Yolculuğun 2 saat daha uzun süreceği gerçeğine karar verdik çünkü Minsk'in diğer tarafına birini sanatoryumda almaya gideceğiz, bir tren veya başka bir taşıyıcı lehine reddetmek için çok geçti..doğal olarak bu benim son yolculuğum
Krisant ile yolculuğa çıkmak farklıdır. Her şey sürücüye ve araca bağlı .... hangisine "rastladığına" bağlı olarak. 5 yıldızlı bir yolculuk var, 1 veya 2 yıldızlı bir yolculuk var.
03.11'de gidiyordum, sadece şoför, ona böyle söylemeseydim ve Minsk'e getirirsem beni Ivatsevichs'e bırakmam gerektiğini unutmakla kalmadı, bu yüzden bana Homil'e de Ivatsevich'lilerin size sadece zaman ayırmalarını yazdıklarını söyledi.Bunun normal olmadığına inanıyorum mavi Volkswagen devlet numarası 6195
İyi bir taşıyıcı. 2016'dan beri seyahat ediyorum. Bir sadakat programı var. Doğru, eskiden düzenli müşteriler için daha karlıydı, şimdi fiyat neredeyse herkesle aynı..
Uzun yıllardır (yaklaşık 2016'dan beri) ve çok sık Krisant olarak gidiyorum.Hiçbir zaman çatışma durumları veya yanlış anlamalar olmadı. Tüm minibüslerden sadece onlara güveniyorum.
Bugün 06/9/2023 tarihinde Minsk'ten Pinsk'e gidiyorduk, mavi Volkswagen 7451'i demir çerçeveli vagonun önünde solluyorduk, sollamayı tamamlamak için vakti olmadığını fark ettim, aniden yavaşladım, korktuk, tanrı bir kaza olmasını yasaklasaydı, bu sürücünün bilmediği hız ve sakin sürüş modunun ne olduğunu hissederdik, yollarda sürüyoruz, süspansiyonun tamamı davul gibi gürlüyor, süspansiyon ve lastiğin yarışmasına dikkat edin, aksi takdirde sinirlerinizi ve hayatınızı trenle sürmeniz gerekecek.
Bugün 16 Eylül 2022'de Minsk'ten Pinsk'e saat 11:20'de Crisant firmasında 6917 numaralı minibüs için bir koltuk rezerve edildi. Sürücünün yanında boş koltuklarla yolu görmek için onları işgal etmekte hiç sorun yaşamadım. Kız sevk görevlileri, herhangi bir sorun yaşamadan, hareket ettirebileceklerini not ettiler ve daha önce biri işgal ederse şikayet edilmeyeceğini bildirdiler. Tamam, her şey açık! Sorun değil!
Bugün biniş sırasında sürücü önden biniş kapısının kilidini bile açmadı. Hemen açıklamadan arkasına oturmasını söyledim, neden önden oturamadığım sorusuna cevap şuydu: "çünkü ben öyle söyledim. Yarım yol boş, arkasında kabinde ön tarafa otur». Bu, «Neden?" sorusuna defalarca tekrarlandı." Sonra herkese her şeyi sürekli açıklamaktan bıktığı için bağırmaya başladı. Ne aptal bir insan. »Çünkü ben öyle söyledim" bir açıklama değil!!!!
İşaret ettiği yere oturdum, parasını ödedim, onunla bir kez daha konuşmaya çalıştıktan sonra daha az agresif bir şekilde cevap vermedi, bir süre sonra uçuşlarda yer aramaya karar verdim.
Crisant şirketine tüm saygımla, uzun yıllar sadece onlarla gittiler, böyle bir ilişki hiç olmadı. Böyle zihinsel olarak dengesiz bir sürücü, özellikle aracı kullanmak için insanlarla hiç çalışamaz. Daha sonra, şu an bir salgın olduğunu, burada oturacak hiçbir şeyi olmadığını, enfekte olabileceğini ve genel olarak etrafta kimsenin olmaması için araba kullanmak istediğini haykırmaya başladı. Teneke! Öyleyse neden yolcu taşımacılığında çalışıyorsunuz? Seyahati reddettim, biletimi iade ettim, geri ödeme istedim. İnsanlara karşı bu tavırla, insanlarla çalışmak yerine evde oturmalı ve sinirlerinizi iyileştirmelisiniz. Sürücünün soyadı Savilo'dur.
Minibüsten çıktığımda, gözlerim şişkin ve yüzüm kırmızı, bir şey bağırarak kapıyı ize çarparak çıkardım.
Daha sonra bana bir sms geldi: "Minsk-Pinsk uçuşuna saat 11: 10'da katılmıyorum. KRİSANT»
Gelmeme değil!!!! Ve uçuşu reddetme! Şimdi dürüst olalım mı?!
Sorunsuz yemek yiyorum 7588.by
Şu anda minibüste gidiyorum, emniyet kemeri sıkışmış, kol dayama yeri çalışmıyor. Fiyat - 10 üzerinden 2 için kalite. Umarım bitiririm. Minibüsün numarası 6917'dir.
İğrenç bir hizmet, yakınlarda iki koltuk rezervasyonu için bir hizmet var, ancak aslında size koltuk olmadığını söylüyor, boş yere oturun. İnsanları neden yanıltasınız ki? Diğer nakliye hizmetlerini tercih etmenizi tavsiye ederim.
Bu şirketin hizmetlerini sürekli kullanıyorum. Kalkıştan bir saat önce bir sms mesajının gelmesi çok uygundur. Sevk görevlileri cana yakın, ortaya çıkan sorunları hızla çözüyorlar.
Güvenilir yolcu taşıyıcısı.
Avantajlardan: internet üzerinden rezervasyon yapma imkanı ve minibüslerde Wi-Fi kullanılabilirliği.
Rus operatörlerin mobil abonelerine rezervasyon yapabilmek istiyorum.
Orijinalini göster
1
1
Viktor Salakhov
6. seviye şehir uzmanı
10 Eylül 2020
Ya indirim kartını yanlarında taşımaları gerekmiyor, o zaman zaten talep ediyorlar. Bir şekilde karar verin ve bunu yaptığınızda müşterilerinize haber vermenizi rica ederim.