Uygun park yeri ve girişi olan güzel, geniş bir mağaza. Zengin ürün yelpazesi, ancak zayıf navigasyon ve her yerde başarılı bir düzen yok. Danışman bulmak zordur ve her zaman yeterince yetkin değildir
Büyük mağaza. İyi bir çeşitli mal yelpazesi, ancak diğer hipermarketlere kıyasla fiyatlar daha yüksektir. Ve konumdaki eksi, toplu taşıma araçlarıyla ulaşmanın özellikle uygun olmamasıdır.
Geniş bir ürün yelpazesine sahip, çok elverişli bir konuma sahip, iyi otoparka ve yetkin personele sahip mükemmel bir mağaza, fiyatlar makul, her şey fazlasıyla uygun.
Geniş bir seçim, uygun fiyatlar, duvar kağıdı departmanında çok iyi ve akıllı destekçiler ve daha fazlası, hem onarım hem de çocuk için bir oyuncak ve şehirdeki en ucuz vidalayıcıları satın almaya gittim))
Buradaki kapının içi hakkındaki incelemem. Giriş kapılarının yerleştirilmesinden altı ay sonra bile olmadı, ama bu en kötü şey değil. Servisleri sıfırda. İlk kez bir şey satın aldığınızda, her şeyin raflara yerleştirilmesini istiyorum. En ilk aşamada, danışmandan her şeyi kıskaçlarla çıkarmak zorunda kaldım. Şimdiden burada kapı satın almayı düşünmemiz gerekirdi, ancak gelecekte iletişimimizin bu kadar içler acısı olacağını düşünmedik.
Kapıları taktıktan sonra, eklerin boyutuna uymadığı ortaya çıktı, umrumda değil, beklenmedik, peki ya bundan önce yapılan ölçümler?
Tamam, aradaki farkı ödememizle değiştireceklerini kabul ettik. Onları iade etmeye ve sözleşmede değişiklik yapmaya getirdiğimizde, yöneticileri olmadan kimse bize yardım edemedi. Yarın saat 17: 00'den önce gelmeleri söylendi. Müdür aniden yerinde olmazsa satıcılardan aramalarını istedik.
X gününde onları ararım, iyi bir sebepten dolayı yemek yediğimden emin olmak için kimse cevap vermez veya geri aramaz. Taksiyi çağırıyorum, küçük bir bebekle yemek yiyorum, geliyorum ve gözleri yuvarlak:
- Ama müdür yok, hastalık izninde. Sizi aradım, müsait değilsiniz…
Telefon doğru belirtilmiş olmasına rağmen telefon numarasında bir hatayla aradığı ortaya çıktı. Tabii ki, çocukların taksisinin 30 dakika bekleyebileceği gerçeğinin herkesin umurunda olmadığını ve bunların onların sorunları olmadığını anlıyorum. Ama orada çalışan çalışanların sorumsuzluğu yüzünden zamanımı ve paramı kaybettim, hepsi de.
Sonra bana bu ekstraları sipariş edip Pazartesi veya Salı günü geri arayacağıma söz veriyorlar. Ama Pazartesi günü değil, Salı günü kimse aramıyor! Çarşamba günü kendim yazıyorum, konuşmadan anladığım kadarıyla menajerleri cevap veriyor. Durumu açıklıyorum ve iddiaya göre tüm bunların farkında değil. Ayrıca, bu onların sorumluluğu değilmiş gibi üzerime vurarak, burada yeni bir insan çalışıyor ve kendim aramalı ve bu iyilikleri yeniden sipariş edip etmediklerini ve ek ücretin ne olması gerektiğini sormalıyım. Orada kendi aramızda nasıl çalışıyorsunuz? Biri bir şey söylüyor, diğeri başka bir şey söylüyor.
2 hafta geçiyor ve sessizlik ... oraya iyilikler geldi mi gelmedi mi? Arıyorum ve yine aralarında hiçbir şeyden haberdar olmadıkları konusunda bir konuşma başlıyor. Bir saat sonra aradılar ve sana şükürler olsun ya da olmasın, iyilikler bulundu.
Ve bir ay sonra kurulmaları başka bir hikaye. Ve tüm zaman boyunca hiç kimse özür dilemedi.
Genel olarak, asil bir şekilde endişelenmek istiyorsanız, o zaman buradasınız.
Beyler, müşteri yönelimi sizin atınız değil, iç kapıların arkasında size geri dönmeyeceğim. Evet, lütfen diyorsunuz, ama müdürün yerinde, vaktini harcayan ve paranızı kaybeden insanları değil, daha sadık satış görevlileri ve yöneticiler almaya çalışırdım.
Not: Kapı hala duruyor, düşmedi, eğer bir şey olursa, bir inceleme ekleyeceğim.
Merhaba! Girişe teslim edilmek üzere inşaat malzemeleri sipariş ettim. Araba tam zamanında gelmişti. Ama Şoför beni daha çok şaşırttı! Düşünceli, kibar ve boşaltmaya yardım etti, ki bu hiç olmamalı! Özellikle adını sordum - ANDREİ MİCKEVİCH veya MİTKEVİCH (özür dilerim) Yardımı ve duyarlılığı için ona çok minnettarım. Böyle daha çok insan olurdu! Teşekkür ederim Andrey!
Genişlikteki mağaza ve mallar bu konuda iyidir! Satıcılar, masa tablasının duvar kağıdına nereye gönderildiği sorusuna ürünle ilgili bilgileri tam olarak bilmiyorlar, başka bir zaman geldik, dalgıç pompanın mevcut olup olmadığını sordular, satıcı uzun süre bunun ne olduğunu düşündü ve sonra kendimiz bulmamıza rağmen hayır dedi. rafta, anladığım kadarıyla mağazanızda bir hafta arayabileceğiniz küçük mallar var ve mallar mantıklı bir zincir olmadan uzanıyor ve oraya nereye koydular ve yatıyorlar.
Güzel mağaza. Geniş seçenekler ve fiyatlar bazen çok iyidir. Genel olarak, bu mağazada eviniz için her şeyi hiçbir yere gitmeden satın alabilirsiniz, muhtemelen orada kesinlikle her şey vardır, asıl mesele her şey için yeterli paradır)
Bina inşaat hipermarketindeki kapıların iç mekanı. İğrenç. Siparişi verdik, peşin% 100 ödeme yaptık. Nakliye eksikliği nedeniyle üretici sevkıyat yapmadığı için kapının bağımsız olarak çıkarılması gerekiyordu. Üretimde vekaletname bulunmasına rağmen kapıyı skandalla verdiler. Kapı, ustabaşı ile kararlaştırılan düzene göre yapılmadı (modeli şartnameye yanlış girdiler), kapıda sızdırmazlık maddesi sızıntıları, kırılmış laminasyon, deforme olmuş plakalar (fotoğrafı ekliyorum). Bir reklam gönderdiler, bunu iki hafta düşünmediler - işçinin hastalığından bahsediyorlar, çünkü reklamı düşünebilecek ve evliliği düzeltebilecek tek kişi o olacak. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Yüksek standartlarda hırdavatçı dükkanı. Alan çok büyük, sıralar açık, fiyat etiketleri açık ve net. Danışmanlar anlayışlı ve kibardır. Bölgede ucuz teslimat var. İndirim sistemi. Kesinlikle tavsiye ederim
Bu Ticaret Ağı Bobruychans için bir meraktır. Böyle bir planın bu mağazasının özel (büyük) mal seçimi karakteristiğidir. Eksik olan tek şey, Zhlobin'deki benzer bir mağazada gözlemlediğim içerideki lokantadır...
Ev, inşaat ve onarım, iç mekan, ev kimyasalları ve aletleri için her şeyi satın alabileceğiniz büyük bir alışveriş merkezi binası. Elverişli bir konuma sahip, toplu taşıma duraklarına yürüme mesafesinde.
Danışmanların ve satıcıların yetkinliğini, yoklukları nedeniyle değerlendirmek asla mümkün olmadı... Saat 20.00'den sonra mağaza açık, ancak satıcı yok))) 45 boyunca, bilgi merkezinin bir çalışanının yardımıyla bile tek bir mağaza bulunamadı!) ve ancak mağazanın kapatıldığını duyurduktan sonra görünmeye başladı... görünüşe göre eve gidiyorduk)
Genel olarak kötü bir mağaza değil, sadece birkaç danışman var.
Kapı bölümünde beğendiğim model için sipariş verdim, bir süre sonra açtığımda kapıyı aldım, bir kusur gördüm, kapının elemanlarından birinin boyanmadığını, yani 5 santimetre çıplak ahşap şeridinin de yüzlerinin uçlarında laminasyonda çatlaklar olduğunu gördüm ve sanki garajda dizlerinin üzerinde sipariş veriyormuş gibi kenar kesilmemişti.
Seçim çok kötü değil. Park yeri güzel. Vernik / boya bölümündeki danışman normaldir, malları anlar. Bölümlerde panjurlar, aynalar ve..diğer tarafta - uzun süre aradım, buldum ve... gitti. Özellikle panjurların arkasına geçiyordum. 7 adete ihtiyaç vardı, Hiçbir şekilde yardım etmediler. Çevrimiçi mağazadan panjur satın aldım
Çok çeşitli yapı malzemeleri, dekor ve kimya. Kibar personel ve gişede küçük kuyruklar. Üzerinde saatlerce yürüyebilirsiniz. Eksilerden - para cüzdandan hızla ayrılıyor.
Muhtemelen Bobruisk'in tüm hırdavatçılarına gitmiştim, bu en iyisi gibi görünüyor! Geniş geçitler, arabayla itmeye gerek yok. Mükemmel ürün yelpazesi. Bir kaynak makinesi satın aldım, internetteki fiyatları karşılaştırdım, burada en ucuz olanı, en az bir düzine, ama güzel). Uygun konum!
Binadaki kapı mağazası hakkında bir inceleme yazmak istiyorum.
Giriş ve iç kapıları satın aldık. Kapılar ucuz değil. Hoş olmayan bir durumla karşı karşıya kaldılar. Avantajlardan - geniş bir ürün yelpazesi ve hepsi bu.
İç kapıları getirdiler, aldıktan sonra sokağa baktılar ve evliliği hemen fark etmediler, eve getirdiler ve kapılar 12 gün boyunca paketler halinde durdular. Montajcı geldiğinde ve zaten iyi, parlak ışıkta evliliği gördüklerinde. Kapıyı kurmadılar. Biri derin, biri diğerini boyayla kaplayan birkaç çizik vardı.
Makbuz anından bu yana 12 gün geçti, "tüketicinin korunması hakkında" yasasına göre, kullanılmayan ve ambalajı 14 gün boyunca korunan, rahatsız edici olmayan kalitede bir kapının değiştirilebileceğini biliyoruz.Yasaya göre, satıcının (firmanın) süreyi azaltma hakkı yoktur. Kapı mağazasından bir satış danışmanının, 2 gün içinde iletişime geçersek kapıyı değiştireceğimizi söylemesi üzerine. Ancak 7 günden fazla zaman geçti ve yönetmen reddetti, çünkü bu mekanik bir hasardır. Yani ben müdürüm incelemeyi gözlerimle yaptım.
Ayrıca işleri teslim etmediler, acilen onları almak için mağazaya gitmek zorunda kaldık çünkü apartmana kapılar kuruyorlardı, bunun olamayacağı öfkeyle arabayı şahsen gönderiyorlardı, satıcılar depoya bakmaya gittiler, buldukları iyi oldu. Ama zamanımızı ve bize kapıları kuran insanların zamanını harcamak zorunda kaldık.
Ön kapıyı kurduklarında, satış danışmanı montajcının numarasını verdi, o geldi ve kalitesiz bir şekilde kurdu. Tutamağa zarar verdim ve paneli dışarıdan çerçeveye sabitlemedim.
Böylesine büyük bir şirket, alıcılara karşı bu kadar kötü bir tutum da yakın zamanda açıldı. Bir talep yazabilir, tüketicinin haklarını savunmak için başvurabilir, onlara bir mektup yazabilir ve hesaplaşmalar başlayabilirdim. Ama sinirlerimi yırtmak istemedim. Her şey geri dönecek.
Alıcılar, satın alırken ve özellikle teslimatta bütünlük ve her cıvatanın varlığı vb. Açısından kontrol edin.
Evet, dükkan çok büyük, bir seçenek var. Orada bir saat geçtikten sonra, bu yüzden tek bir danışmanla tanışmadım ve bu da dipte. Yani, tek başınasın, geniş alanlarda dolaşıyorsun, ama kimse yok, kasaları temizleselerdi. Yarın için bilgi merkezini hiç aramadım.
Muhtemelen Bobruisk'teki inşaat mağazasını doldurmak için en "şişman", çok sayıda danışman var, onları aramaya gerek yok. Dikkate değer olanlardan, görüntü ile perde / perde satın alma olasılığı vardır
Mağazanın alanı, mal miktarı ve fiyatı hoş bir şekilde şaşırdım. Ancak arz nedeniyle ürün yelpazesi hala topallıyor (danışmanın açıklaması). Bahçe ürünleri yelpazesine hoş bir şekilde şaşırdım.
Mağazanın kendisi ilginç ama çok yavaş personel. Korkunç uzun kuyruklar, birkaç bilet gişesi çalışıyor. Danışman karoyu hiç anlamıyor, kareyi sayamıyor. Kısacası, çok üzüldüler, tekrar gitme arzusu kayboldu.
Danışmanı çok uzun süre beklediler, beş dakika sonra yaklaşacağıma söz verdim, yirmi dakika sonra geldim. Daha sonra, fiyat da dahil olmak üzere her sorumuzdan sonra (malların yarısında fiyat etiketi yoktu) bir yere danışmak için kaçtım. Yoruldum, çabucak aldılar (düzelticiyi satın aldık), kasaya gittik. Burada en ilginç kısım başladı. Paranın bir kısmını nakit olarak verdim, geri kalanını karttan çıkarmayı teklif ettim. Kasiyer parayı karttan çıkardı, parayı aldı, kasaya attı, sonra düşündü, bazı faturaları parçalar halinde çıkardı ve 40 ruble eksik olduğunu söyledi. Kasayı çıkarmamızı istedik. Başka bir uzman geldi, kasayı saymaya başladılar. Para artık 25 ruble için yeterli değildi. Dördüncü hesaplamada borç 14 p'ye düştü. 80 kopek!!!!. Kuruşların nereden geldiği, bu tamamen ilginç hale geldi. Sonra birini davet ettiler ve videoyu izlemeye başladılar. Hangi faturaları verdiğimi belirlemek için. Her şeyin doğru olduğunu söylediler. Yanılmışım. Ama işte bu kadar (üç rakam açıklandı) öğrenemedik, çünkü cehennemden bıktık. Son bedeli ödediler ve gittiler. Sonra neredeyse bizi yuhalıyorlardı. Sadece ne olduğu tam olarak belli değil. Kısacası, her yerde olduğu gibi, yakında hiçbir yerde uzman olmayacak.
BEŞ ARTI İÇİN ALIŞVERİŞ YAPIN. ANCAK PERSONEL, ALICILARLA İLETİŞİM KURARKEN BİRAZ İNCELİK GÖSTERMELİ, ANCAK KONUŞMAYA BAŞLADIKLARINI YAPMA ZORUNLULUĞU OLMAMALIDIR! HER NE KADAR PROFESYONEL OLARAK AFERİN!
Hepsi var. İnşaat ve onarım için. Ev eşyaları. Bahçe ve sebze bahçesi. Her şey çeşitli iletişim, ışık, gaz, su, kanalizasyon için. Mağaza güzel. Seçim çok büyük.
Danışmanların iğrenç işi, hiçbir şey yok, bir şey göstermek için tembeller. İnsanların işlerinden pazarlama tekniklerine kadar her şey iğrenç. Oradaki insanların onlardan satın alıp almadığınız umurunda değil.
Dükkan büyük, personel çok yavaş ve hiçbir şey bilmiyor, bir şey satın alabilmek için cehennemin 9 turundan geçmeniz gerekiyor. Genel olarak teslimatta sorun var, danışmanlar sonunda 1-2 nideli'nin 2 ay beklemesi gerektiğini söylüyor, fiyat etiketleri her yerde doğru değil. Sonunda 2 aydır bekleyen mallar kırıldı. Mağaza diğerlerinden çok daha kötü, neden buna ihtiyaç duyulduğu belli değil
Mağaza, iyi bir ürün yelpazesine sahip büyük bir mağazadır. Fiyatlar uygun. Danışmanlar hiçbir şey yapmamak için rafların arkasına saklanıyorlar. Asla işyerinde bulunmazlar. Ve eğer birini yakalarsan, o zaman tek bir soruya cevap veremezsin.
Genel olarak, mağaza daha iyi bir uygulamadır.
Fiyat etiketinde bir fiyat, çekte bir fiyat var. Ifocentre'de, bir yorum ve öneri kitabı sunma talebinde bulunulduğunda, hiç kimse sanki biz orada yokmuşuz gibi tepki göstermedi..
Mağaza, prensipte fena değil.Ancak burada personel ve yönetimin hizmeti sıfırda!Kasada dururken, bilgi merkezinde bazı şikayetlerin ve malların iadelerinin olduğunu fark ettim.
Üzüntü, üzüntü. Yeni bir şey bekliyordum.
Ne yazık ki, ürün yelpazesi diğer "inşaatçılar" seviyesindedir.
Eh, sadece otopark iyi organize edilmişse, sürücüler çatışmayacaktır. Burada bile bir "ayırt edici" olacağını düşünmeme rağmen, bu artık inşaat piyasasının sorunu değil.
Herkes için gerekli olan her şeye sahip çok güzel bir mağaza. İyi ve güler yüzlü personel, ancak orada yaşamak için bir şey bulmak istiyorsanız, orada ilerleyin