"Hizmetten çok memnunum. Gereksiz zorluklar olmadan bilet satın almak onlarla ilgilidir. Çeşitli tür ve formatlarda çok çeşitli etkinlikler. Onlardan iş seminerleri ve konserler için bilet aldım. Bilet gişelerinden farklı olarak doğrudan telefondan satın aldım ve yazdırmam bile gerekmedi. Bir kez bir konser iptal edildi, bu yüzden büyükannemi sorunsuz bir şekilde iade ettim. Her şey hızlı, açıkça soru sormadan.
Birkaç kez Nemiga 30'daki gişeden bilet almaya çalıştım, bugün sitede belirtilen zamana kadar 15'ten 21'e geldim, çalışma saatlerini tekrar 17'den değiştirdik, çok utanç verici, 2 saat beklemek zorunda kaldım çünkü uzaktan gidiyordum ama 17'de bile kasiyer görünmedi.Müşterilere tam bir saygısızlık, en azından kasanın çalışmayacağını yazdılar.
Neden her dakika Belkassir'den e-posta adresime, rezerve edilen biletlerin iyi olmaları nedeniyle satışa çıkacağına dair bildirimler alıyorum
ödenmemiş
Bezkassira'ya ilk kez bir çocuk etkinliği için bilet satın aldım, ancak yanlışlıkla yanlış yerleri seçtim, bu durumda neler yapılabileceğini netleştirmek için destek ekibini aradım. Çok tatlı bir kız duruma girdi ve hatamı düzeltti. Ona çok teşekkür ederim.
Hizmetten daha kötü görmedim, müşteri odaklılığım yok, para bir yıldır sitenin hesabında ve hiçbir şekilde geri çekilemiyor, bu yüzden Belarus vatandaşı değil, o zaman neden diğer ülkelerden ödeme alıyorsunuz??
Bu kuruluşun çalışmasıyla ilgili memnuniyetsizliğimi ifade etmek istiyorum!
Pazar günü Stand-Up'daydı: Artyom Vinokur ve Sasha Malaya, bilette saat 20: 00 ve sitenizde 19: 00 olarak belirtilmişti, sırasıyla sitenizde belirtilene kadar geldik. Bu, müşteriyi yanıltmak için kabul edilemez. Teknik destek bilgileri netleştirmek için çalışmadı. Son derece profesyonelce değil! Gelecekte sizinle iş yapmak istemiyorum ve herkese diğer kuruluşlarla iletişime geçmelerini tavsiye edeceğim!
Ayrıca konser ilk iptal edildiğinde biletin iadesini de reddettiler.
İptal edilen LSP konseri için biletleri iade etmek istiyorum. İade talebinin sunulmasından bu yana 10 gün geçti. Para henüz gelmedi. Farkında olmayanlar, yasaya göre 7 gün içinde iade etmek zorundadırlar. Site, belirli bir sıraya göre altı ay içinde iade edeceklerini yazmış olsalar da. Destek ekibi, biletlerin zamanında iade edilmemesinin nedenine net bir şekilde cevap veremez.
LSP konserine biletleri iade ediyorduk.
Herkes çok kibar, herkes hakkında konuştular, açıkladılar. Ve gitmek zorunda bile değildim, herkes karta. Her şey açık ve hızlı, devam edin!
Annemle botanik bahçesine bilet satın aldık, evden çıkmadan bu kadar çabuk bilet alabileceğimize ve herhangi bir günde geçebildiğimize sevindik. Elbette harika! Aferin beyler!