyatlar istikrarlı bir sorun yok. Birkaç gün önce ofise gitmek zorunda kaldım, sorunuma çok az yardımcı oldular, bu yüzden indirim yaptılar, bu gerçekten olur mu? Dijital televizyon, yüksek hızlı internet günümüzde başka neye ihtiyaç var.
Daha hızlı çalışmaya başladılar. Özellikle bodrumdan taşındıktan sonra servis merkezi. Modemi değiştirmek için artık saatlerce oturmanıza gerek yok. Ve içeride güzelleşti
Korkunç hizmet, sözleşmeyi feshetmem gerekiyordu, bunun için özel olarak servis merkezine geldim ve belirli bir gün ve saat için resepsiyonistle kaydoldum (22.07.22 08:30). Sonuç olarak, belirlenen saate geldim ve servis merkezinin saat 26.07'ye kadar 10: 00'dan itibaren çalıştığı ortaya çıktı. Bunun kabul edilemez olduğuna inanıyorum, bir müşterinin böyle bir şirkete olan güveni ne olabilir?? Bu gün için özel olarak kaydoldum, her şeyi planladım, aynı gün uçmam gerekiyordu. Ama beni tuzağa düşürdüler. Ayrıca, ekipman test departmanında çalışan çok kaba çalışanlarınız var. Onlara yardım istemek, en azından bazı bilgileri öğrenmek için geldiğimde bana çok kaba bir şekilde cevap verdiler ve genel olarak yokmuşum gibi davrandılar. Hizmet sunumunda böyle çalışmak zorunda değilsiniz!
Site, saat 19.00'a kadar, aslında saat 18.00'e kadar çalıştıklarını söylüyor. İşten saat 17.40'ta geldikten sonra bir bilet bile vermediler, bir işaret astılar, çalışmıyorlar. Soruya : "Neden?", daha önce gelenlere hizmet etmemiz gerekiyor. İşte bu hizmet! Ayda para alıyorlar, a1 veya mts değil, internet hızı düşük, beyan edilene karşılık gelmiyor. Yakında tüm müşteriler kaybedilecek...böyle bir hizmetle.
İnterneti kapatmaya geldim, gerçek zamanlı olarak 4 saat sırada oturdum.... yönetici yok, 10 pencereden 1'i çalışansız çalışan var.....
Orijinalini göster · Русский
11
sanchoys
15. seviye şehir uzmanı
19 Haziran 2024
Korkunç internet, büyük ping,% 50'den fazla gecikme.. Ve ofislerindeki hizmet, hizmetlerinin kalitesinin doğrudan kanıtıdır... Masadaki interneti kapatan kadın: gevezelik etti, sakız çiğnedi)
3 sıradaydım - neredeyse 40 dakika bekledim..
Hızlı ve kaliteli çalışmaları için Beltelecom personeline çok teşekkür ederim. Akşam saat 8: 00'de başvuruyu gönderdim (internet çalışmıyordu), sabah saat 9: 00'da usta oradaydı, her şeyi düzeltti.
Şimdi burada onarımlar devam ediyor ve sooooooo uygun değil. İşin bitiminden sonra ne olacağını bekleyeceğiz, eskiden her şey zirvedeydi ve her şeyin aynı şekilde devam edeceğinden eminiz ama şimdilik değerlendirme böyle olacak
Müşteri odaklılık sadece 0'a eşittir!!!
Nedeni şuydu:
Telefon numarasının belirlenmesinin durduğu konusunda 123 numaralı hatta bir çağrı yapıldı, 123 numaralı hatta her şeyin düzgün çalıştığını ve çalışması gerektiğini söylediler, çalışmıyorsa ertesi gün yapılan servis merkezine başvurun.
Servis merkezinde telefona baktılar ve her şeyin yolunda olduğunu söylediler, orada da kontrol ettiler - numara belirlendi, ancak telefon eve getirildikten sonra telefon bağlantısı eksik olmaya başlayan yeni bir sorun ortaya çıktı, bizi arayabilirlerdi, biz aramadık. Sonra servis merkezine de aynı başarı ile başka bir çağrı yapıldı. Sonra 123'e bir çağrı daha geldi ve bize ustaların gelip elimizde neyin yanlış olduğunu görmeleri gerektiği söylendi. Sonuç olarak, modemin iyi olduğunu söylediler, ancak anten gövdesinde bir kusur olduğu için (plastik kısım uçup gitti, fotoğraftaki işi hiçbir şekilde etkilemiyorum) değiştiremiyorlar ve bir kez daha servis merkezine gitmelerini tavsiye ettiler, bu da yapıldı.
Düşen plastiğin iletişim hizmetlerini etkileyip etkileyemeyeceği sorusuna cevap şuydu - HAYIR, antenlerin interneti etkilediği de söylendi, ancak iyi çalışıyor. Soru neden değiştirelim? Modem arızalıysa, telefon arızalıysa ve başlangıçta itiraz yalnızca numaranın kimliğinin bulunmaması üzerineydi, ancak servis merkezine ulaştıktan sonra iletişim sorunları başladı, nedeni nedir? Ama bize hiç kurmadılar, modemi değiştirdiklerini, çalışmayan kırık plastikler için 30-50 ruble ödediklerini söylediler ve hepsi bu) modemi teşhis etme ve numaranın kimliğinin olmamasının asıl nedenini belirleme ve ardından gelen iletişimin nedenini belirleme konusunda hiçbir teklif sunmadı, bu tavır budur. Yarın yorum ve öneri kitabına şikayette bulunmaya gidiyorum.
İnternetten daha kötü değil! Bugünkü durum beni bu incelemeyi yazmaya zorladı. 5 dakika içinde modemi 3 kez yeniden başlatmam gerekti ve ardından 3000 ping belirdi. Ve şimdi sürekli sorunlar:
1) Evdeki her şey kapalıyken bile internet kararsız çalışıyor, ping yüksek gösteriyor.
2) Bir yıl boyunca internet kaybolur ve modemi her gün 2-4 kez yeniden başlatmanız gerekir. Ve Beltelecom'u aradıklarında, herhangi bir arıza veya sorun bulamadıklarını söylüyorlar.
Bu şebeke operatörünü kimseye tavsiye etmiyorum. Bunların hepsini başka bir deyişle (daha kaba bir biçimde) tarif etmek mümkündü, ancak makalenin yayına girmeyeceğini zaten biliyorum. Kendiniz sonuca varın, ben sadece her gün ne yaşadığımı yazdım, şimdiden istifa ettim, başka bir ülkede yaşayan akrabalarımla konuşmanın ya da posta yoluyla dosyalarla önemli bir mektup göndermenin her zaman mümkün olmadığını düşünürsünüz, şirketinizi yeterli birine satabilirsiniz, ancak birisi neden sizin "havalı ve güvenilir" sunucularınıza ihtiyaç duysa da. Eminim Ddos saldırısından kurtulamayacaklar, hemen yatacaklar. İlginiz için teşekkürler!
Kimse sözleşmenin feshini tek taraflı olarak bildirmez. Bunu 3 yıl sonra mahkemeye çıkmakla tehdit eden mektuplardan öğreneceğiz. Bu mektuplarda, yalnızca sözleşme numarası, kimin imzalandığı, belirtilmediği bir tarih olmadan belirtilmiştir. Beltelecom'un inisiyatifiyle beş yıl içinde önekler birkaç kez değiştirildi. Ama kimse onların iadesini talep etmedi. Sırada bir saat oturduktan sonra uzman, önekin aynı olmadığını, ancak ekipmanın aksını hangi adrese kurduğunu açıklayamadığını söyledi. Hamila, hiçbir şeyi kanıtlamayacağımızla tehdit etti, mahkeme suçlayacak. Tekrar gelip tekrar sırada beklemek zorunda kaldım. Çok yüksek fiyatlar, iğrenç iş organizasyonu. Kimseye tavsiye etmeyeceğim.
Her şey yolunda, ama... sıralar sadece şaşırtıcı. Ve bu günler için değil, aylar için değil, yıllar için. Böyle bir süre boyunca, vatandaşların kabulünün nasıl iyileştirileceğini düşünmek uzun zaman önceydi. Örneğin, resepsiyondaki pencere sayısını artırmak, öğle yemeğine gittiğinde yönetici için bir yedek bulmak. Bu kadar hasta olan insan kalabalığı. Aksi halde her şey yolunda. Kızlar zekidir.