Servis sıfırdır. İnternet -0.Her zaman bazı sorular benim tarafımdan değil.Maksimum tarifeyi ödüyorum ve onlar benim ekipman sorunlarım olduğunu söylüyorlar.Onların antediluvian yönlendiricisine değer.benimkini aldım, bağlamayı reddediyorlar
Bugün hafta içi. Sözleşmeyi feshetmeye geldim, çeki kırdım. Sıra yoktu. İşçileri 4 kişi gördü ve resepsiyonist. Sadece bir çalışan meşguldü. 3 ziyaretçi daha geldi. 20 dakika bekledikten sonra yöneticiye bir pencerenin yalnızca çalışıp çalışmadığını sordu. Resepsiyonist, ikisinin ve bak, en son gelen ziyaretçiyi hemen aradıklarını söyledi. Beklemeye devam ettim. 10 dakika sonra yöneticiye gittim ve telefonu kilitlememi istedim. Sonra sakin bir şekilde yönetici, itirazı çalışana yönlendirebileceğimi söyledi. Artık vaktim olmadı ve ben ayrıldım. Tutum korkunç, istedikleri zaman çalışıyorlar. 5 kişiden sadece biri çalışıyordu. Sıra gelirse ne kadar zaman geçirmeniz gerektiğini hayal ediyorum.
Benim için çok mükemmel bir girişim, yetkin personel, her şeyi açıklıyor, anlaşılmazsa çiğniyor, işe yaramazsa yardımcı olacak. Pek çok iyi şey var, fazla ödeme ve peşinat ödemeden taksitle gadget'lar alınabiliyor, uygun bakım, hoşuma gidiyor
Şirketi nadiren ziyaret ediyorum, çünkü buna gerek yok. Ama bugün uğramam gerekti. Ne diyebilirim ki. Sıcak, aydınlık, rahat. Elektronik kuyruk. Cumartesi günü sadece 2 operatör var, sıra çok yavaş hareket ediyor. Ve onunla konuşurken duyulması çok zordu. Çünkü operatör senden çok uzakta oturuyor. Ve konuşanlar arasında operatörün konuşma kalitesini daha da azaltan koruyucu bir cam var. İlgilendiğiniz tüm sorulara yetkin cevaplar aldım. Bu tür hizmetleri tavsiye ederim.
Ekipman için ödeme yapmak için bir fatura veriyorlar ve mutlaka makbuz talep ediyorlar.Postanede, bilgi kabında ödeme yapmanız önerilir.Neden internet bankacılığı ile ödeme yapılamıyor?Operatöre bir soru soruldu ve makbuza ihtiyaçları olduğu için çalışmayı öğretmemeleri için bir cevap alındı.
Ofis "siyah çeki demiri" dir. Yüzyıl avluda ve wi-fi'yi bağlamak için tefle koşmanız, zihninizi feda etmeniz gerekiyor ve ancak 5. kez belirli bir profesyonel, beltelecom'daki pervazın pimpka'ya basacağını tahmin edecek. Eksi sol hizmetler ödenir (ilginç olan iyi olurdu), ancak bitkinin köküne gerek olmadığı için
Güzel bir bina ama burada insanlar bu manzarayı biraz bozuyor. Daha doğrusu, çalışanlar tamamen profesyonel değiller. Belirli bir durumda ya da başka bir durumda kendileriyle uğraşırken ne yapılması gerektiğini tam olarak açıklayamazlar. Sorunun ne olduğunu anlamaya çalışmayın, ancak öğrenilmiş bir ayet gibi hissediyorlar.