Kapatma adaptörümü test için dizüstü bilgisayardan getirdim, "uzmanlar" adaptörün çalıştığını söylediler, dizüstü bilgisayarınızı getirin, ancak ertesi gün kapatma adaptörünü dizüstü bilgisayarla birlikte beyaz rüzgarın yanındaki mağazaya götürdüm ve yeni adaptörü bağladım, boşalmış dizüstü bilgisayar sonuna kadar açıldı ve sorunsuz bir şekilde şarj olmaya başladı ve hemen yeni bir adaptör satın aldım. Bu tür deneyimleri paylaşıyorum.
Onlar için en iyi bilgisayar ve bileşen mağazası. Rahatça çalışıyor.
Çevrimiçi siparişler için harika bir site, çocuklar siparişleri hızlı bir şekilde yerine getiriyor ve her şeyi yerine getirmeye çalışıyorlar.
Garanti yükümlülükleri de sorunsuz bir şekilde yerine getirilmektedir. Bunun için ayrı bir saygıları var! Artık Rc'de bu tür hizmetlere sahip bir şirketle nadiren karşılaşacaksınız!
Harika bir bilgisayar donanımı mağazası. 15 yıldan fazla bir süredir onlarla işbirliği yapıyorum. Her zaman iyi bir ürün yelpazesi vardır ve ne sipariş edemezsiniz!
Bely Wind şirketinden bir bilgisayar satın aldılar, bir hafta sonra çalışmayı bıraktılar, servise götürdüler - sabit diski değiştirdiler, tam olarak 2 hafta çalıştı, tekrar önyükleme yapmayı bıraktılar, tekrar servise götürdüler - kadın diski tekrar değiştirdiler..
Buna göre, işletim sistemi her seferinde uçtu ve yeniden kurmak zorunda kaldı... Çok para, zaman, sinirler mahvoldu.
Burada ekipman satın almanızı tavsiye etmiyorum!!
Beyaz rüzgar herkes tarafından bilinen mağaza tamamen rahat, mükemmel bir seçimdir. Sık sık kullanıyorum.Alışveriş yapıyorum
. Beğendim. İçeri girmenizi tavsiye ederim pişman olmayacaksınız
Beyaz rüzgara karşı neden iyi bir tavır var, malların gerçekten garanti kapsamında olduğu ve orada gerçekten kaliteli bir şey aldığınız, bazen fiyatlara göre daha pahalı, ancak bir garanti olduğu gerçeği mükemmel, oradan ev aletleri zemini, bugün kalite ve garanti bunlar bir satıcı seçerken ana parametrelerdir
Çevrimiçi mağaza iyi. Ama pahalı. Daha ucuza bulabilirsiniz. Ve sorun taksitlerin düzenlenmesiyle ilgili. (Taksit planı yapmak neredeyse imkansızdır)
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
SamPavlov
17. seviye şehir uzmanı
25 Ağustos 2024
Şehirdeki en iyi hizmet merkezi. Kesinlikle tavsiye ederim. Çocuklar anlayışlı, hızlı, kibardır. Profesyoneller. Dezavantajlardan, 3 günden itibaren çok sayıda müşteri nedeniyle çalışma hızı
Dizüstü bilgisayarın beynini güncelledim, hızlı ve verimli bir şekilde yaptılar, garantiyi ve satın alma sayfasını imzalayarak sabitlendim, arabayı satın alacağım)
Mükemmel servis merkezi. Beyaz Rüzgar ve servis merkezi ile uzun yıllar süren işbirliğinde, yüksek kaliteli uzmanların orada çalıştığını söyleyebiliriz
Kibar personel. Hızlı servis. Sıra varsa, 2-3 yöneticiye hizmet verilir. Her şeyi açıklıyorlar, gösteriyorlar, kontrol ediyorlar. Bu firma her zamanki gibi zirvede. Onlar en iyiler.
Tekel . Yeni teknolojiler getirmiyorlar., Öyle görünüyor ki, geçen yılki malların pozunu Kazakistan'a 3 kat hile ile getiriyorlar. Bilgisayarı kurarken Çinliler gülüyor.
Tamam, kendiniz ve sevdikleriniz için gerekli olan bir seçim var
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
П
Пьянковский Г.
9. seviye şehir uzmanı
17 Ekim 2024
Mağaza iyidir, ancak hizmete başvurmamak daha iyidir. 13 Eylül'de polisi doğrudan servise çağırdım ve 15 Ekim'de onarımların yapıldığına dair bir mesaj geldi. 21 Mayıs'tan itibaren dizüstü bilgisayar yaptılar.
Satıcıların işlerini bildiği tek ekipman mağazası, bazı pozisyonların daha ucuz, bazılarının da maliyeti, bazılarının daha pahalı olduğu, ancak hizmet nedeniyle bu yerde fazladan ödeme yapmanızı ve almanızı tavsiye ederim
İş çok yetkin bir şekilde ayarlandı, pratik olarak zaman kaybetmiyorsunuz. Sitedeki ürün yelpazesi mükemmel bir açıklama ile geniştir. Fiyat her zaman hoş değildir, ancak stokta veya diğer noktalardan hızlı bir şekilde teslim edilirler.
Kibar personel çoğunlukla erkek / erkektir, malları garantiyle sağlamaya çalışırlar, ancak sigortalı bir olayın meydana gelmesi nedeniyle malları almamak için her türlü girişimde bulunurlar.
2 Mart'ta Hazar'dan ryzen 7 5700g 174 990 tg işlemciyi satın aldılar, 2 saat sonra siparişi iptal ettiler. Müdür aradı, müsait olmadığını belirtti (mağazanın web sitesinde Astana'da var), sayfayı 4 saat içinde güncelleyeceklerini söyledi. 3 Mart'ta sabahtan öğle yemeğine kadar Astana'daki numaraları aradılar, telefonlara cevap verilmiyor, sitedeki geri bildirimler çalışmıyor. 2 saat içinde FB'YE durumu açıkladıktan sonra yazdılar, sipariş numarasını istediler, abonelikten çıktıktan sonra yöneticinin bizimle iletişime geçeceğini söylediler, öğle yemeğinden 6'ya kadar kimse aramadı. Akşam Hazar'da mallar belirdi, sipariş ettiler ve bizi tekrar iptal ettiler, müdür aradı ve başka bir şehirden teslimatı not alarak izlemenizi söyledi. 4 Mart'ta bütün sabah mallar hiç güncellenmedi, fb'ye cevap olarak yöneticinin aramasını beklediklerini yazdılar, saat 13: 10'da yönetici aradı ve kuryenin yarın Hazar Qr'dan mal ve terminal ile geleceğini söyledi. 5 Mart'ta sabah bir kurye geldi, mallar için ödeme yapıyoruz, ancak Hazar şimdi ödemeyi kabul etmiyor. Hazar'a yapılan çağrı, beyaz rüzgar tarafından siparişin iptali nedeniyle sistemin 2 hafta boyunca engellendiği ortaya çıktı. Yine FB ile sohbet ettiler, mağazanın lk'sından daha sonra "İtirazınız Müşteri Hizmetleri departmanına iletildi" yanıtını verdikten sonra, yönetici Avrasya veya homkredit aracılığıyla mal satın almak istedi, homkredit uygulaması "houston sorunlarımız var" hatasını veriyor Avrasya'nın çevrimiçi başvurusu bir sözleşme numarası veya banka kartı gerektiriyor. FB sohbetinde Avrasya ile bir sözleşme yapmak için mağazaya gitmemiz mi yoksa bankanın bir şubesine mi bir çalışanın iletişime geçeceği sorulduğunda cevaplandı. Yönetici arar ve işlemciyi zaten 209.990 tg'ye satın almayı teklif eder. İşte böyle, beyaz rüzgarın 35.000 tg kazanç biçimindeki açgözlülüğünden dolayı. Beynimizi 3 gün boyunca çıkardılar, Hazar'da iki hafta boyunca alışverişimizi engellediler, müşterilerimizi ve itibarımızı kaybettiler.