Binayı tamir ettikten sonra, sorunun her zaman ne kadar ele alınmadığına çok güzel bir şekilde karar verildi, çalışanlar açısından ekipman bakım servis merkezinden de olumlu bir şekilde karar verildi
Tadilattan sonra ofise gelmek çok keyifli hale geldi, orada çok güzel ve müşteri hizmetlerinin maksimum rahatlığı için her şey düşünüldü. Çalışanlar her zaman kibar, yardımseverdir.
servis departmanındaki modemi değiştirdim: rahat iç mekan, ilk izlenim: 2020'den beri belirgin bir şekilde ilerledik! Sihirbaz doğrudan müşteriyle çalışır: ekipman sorunu hızlı bir şekilde çözülür. AMA! shopbeltelecom'da ürün reklamı yapan kitapçıklar var gibi görünüyor, ancak harici antensiz bir huawei modem verdiler, başka kimse yok... Bir şekilde üzücü... İşte burada tüketiciye sinyali güçlendirmek için öneriler vb. Satılık farklı ekipmanlara sahip bir vitrin, akıllı bir ev, video kameralar var... Evet ve örneğin 21vek yayın noktalarında olduğu gibi, ekipmanın test edildiği ve e-posta terminalinin üzerinde boş bir TV olmadığı gibi reklamlar.kuyruklar, pazarlama nerede? Tüketici mağazanızla nasıl ilgilenebilir?
Yavaş internet, sık bağlantı kesintileri, yetersiz müşteri desteği ve şişirilmiş fiyatlar bu şirketin hizmetlerini kullanmayı dayanılmaz kılıyor.
Eğer iyi bir internet istiyorsanız, o zaman burada değilsiniz!
Bu bir tür korku, kelimeden hiç internet yok, bunun için ayda 40 ruble ödediğimiz yüklerini yediler, muhtemelen bir yere gitmemiz gerekiyor, çünkü bu zaten sınırların ötesinde
Şirketten kalite yok, kesinlikle kayıtsız bireylerin ofisi, bu yüzden ayda 30BYN ödüyorum, ancak eve geldiğimde internetin normal kalitesini görmüyorum. Her gün ve en önemlisi istikrarlı bir şekilde, çeşitli internet kaynaklarındaki paket kayıpları, hız düşüşleri ve kesinlikle her gün 21: 00-23: 00 saatleri arasında. Görünüşe göre bu sorunu çözmek istemiyorlar, çünkü onlar.destek sadece tatillerde cevap veriyor
Wi-fi'ye ne oldu?!!!!? İş gezisinden sonra evde dördüncü gün. İnternet yok, sadece yok. Bir seferde gönderiyor, hiçbir şeye bakmıyor, aramıyor. Çok yavaşlıyor. Ayda çok az para ödüyorum. Böylece üç ay önce de aradılar, fazladan ödeme yaparsak hız daha yüksek olacak. Soru, bu hızınız nerede!!!!! Ama zaman çizelgesine göre ödeme yapma, sonra kesilirler ve ücret eksi damlıyor gibi kokuyorlar. Bunu kaçırmayacaksınız. Ve sunucuların işlerini yapmadığı gerçeği, bunu görmüyorsunuz.
Sadece bir kabus . Kötü yorumlar yazmıyorum ama bu artık mümkün değil. Her akşam saat 10 civarında wi-fi kaybolacak. Tarifemiz pahalıdır, bu nedenle doğal olarak internetin normal çalışmasını istiyoruz. Yani ilk başta bazı bahaneler vardı, her şey sizin için normal. Sonra kontrol etmeye geldik ve mucize OOO, her şey mükemmel çalıştı. Wi-fi , bir haftadır sitelerde olduğu gibi çalışmadı. Onları 123'e çağırmaya değer, burada her şey çalışmaya başladığında, bir amplifikatör satın almaları ve Wi-fi'den sorumlu olmadıklarını, sadece internet bağlantısından sorumlu olmadıklarını söyleseler de. Bir çeşit aldatmaca. Zar zor çalışan internet için para topluyorlar ya da her akşam ilişkiyi bulmak için aramanız gerekiyor.
İyi hizmetiniz ve çok iyi çalışmanız için Beltelecom'a teşekkür ederiz. Zala ve internet ile asla sorun olmaz. Ve kötü yorumlar yazan adamlara tasarruf etmemeniz, Beltelecom'dan iyi bir hizmet paketi bağlamanız için tavsiyede bulunacağım ve sorun yaşamayacaksınız!!!!
Ve Beltelecom - işimde ve kişisel hayatımda gelişme ve iyi şanslar diliyorum. Çok iyi hizmetiniz için teşekkür ederiz.
Organizasyon aptaldır. Telefonlarını hayır'a ve siteye gönderiyorlar, ancak birine ulaşamıyorsunuz. Bunların gösteriş olduğunu anlıyorum, bakın, bizim de telefonlarımız var mı yoksa nasıl?
Genellikle kanalizasyon yoluyla kuyruklar ve kokular vardır. Orada 10 dakika bile kaldıktan sonra, sanki bu kanalizasyon sıvısının lekelendiği hissi var.
Optikler özel sektöre getirildiğinde, şehirde sadece rakiplerimiz olmadığı için onlardan nefret ediyorum. Evet ve ağın kalitesi arzulanan çok şey bırakıyor...