Henüz tek bir ziyaret tedavi ile bitmedi, sadece resepsiyon, test yok ve hoşçakal. Şu anda herhangi bir hastanede olmasına rağmen, ne yazık ki tedavi etmek için bilgi yok.
İdari personel yetkin olmadığı için kliniğin yönetimine dönüyorum. Lütfen güvenlik servisinin ve insan kaynakları departmanının çalışmaları için önlemler alın. 13.01.2023 gecesi ameliyat sırasında kasamdan 1.800 dolar kayboldu. İdari personel, hastayı agresif bir şekilde aşağılayıcı bir şekilde yalan söylemekle suçluyor. Klinikte ilk defa böyle bir şeyden bahsetmişken. Daha sonra incelemeleri inceledikten sonra, bir hafta önce ABD vatandaşlarından da kasadan 1000 doların çalındığı keşfedildi. Benim gibi kimsenin doğal olarak onlara geri vermediği. Güvenlik buna nasıl izin veriyor? Hastanede çalışan bir hırsız var ve kimse hiçbir şey yapamıyor. İK departmanı bu tür çalışanların çalışmasına nasıl izin veriyor? Ameliyat talebinde bulunduklarında nakit getirmelerini istediler. Kartla ödeme kabul edilmedi. Banka havalesi de onlara uymadı.