O HASTANE VE AFRİKA'DA BİR HASTANE!
ANCAK PRATİSYEN HEKİMLERİN YÜKSEK PROFESYONELLİK DÜZEYİNE DİKKAT ÇEKMEK İSTİYORUM.CERRAHLAR, BEYİN CERRAHLARI
NÖROLOGLAR!
RESÜSİTATÖRLER VE GENEL OLARAK TÜM TIBBİ PERSONEL!
YAŞADIĞIM İÇİN TANRI'YA VE SİZE MİNNETTARIM
VE SEVİNDİM! GİTTİĞİMİZ İÇİN!NEFES ALDIĞIM İÇİN!
OLMANIN SEVİNCİNİ YAŞAYABİLDİĞİM İÇİN
BÜYÜKBABAMI GÖRÜP , DEVAM ET, TORUNUNU BÜYÜTMEYE YARDIM ET!
ÇÜNKÜ HER GÜN MUTLU OLDUĞUM İÇİN!
BUNUN İÇİN KENDİ DOKTORLARINIZA TEŞEKKÜR EDERİM
BU, HERHANGİ BİR KÖTÜ HAVA KOŞULUNA RAĞMEN
TÜM SKANDALLAR İÇİN, VARLIĞIN ZORLUKLARI
İNSANLAR KENDİLERİNİ DAHA AKILLI SANARAK SİZİ HAYKIRIYORLAR!
AĞLAMAYA DÜŞMEMEK İÇİN DİŞLERİNİZİ SIKTINIZ VE İSTEMEDEN PASPASLAYACAKSINIZ
SİNİRLERİNİZİ TÜM İRADENİZİ TOPLADIKTAN SONRA, KAMERADA SIKIYORSUNUZ VE KURTARIYORSUNUZ SONUÇTA
İŞTE SİZE BİR HASTA BİRA İÇTİYSE, ÇIĞLIK ATIYOR, ACI İÇİNDE KÜKREYEN HERKESE KOŞUYOR,
VE BİR AY SONRA HASTA SAĞLIKLIDIR VE İSTEKSİZ HALE GELECEKTİR.
HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM VE SİZE ALÇAK BİR SELAM!!!
Orada mükemmel özenli ve profesyonel bir Herurg Diş hekimi olduğu için beş +++++ bahse girerim.Ve asistanına özel teşekkürler.Çok cana yakın ve harika bir kadına
Öyle oldu ki, yakın zamanda BSHK Hastanesine yerleştim, travma masasında yatıyorum. Personel çok kibar ve yardımseverdir, doktorlar çok niteliklidir. Koğuşlarda temiz ve temizlik düzenli olarak yapılıyor, bu yemeği çok iyi besliyorlar, hatta yiyebiliyorsunuz, sonuç olarak bu BCB'DE şahsen olumsuzluk söyleyeceğim, fark etmedim, ancak yine de BCB'YE hasta olarak gitmeniz gerekiyorsa endişelenmeyin size iyi bir yardım sağlayacaklar, iyi uyuyacaksınız, çalışmaya devam edip tekrar çalışacaksınız)
İlk önce bu kuruma girdim ve son kez umuyorum. Zemin katta bulunan diş muayenehanesi hakkındaki incelemem. Hikaye, ortadont yönünde, "kırılmayan" basit bir "bilgelik dişi " ile 8 dişi çıkarmam gerektiği gerçeğiyle başladı, prensip olarak düz bir şekilde büyümedi, bu pozisyonda oturdu. Bölge kliniğine kayıt yaptırarak gittim, bu zor bir çıkarma olduğu için bu hastaneye sevk edilmek üzere taburcu edildim. 21.06 Cuma günü saat 10.30'da oraya geldim, ofiste kimse yoktu, 20 dakika sonra hemşireler yaklaşık olarak geri döndüler, öğle yemeğinden boş kaplarla anladığım kadarıyla. Yönümü ve fotoğrafımı aldılar, beklemelerini söylediler, doktor uzaklaştı. Yaklaşık 40 dakika daha böyle bekledim. Doktor hiçbir zaman kendini açıklamadı, hemşire daha önce aradıktan sonra zaman kaybetmememi ve Pazartesi günü gelmemi önerdi. Ben de bunu yaptım, boş zamanım çok var. Yöne ve resme baktıktan sonra doktor burada karmaşık bir şey olmadığını söyledi, böylece yönümü haklı çıkarayım, bunun hiç de zor bir çıkarma olmadığını ve kliniğe geri döndüğümü söylüyorlar. Ama orada tekrar kabul edilmezlerse kaldırılmak üzere Mogilev'e gideceğimi de sözlerine ekledi. Çok işi var ve bu onun durumu değil ve aslında iş için işyerinden çıkmanız gerekiyor.Bedavaya çıkıyor ve Bobruisk yönünde hiçbir şey yapmıyorlar mı?.Birinden diğerine mi sürülüyorlar?Bu arada, bu dişi özel bir klinikte çıkardım ve diş etlerimi kestiler ve dikişler koydular, 8 dişi şu ya da bu şekilde dengi için zor bir çıkarma olarak kabul ediliyor-evet... bütün bu durum çok tatsız
Geçenlerde Bcb'nin cerrahi bölümünde tedavi altındaydım, Chizhenok'un tıbbi kız kardeşi Victoria Sergeevna'ya altın elleri için teşekkür etmek istiyorum, her şeyi hızlı ve dikkatli bir şekilde yaptım, randevuda olan terapiste bu gerçek bir profesyonel, bilgili, anlayışlı, sempatik, doktor böyle olmalı
11.09.2023 tarihinde bcb'nin travmatoloji bölümünde ameliyat oldum. Sağlığım için en yüksek düzeyde profesyonellik ve özen gösteren travma cerrahı Eşarp Dmitry Igorevich'e büyük teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Bana prosedürle ilgili gerekli tüm talimatları ve bilgileri veren anestezi uzmanı Zorina Tamara Fedorovna'ya çok teşekkür ederim, bu da ameliyat korkumu azaltmaya büyük ölçüde yardımcı oldu. Vladimirova'nın baş hemşiresi Irina Vladimirovna'ya, Bokach hemşireleri Tatyana Petrovna ve Semçenko Marina Andreevna'ya teşekkür ederiz. Çalışmalarını en üst düzeyde değerlendiriyorum ve nitelikli tıbbi bakıma ihtiyacı olan herkese tavsiye ediyorum. Şef'e büyük minnettarlık. Şubeleri, kendi şubesinde böyle bir profesyonel ekibi bir araya getiren Lopatnev Mikhail Anatolyevich'e. Çalışmanız ve ilginiz için çok teşekkür ederim. Saygılarımla eski hastanız Trubanovskaya O.A.
En azından bu düzeyde karınıza teşhisi belirlemede yardım alma fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederiz. Ve tedaviye. Tüm aktif insanlara çabaları ve profesyonel çalışmaları için teşekkür ederim.
Eğer 0 yıldız koyabilseydim, koyardım. 19:13: 15'te muayenehanede ultrason için kaydedildi. 15 dakika erken gelmelerini istediler. Saat 13: 00'te geldim, kasada bundan sonra ne yapacağımı sordum, 19 ofisine gitmelerini söylediler. 19 numaralı ofiste "ARAMADAN İÇERİ GİRME" yazıyor. Oturuyordum bekledim. Saat 13: 20'de çalışan dışarı çıkıyor, nereye oturduğumu soruyor, burada 13: 15'te ultrason için kaydedildiğini söylüyorum, daha önce gelmediğim ve şimdi saat ikiye kadar oturacağım konusunda üzerime gelmeye başladılar. Ofise girmenin imkansız olduğunu yazdığını söylüyorum, sıradan bir insan olarak bu "imkansız" ın hangi durumlarda "mümkün" olduğunu bilmek zorunda değilim. Çalışan beni saat 13: 00'te gelmediğime, çok geç geldiğime ikna etmeye başlar ve "Daha önce geldim ve sizi görmedim, o zaman orada değildiniz" argümanını pekiştirir. İyi argüman)))
Bu tavırla buraya hiç gitmemek daha iyidir, ücretli bir hizmete gelirsiniz, ancak iddiaya göre sizi görmedikleri bir argüman ortaya çıkarırlar.
11/04/23 akşamı konsültasyon ve tedavi için kabul odasını ziyaret ettim. Ancak, doktor Lyudmila Bronislavovna'nın Kriczko'nun mesleki davranışından ve hastalara karşı tutumundan son derece hayal kırıklığına uğradım.
Doktor benimle iletişimde kabalık ve kabalık gösterdi. Benimle iletişimde uygunsuz ve saldırgan bir dil kullandı, kaba bir tonda konuştu. "Sen" ile iletişim kurarken kişisel sınırlar görmedim
Doktor muayene odasına girer girmez geç varışımla ilgili olarak "Peki neden bu kadar geç geldin, daha önce gelemezdin?". Doktor mesleki görevlerini yerine getirmedi, semptomlarım ve durumumla ilgili tek bir soru sormadı ve gerekli araştırmaları yapmadı. Bana sağlık durumum hakkında gerekli bilgileri vermedi. Bu olay psikolojik durumuma büyük bir darbe vurdu. Bunun sonucunda bu hastanenin kabul odasından gözlerimde yaşlar ve 38,7 ateşle ayrıldım. Bu benim haklarımın ciddi bir ihlalidir.
Doktorun bu davranışının kesinlikle kabul edilemez olduğuna ve tıbbi uygulama etiğinin temel ilkelerini ihlal ettiğine inanıyorum. Profesyonel ve saygılı hizmet almayı bekliyordum ama bunun yerine kabalık ve saygısızlıkla karşılaştım.
Çocukluğumdan beri hastane hakkında olumlu izlenimlerim var. Pediatrik gastro, sanatoryumda olduğu gibi en üst seviyedeydi, iyi doktorlar, hemşireler. Beslenme ve tedavi süperdi, ne yazık ki şimdi bu şekilde tedavi edilmiyorlar. Parafin tedavisi, oksijen kokteylleri, oyun odaları, her şey çok düzenliydi. Bugün sağlıklı insanlara ihtiyaç duyulmadığı açık olsa da kimin engellediği belli değil, eczanelere bir kişiye yaşamayı, hareket etmeyi, yemek yemeyi öğretmekten daha fazla hizmet verilmesi gerekiyor. Sağlıklı olun!
Genel olarak hastane açısından fena değil. Resepsiyondaki tek şey, hastalara bağıran ve kendileri için ayağa kalkamayanlara hakaret eden hoş olmayan bir kadınla tanıştım. Onlar yüzünden kahve içmeye vakti olmadığı için hoşnutsuzluğunu gösterdi
Bobruisk BSHK Şehir Hastanesinin travma doktoru Sharf Dmitry Igorevich'e minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. 18.09.23 tarihinde başarıyla gerçekleştirilen operasyon ve restorasyon için manevi destek için teşekkür ederiz. Onların yerinde böyle diyorlar. Hayatta başarı, barış, iyilik ve minnettar hastalar.
Mayevskaya N. P., sanat.Kül.
Tıbbi binayı ziyaret etmek zorunda kalmadım ve genel olarak hastaneye gitmedim, sadece travma merkezini ziyaret etme deneyiminden kötü bir değerlendirme yaptım. Pek çok insan vardı ve bu nedenle açıkça saçmalıklarla geldiler ve doktor henüz sıra arkasından ameliyata giremiyordu. Bu yüzden kaba bir şekilde iletişim kurdum. Niteliksel olarak yardım sağlanmasına rağmen
İnsanların koğuşlarda yattığı koşulları alırsak, bu bir çirkinliktir. Ancak işçiler ve bal personeli işe yaradı. İnsanlar kendi işlerinin meraklılarıdır. Çok özenli ve sorumlu.
Evet, ne yazık ki deneyim oldu ve beş kez, iki kez kendim ve üç kez ebeveynlerimle. Doğru, zaman içinde ayrılıyorlar. Ancak bir şey her zaman, koruyucu istirahatte ve acil serviste iyilikseverlik ve kokmuyor. Tutum kayıtsızdır. Ama hastaneye yatarsam, orada tutum daha insancıldır. Doktorlar, aferin kız kardeşler işlerinin profesyonelleri!
Çalışanların yaşlılara karşı tutumu korkunç, herkes bağırıyor ve kavga ediyor
Onarımlar tüm katlarda yapılmalı hasta , sadece zemin katta değil, yemekler lezzetli
Daha da kötüsü olmasa da, FAPa seviyesindeki cerrahi bakım seviyesi. Tıbbi konularda kesinlikle yetkin olmayan, rahatsızlıklarını karşılayan bir yönetim. Doktorların kendileri etik ve deontolojiyi bile duymamışlardır. Ülkenin her bağında onların «istismarlarının" ne zaman bilindiği kimin kendileri tarafından inşa edildiği belli değil.
Normal hastane şanslıydım beni üçüncü kattaki 40 numaralı odaya koydular Buradaki personel iyi geceler sabah saat 1'de Sedyenin hızla yuvarlandığını duydum
Acil serviste çok yardımsever personel, mükemmel bölüm başkanı...
Bundan daha fazlasını söyleyemem çünkü başka hiçbir yerde bulunmadım...ve tanrıya şükür...
Klinik değil, bir mucize, sıra kayıt ofisinde, kartlar bir yerlerde kayboluyor, bir gün doktorun imzası uğruna iki saat duruyordum, orada ne zaman düzen olacak?
Ben Hasich'in annesi Irina Aleksandrovna'yım Nöroloji Anabilim Dalı başkanını ifade etmek istiyorum
Shlyk Olga Roaldovna, muazzam yardımı, duyarlılığınız, kaliteli tedavisi, tıbbi etiği ve işindeki profesyonelliği, oğlum Hasich Alexander'ın tedavisinde, sonsuz nezaketiniz ve sıcak tavrınız için teşekkür ederiz. Size en iyi ve sadece minnettar hastalar için muazzam sağlık diliyorum. Size alçak bir selam!!!
Referans odasına ulaşılamayacak, postanenin nöroloji departmanı, koğuşlar hakkında bilgi, postanenin bunu bilmediği ortaya çıktı, referans odasını aramamız gerekiyor, daha fazla saçmalık duymadım
Yoğun bakıma ulaşılamıyor, elbette doktorların ön saflarda olduğunu, hastaların tedavisinin öncelikli olduğunu anlıyorum. Ama biz akrabalarımızın her şeyi cehaletten endişelendik, aynı zamanda akrabalarımız hakkında bilgi arayabilmemiz için günde belirli bir zaman ayırabiliriz