Güzel ve aydınlık bir oda ve hepsi bu. Çok uzun bekleme. Karta para yatırmak gerekliydi, bu işlemi sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilmek için fatura alıcısı yoktu. Bilet gişesinin hizmetlerini kullanmak zorunda kaldım, 5 kişilik sıraya 50 dakika hizmet verildi
Hizmet birinci sınıftır.
Keyifli çalışanlar, herhangi bir konuda yardımcı olacaklar :)
Paranın $ cinsinden çekilmesiyle ilgili bir sorun vardı, kapanışın son anında da hızlı bir şekilde çözülmesine yardımcı oldular...
Uzman Grishina Olga Igorevna'ya çok yetkin, özenli ve doğru hizmet. Üst sınıf bir uzman. Kişinin yerinde olduğu hemen belli oluyor. Yardımlarınız için ona çok teşekkür ederim.
Şubeden daha kötü bir yer yok. Yaklaşık 10 işten biri, en fazla ikisi çalışıyor. Bazen bazı programlar sürekli çalışmıyor, sonra başka bir şey onlarla gecikiyor. Koğuşta kuyrukta 3 kişi var ve servis çok uzun ... Kişi başı en az 15 dakika. Ve genel olarak, bir bankanın bir şubesinde bir uzman hukuk fakültesine nasıl hizmet edebilir? bireyler ve bireyler. bireyler ve aynı zamanda nüfusun para birimini mi değiştiriyorlar?! Bu böyle bir sistemi nerede icat ettiler? 4 bilet gişesi, 4 uzman koltuğu ve bir kişi çalışıyor.
Ve pastanın üzerine krema. 18.08'de koğuşa geldim ve görünüşe göre bir çeşit temizlik başladı. Şişelenmiş su ile arabada iki bardak duruyordu (muhtemelen önceki ziyaretçiler tarafından zaten kullanılıyordu) ve temizlikçi onları ters kullanıma soktu. Dehşet.
Merhaba. Merhaba.
Personelin iğrenç tavrı. İki kişi çalışıyor. Yardım isteyen yaşlı bir kadına kaba davrandım.
Ödemeyi, bir süre çalıştığı infokiosk'a gönderdiler. Yardım talebi üzerine bağımsız çalışmayı önerdiler.
Kuponları aramak işe yaramıyor.
Şehir merkezinde Kültür Enstitüsü metro istasyonunun yakınındaki büyük bir banka şubesi değil. Binanın 2. katında yer almaktadır. Uzmanlar cana yakın ve işlerini biliyorlar. Müşterilerle hızlı bir şekilde çalışıyorlar! Tavsiye ederim!
Gelmeyeceğim gibi müşterilerle sürekli bir tür hesaplaşma var. Az sayıda insana rağmen kuyruklar oldukça yavaş hareket ediyor. Bugün hizmetlerin aktif işlevi için kuyrukta bir bilet aldım, kuyrukta 15 dakika bekledim, sonra bana gelip bu hizmetin teknik olarak imkansız olduğunu söylediler. Kızgınım. O zaman sıradaki bilet sipariş panosunda hemen bir duyuru yapmak veya bu hizmeti aktif hale getirmek mümkün olmadı mı? Ya da bir şekilde hemen uyarmak için farklı bir yol (
Kasaya krediyi ödemeye geldim, bana terminalden veya mobil uygulamadan daha iyi olduğunu söylemeye başladım...cevap veriyorum - "neden?Kredinizi ödemek için kuponlarınızı alabilir miyim?yapabilirsin...Hepsi bu, kasada istiyorum, beni hangi yere gönderiyorsunuz?işinizi yapın."..tembel insanlar oraya yalnız gideceğim, sonunda dedim ki -tamam, hadi buraya gelelim