İki yıl önce bir hizmet paketi için sözleşme imzaladım, çok insan vardı. Çalışanların çalışmaları hakkında hiçbir soru sorulmadı. Bugün sözleşmeyi kapatmaya geldim, sıra yoktu. Yardımsever bir kız olan çalışan Julia bana yardım etti, saplantı yok. O zaman, şimdi izlenimler olumlu kaldı.
Süper! Bugün sözleşmeyi kapattılar, koğuşta 10 dakika geçirdiler! 10 dakikalık çocuklar girişten çıkışa kadardır! Çalışanlar süper! Daha önce orada nasıl olduğunu bilmiyorum ama bugün böyle, Salı 10:00 . Bu arada, bir sürü ilginç ekipman da satılıyor: elektrikli süpürgeler yıkama, ütü vapuru vb.
Bu merkezin hizmet seviyesi uygun düzeyde yu. Çalışanlar kibardır yardım etmeyi reddetmezler. Olaylardan, bir saat + beklediğiniz seviyedeki bir sıra var. Prensip olarak, Minsk'te Beltelecom'daki ekipmanın çalışma kalitesi son bir buçuk yılda daha iyi hale geldi
İğrenç modemlere sahip iyi bir sağlayıcı.
Bugün 2024 ve evde wi-fi'si zar zor hareket eden 2005 seviyesinde bir modemim var.
Şirkette bu sorudan sorumlu olana bir yıldız veriyorum.
Geldim. Sakince kuponu aldım. Oturdum, sırayı bekledim. Eski modemimi verdim, sonra birkaç kağıt doldurdum ve bana 2,4 ve 5 Hertz frekansında çalışan yeni modern bir modem verdiler. Personel kibar ve sakin. Her şey süper
Orijinalini göster · Русский
3
1
А
Алина -
5. seviye şehir uzmanı
20 Eylül
İnternetin hızı arzulanan çok şey bırakıyor. Bağlanırsanız sözleşmeyi feshetmek başka bir maceradır. Başlangıçta verilmeyen ekipman gerektirirler, her şey için ayrı ayrı ödeme yaparlar, sadece bir ay boyunca ücretsiz olarak kapatamazsınız, o zaman kullanmasanız bile tekrar para çekeceklerdir. Hemen başka bir sağlayıcı seçmek daha iyidir
4 yıldır hizmetleri kullanıyorum, birkaç kez merkeze gittim, internet belgelerinin kaydı için uzmanlara çok teşekkür ederim ve bizim için neyin daha karlı olduğunu tavsiye ediyorum.
İnternetin hızı sadece bir korku, devlet şirketinin bir işletme olduğunu anlıyorum, ancak sunulan hizmetleri en azından biraz izlemem gerekiyor, fiyat kaliteye karşılık gelmiyor, korku, sıfıra yapıştıramam üzücü, bu kahverengi interneti terk edip başka bir sağlayıcıya gidiyorum.
Duyarlı personel, ilgilendiğiniz tüm soru ve hizmetlere derhal yanıt alınmaktadır. İnterneti bağımsız olarak nasıl kurup bağlayacağımızı yönlendirdik. Teşekkürler.
Harika nokta. Hafta içi sabah 8'e kadar gelirseniz neredeyse hiç kimse yoktur. Yani eğer biri kuyruklardan korkuyorsa, o zaman erken gitmeniz gerekir. Havalı çalışanlar, çok hızlı çalışıyorlar, yardım etmeye hazırlar.
Telefonda her şeyi konuştular ve internet bağlantısı sipariş ettiler. Hangi zamana yaklaşacaklarını söylediler. Geldim, imzalarımı koydum, belgeleri aldım ve eve gittim. Evet, TV set üstü kutusunu da yüke verdiler. Her şey 5 dakika sürdü. Hepinize teşekkür ederim, herkes memnun )))
Elektronik kuyruk. Yeterli personel var(sabahları sadece iki ziyaretçi olmasına rağmen). Gecikme yok, her şey çabucak resmileştirildi. Nereye park edeceklerini bulabilirsiniz.
Kaliteli hizmet veriyorlar, soru yok. Ne yazık ki, internet hızı belirtilen parametreleri karşılamadı. Her durumda - hizmetiniz, gülümsemeniz ve tutumunuz için teşekkür ederiz.
Personel çok yavaş çalışıyor, 5 pencere çalışırken bir saatte sadece üç kişi geçti.
İncelemeleri okurken, incelemelerin yarısının sarıldığı izlenimi uyandırıyor
Her şey çok net ve hızlı. Elektronik kuyruk, yeterli sayıda operatör sorunu 5 dakikada çözdü ve hatta hemen ödemelerine bile izin verilmedi, ancak bir saat içinde (yalnızca ERIP ile ödeme) kartı doldurmam gerekti.
Orijinalini göster
3
Дмитрий
8. seviye şehir uzmanı
1 Ekim
Büyük kuyruklar, yavaş müşteri hizmetleri, operatörlerin yaklaşık yarısı aynı anda çalışıyor.
İade edilmeyen bir tel için ödeme yapmak zorunda kaldım. Her şey hiçbir şey olmazdı, ama iade edilmesi gerektiğini söyleselerdi hiçbir şikayet olmazdı. Böylece tüm ekipmanı getirdim ve evde bir kablo kaldı ve çöpe gitti ve bunun için ödeme yapmak zorunda kaldım.
Beltelecom'un en iyi hizmet merkezlerinden biri, burada tüm sorularınız için size yardımcı olacaklar: hizmetlerin sağlanması için bir sözleşme imzalayacaklar, tarife planını değiştirmenize ve diğer hizmet türlerini bağlamanıza yardımcı olacaklar. Ekipmanın arızalanması durumunda ekipmanın test edilmesi (değiştirilmesi) de yapılabilir.
Genel olarak her şey yolunda. Elektronik kuyruk birçok soruyu ortadan kaldırıyor. ))) Uzmanlar yetkin, doğrudur. Akşamları uzun süre beklemek zorunda kalmadım ve soruyu 5 dakika içinde çözdüm.
Paket sözleşmesinin sonuçlandırılması, yeniden sonuçlandırılması için bu şubeyi zaten üç kez ziyaret ettim. Sıra yok, personel kibar, cana yakın. Sözleşmeyi yeniden imzaladığımda her zaman hoş bir indirim aldım;)
Elektronik kuyruk. Sadece "Hayır, yapamazsınız" cevabını vermekle kalmayan, nedenini açıklayan ve nasıl ilerleyeceğinizi öneren deneyimli çalışanlar. Hangi tarife planını seçmelisiniz. Yetkin danışmanlık. Hızlı evrak işleri ve ekipman alımı
Orijinalini göster
Ю
Ю Б
7. seviye şehir uzmanı
16 Temmuz 2022
İnsanlar, dürüst olmak gerekirse, kuruluşlara sadece iyi yorumlar yazmaya çalışıyorum, ancak bu durum beni rahatsız etti, ilk kez böyle bir kabusla karşılaştım!
Her şey çok, çok iğrenç!
Hizmetleri feshetmek için kişisel zaman ayırıp koşmam gerekiyordu....
Bundan önce, "usta" geldi, interneti kapattı ve ekipmanı almadı ve hizmete bildirmedi. Buna göre bize fesih hakkında herhangi bir belge verilmedi.
Sanırım - çok büyük... Doğal olarak, internetin bu konuda her şeyin kapatıldığından tam olarak emin olarak, başka bir operatör seçmeyi zaten düşündük.
Sonuç olarak, anladığım kadarıyla, internet için ücreti bir işçi olarak saymaya devam ettik (!) ve SMS ve ödeme bildirimleri göndermeye başladılar... Sorunun ne olduğunu öğrenmek için aradıklarında operatör, yalnızca "kapatma başvurusunu" kabul ettiğini söyledi... Ve bağlantının solcu bir kişi tarafından yapıldığı ortaya çıktı (bunu bile bilmiyorum)
Kimin bağlandığı sorusuna bir isim verdiler... Böyle bir tanıdığım bile yok!!!
Yasal nitelikte birçok soru ortaya çıktı..!!!
İlk olarak, neden kapatmaya gelen bu usta ofise haber vermedi!
İkincisi, internet gizemli bir şekilde resmileştirildi - tamamen üçüncü bir tarafça, hizmetlerin sağlanmasına ilişkin bir sözleşmenin imzalanmasında bile bulunmayan ve bunu ancak sms gelmeye başladığında öğrenen bir kişiye...
BU NASIL OLABİLİR??????
Pasaportlara hiç bakıyor musunuz?! Belgelerden size kimin geldiği ve KİMİN verilerini sağladığı bilgilerini kontrol ediyor musunuz? Hizmet kime ve kim tarafından verilir?
Yetkisiz bir kişi tarafından sağlanan başkalarının pasaport verilerini kabul etme hakkınız nedir? Bu en azından bir sahtekarlıktır.
Büyük ihtimalle mahkemeye gideceğim.
Tamamen ihmal!!!
HERKESE ÇOK DİKKATLİ OLMALARINI TAVSİYE EDERİM!
Başka bir operatör arayın, çünkü onlar yeterli faydaya sahipler, çünkü kişisel verilere ve müşteri odaklılığına karşı açıkça bir tutum var \ u003d 0.
Sıra hareket etmiyor... Havasız, insanlar saatlerce oturuyorlar! Bir saatten fazla oturdum ve sorularımı çözmeden ayrıldım! Bekleme süremde (bir saatten fazla), birkaç operatör çalışmasına rağmen sadece iki kişi geçti!
Düz bir yerde aldatıldıkları korkunç bir yer, zte'nin 2009 tarihli eski modeminin 25 ruble, yani eski parayla 250.000 ruble olduğu tahmin ediliyor, bu nasıl bir saçmalık olabilir???kalıcı kuyruklar,
Yavaş çalışıyorlar, insanların uykulu sinekler gibi kuyrukta kaç saat oturduğunu umursamıyorlar. Oraya gitmesen iyi olur!
Mükemmel hizmet, profesyoneller çalışıyor, her şeyi çok hızlı bir şekilde yaptılar. İnternet tarife planını yasna-35 tarife planına değiştirdik (telefon, salonlar, Rusya Federasyonu'ndaki telefon görüşmeleri)
Orijinalini göster
1
Valery Larkovich
8. seviye şehir uzmanı
23 Ocak 2022
Elektronik kuyruk, akşamları yürümemek daha iyidir.
Saat 19.30'da bir kez geldiğimde kuponu aldım, departman saat 20.00'ye kadar çalışıyor, giden çalışan saat 20.00'de numarayı almayı başaran herkesi kabul edeceklerini söyledi. Dahası, saat 19.55'te bir yerlerde elektronik kuyruk terminali kapatıldı, anladığım kadarıyla insanların onlara hizmet etmek için zamanları olmayacağı için kupon almaması için. Ancak saat 20.20'de, sadece 3 kişi kalmamıza rağmen başka kimseyi kabul etmeyeceklerini söylediler, ancak iddiaya göre programlarının muhtemelen çalışmayacağını (saat 20.00'den 20.20'ye kadar nasıl çalıştığını merak ediyorum) ve bir yöneticileri olmadığını belirttiler, ancak bizi uyarırdı. kuyruğun çok fazla biriktiği ve herkesi kabul etmek için zamanları olmayacağı. Mesai saatleri içinde neden yöneticiniz yok? Mesai saatleri içinde gelip neredeyse bir saat beklemelerine rağmen neden insanları kabul etmiyorsunuz? Müşteri odaklılık ölçeğin dışındadır.
123 numaralı kısa numaranın başlangıçta bir sözleşme imzalamak için Kuyulara ve daha sonra yine de bu merkeze gönderildiği gerçeği dışında, izlenimler olumludur.
Uzmanlar işlerini gerçekten ve hızlı bir şekilde yapıyorlar.