Eskiden hoş bir kurum vardı. Şimdi olduğu gibi, muhtemelen personele bağlı olduğunu söylemek zor.
Telefonla pizza sipariş ettiler, 30 dakika sonra almaya geldik, bize sipariş ettiklerinden farklı bir şekilde veriyorlar (duymadıkları bir durum uygun değil, "4 mevsim" ve "köy" ünsüzler, yanlışlıkla karıştırılamazlar). 10 dakika daha beklemeleri isteniyor. Yaklaşıyoruz, kibarca, kızın sakince açıkladığı şeyi almanın mümkün olup olmadığını soruyoruz, diyorlar ki, birkaç dakika, fırında pizza. Aynı anda genç adam "çıkar, çiğ olanı veriyoruz, bekleyemezler" ifadesini söylüyor. Gerçekten de 40-50 dakika beklemek yeterli değil.
Kurumda ilk kez böyle bir durumla karşılaştığımı, görünüşe göre çalışanların veya yeni gelenlerin işe karşı ihmalkar olduklarını, ancak benzer bir durumun güveni yok etmek ve birkaç müşteriyi kaybetmek için yeterli olduğunu belirtmekte fayda var.
Bu nedenle, her şey işçilere bağlıdır. Özellikle, bu çalışan buraya gelme arzusunu geri aldı (pizza da çok kaliteli değildi ve saçlıydı), bu da birlikte kurum hakkındaki görüşü etkiledi.
Yine de bu, ilişkilerin karşılıklı saygı ve nezakete dayandığı bir hizmet alanıdır.
Kurumun kötü olduğunu iddia etmiyorum ama burada olabilecek durumları aydınlatmanın gerekli olduğunu düşünüyorum.