Peugeot arabasının teşhisi konusunu ele aldım, çünkü daha önce orada defalarca servis yapıyordum! Ama şimdi...
Aradılar ve röleleri ve lambda probunu değiştirmeniz gerektiğini söylediler, bunu hemen 700 ruble için ve lambazonu hesaba katmadan yapmayı teklif ettiler, o da + 400 ruble!
Reddettim, 140 ruble teşhis için fatura verdiler, neredeyse 2 saatlik çalışma ile Eylemler yazdılar, bu arada her zaman 35-40 ruble vardı.
Meblağın "tavandan" alındığını fark etmeme rağmen ödemek zorunda kaldım ve Peugeot servisine gittim. İncelemenin sonuçlarına göre, orada şu sonuca vardılar: "Lambda sondasının değiştirilmesine gerek yok, sadece rölenin değiştirilmesi gerekiyor ve hepsi bu. Orada her şeyi yedek parçalarla birlikte 30 dakika ve 160 ruble içinde yaptılar (farkı hissedin).
Ertesi gün servisi aradım ve şikayetimi ifade ettim, orada güvence verdiler: "Parayı vidalayalım, Pazartesi günü gelin." Meslektaşlarım konuşmayı duydu, çünkü hoparlörle konuşuyordum.
Anlaştıkları gibi onlara geldim, ama görünüşe göre fikirlerini değiştirdiler ve hiçbir şey vermeyeceklerini söylediler, çünkü Eylem benim tarafımdan imzalandı ve işi neredeyse 2 saat boyunca yaptılar! Aynı zamanda, hem Kıyafet Siparişi vermeyi hem de güvenlik kameralarından bir video ve işin zamanı olan bir teşhis raporu göstermeyi reddettiler.
Yorum ve öneri kitabına şikayette bulundum, belgeler ve kıyafet siparişi istedim, hiçbir şey vermediler ve kalabalığa "istediğimiz yerden şikayet etmeleri" için gönderdiler!
Bu servis istasyonunu tavsiye etmiyorum, onun tarafına geçin!
Korkunç hizmet, çalışanlar sahipler gibi görünüyor, ancak bu arada "Bosch hizmeti" bayrağı altındayken yeterli ve kibardı.
Yedek parçalar için yetiştirilirler, değiştirilmesine gerek olmayan yedek parçalarını satmak amacıyla yanlış bilgilendirilirler ve müşteri buna dikkat ettiğinde kabalık da vardır.
Sonuçları kendiniz yapın...
11/15/2024 tarihinde onları aradım, VW'DEKİ yağ ve filtrelerin değiştirilip değiştirilmediğini ve 17/11/2024 tarihinde bunu yapmaya hazır olup olmadıklarını sordum - 17/11/2024 saat 9.15'te 40 ruble maliyetle geldiklerini söylediler. Onlara nasıl davranıyorum, bana cevap veriyorlar, telefonda aradıklarını gösterin. Ben de gereksizlikten hemen sonra numaralarını sildim - o gün çok yüz kişi aradım. Sonuç olarak, soruyla ilgili bir hesaplaşmayı aradım ya da aramadım, henüz böyle bir hizmetle tanışmadığımı söyledim ve onlardan yağ değişiminin ne kadar süreceğini sordum. Cevap 1-1,5 saattir (şu anda tek bir müşteri görmedim, ancak şimdiden üç yönetici vardı). Sonuç olarak - Onlara iyi şanslar söyledim! Bu hizmeti olduğu gibi atlayın. Prensip olarak, operatörden aramalarımın bir çıktısını alabilir ve yüzlerine dürtmeye gelebilirsiniz, ancak prensip olarak umursamıyorlarsa anlamlıdır
Makineyi onarmak için defalarca servise başvurmam gerekti. Lukashevich Maxim - usta - ALTIN ELLER: GELDİ, GÖRDÜ, KAZANDI!!! Sorumlu, özenli, düşünceli. Sorunu çabucak buldum, çözdüm, her şeyi açıkladım ve tüm soruları cevapladım. Maxim harika bir yetkin uzman, hoş bir insandır! Şüphesiz ona hitap edin ve yenilenmiş arabanın gururlu sahibi olacaksınız!!!
Fren diskinin korunması hasar gördü, bu hizmeti Yandex'te buldum, çocuklar arabayı kabul ettiler ve her şeyi çok hızlı bir şekilde düzelttiler, ayrıca işin ve detayların küçük maliyetini de belirtmek isterim). Genel olarak tavsiye ederim!
Aciliyet nedeniyle, bu hizmete başvuracak kadar "şanslıydım". Elektrik kablolarıyla ilgili sorular vardı. Tam olarak ne yapılması gerektiğine dair kesin bir istekle geldim (röleden ecu'ya giden eksi telin kırılması) Bu arada, her şey kaputun altında ve 40 santimetre tırpan!!! Onların "aciliyetleri" bana iki günlük boşta kalma süresinde çıktı (iş veriyolu) Miktar 823 ruble çıktı! Böylece bu para için kabloyu bile değiştirmediler!!!! Ama bir bükülme yaptılar!!!!!!!! Bükülüyorum!!!!!! Ve bu miktara elektrik bandı için 3 ruble daha sürdüler!!! Burası artık sınır!!! Her şey kelimelerle açık ve net bir şekilde söylenmesine ve mesajlarda açıklanmasına rağmen, yolcu bölmesinin (ecu ve kaputun altındaki sigorta kutusu) kısmi bir analizini gerçekleştirdik, bir arıza araması yaptık! Bilgisayar teşhisi, herhangi bir hata olmamasına ve şikayet olmamasına rağmen. Bu arada, sigorta kutusunu iki cıvata üzerinde tutmak ve bunu sökmeye değer 36 ruble!!! Genel olarak, tüm bunlardan vahşi bir şok içindeyim. İş nedeniyle acilen bir arabaya ihtiyaç vardı. Burada size çok zaman ve para varsa!!! Ama cidden, bu hizmete daha fazla ayağım yok. İşte iki gün kaybettim, bir kabloyu bükmek için sekiz yüz ruble para!)))
En üst düzey hizmet
Her zaman yardım edecekler, alacaklar, her şeyi yapacaklar
3 yıldır hizmet veriyorum, bildiğim en iyi yüz kişi
Bazen kahve içmeye geliyorum,
Yağı değiştirmek için bu yere ilk kez geldim. Belirli bir zamana kaydoldum. Siteye vardıktan ve kayıt yaptırdıktan sonra yarım saat bekledim ama kimse arabaya bu şekilde yaklaşmadı. Vaktim yoktu, bu yüzden ayrılmak zorunda kaldım. Bu tutumun dile getirilen nedeni ustaların istihdamıydı. O zaman neden belirli bir süre için kayıt yaptırsın?! Çok tatsız, bu ilk defa benimle böyle... Usta alıcı iyi günler diledi (haha)...
Derecelendirme sadece yıkama nedeniyle çekilir, servis istasyonundaki uzmanların nitelikleri zayıftır. Yıkama olmasaydı, 2,5 balodan fazla olmazdı - "anahtarlar".
Genel olarak, "sökün- vidalayın" biçiminde kötü bir servis istasyonu yoktur.
Bir sorun var - yani düğümü çok fazla kanama olmadan tamamen değiştiriyoruz. Ne yazık ki servis istasyonlarında, tamir atölyelerinde bu kadar yaygın bir yaklaşım var. Ancak aynı görevliler için bu daha da uygun.
Soruna daha derine inecek, bir çözüm bulacak, tamir edecek ve hatta daha da iyisini ve daha ucuz hale getirecek - kaliteli bir servis istasyonu böyle olmalıdır. Sonuçta, havalı ve yetenekli ustalar var, asıl mesele onların ilgisini çekmek!
Sözde hizmet- "Bosch Profesyonel Denetimi" ile, satın almadan önce incelenen araçta herhangi bir teknik sıvı sızıntısı olmadığı belirtildi. Neyse ki, bizi kutuya götürdüler ve tüm şanzımanın yağda olduğunu gördük. Çalışanların profesyonelliğinde büyük bir soruyu ve buna bağlı olarak bu tür denetimlerin bu para için uygun olup olmadığı sorusunu gündeme getiriyor.
İyi ustalar. İşlerini biliyorlar. Servis istasyonu temiz. Oturup kahve içebileceğiniz bir ofis var. Bir nüans - her şey yavaş yavaş yapılıyor, yavaşça, isteyerek değil gibi görünüyor. Her ne kadar ambulansla iki kez yardım aldım (kayıt olmadan).
Zamanına değer veren, kaliteyi seven, su ve dayatma olmadan sorun konusunda hizmete saygı duyan - işte tam size göre. 1 kilometre, texservis yan tarafta sigara içiyorlar. Timiryazev'deki Bosch oto servisi gerçekten birinci sınıf bir hizmettir. Tek bir yerde 5 yıldan fazla hizmet verdiğim için seçimden hiç şüphe etmedim. Teşekkürler
Orijinalini göster
2
3
Kurumun yanıtını göster
Ю
Юрий С.
12. seviye şehir uzmanı
10 Aralık 2021
Tam bir hayal kırıklığı. Bosch tabelasının altında sıradan vasat bir servis istasyonu olduğunu düşünmemiştim. Ben bunlara "somun anahtarları" diyorum. Bu, beyninizi çok fazla zorlamadan bir şeyi sökmeniz ve bir şeyi vidalamanız gerektiğinde. Ama burada soru şu - o zaman neden fazla ödeme yapsınlar? Bu tür işler herhangi bir atölyeye emanet edilebilir, neyse ki aralarından seçim yapabileceğiniz çok şey var.
Arızanın teşhisine ihtiyacınız varsa, o zaman buraya girmemek daha iyidir, çünkü her şeyi dışlama yöntemiyle değiştirmeyi, parayı pompalamayı teklif edecekler, ki bu benim başıma geldi. Zamanında atlamaya yetecek kadar zekiydim.
Temsilcinin cevap olarak kulaklarının üzerinden geçmemesi için durumu önceden yayınlayacağım ve insanların buraya gelip gelmeyeceklerini düşünmelerine izin vereceğim.
Arıza yüzer - iyi başlamıyor. Bulmak için zaman harcamalıydık - harcamadılar. Olmadan (OLMADAN!) onaylar damperi temizlediler, 60'tan fazla ruble için bir fatura düzenlediler ve arabayı şu sözlerle verdiler: "her şeyin yoluna gireceğini düşünüyoruz, yoksa tekrar getirin." Onarımın arızaya karşılık gelmemesi beni hemen şaşırttı, ancak Bosch profesyonellerinin kararına itiraz etmek mümkün mü? Tabii ki geri döndüm. Boş vaktim olan bir arabam var.
İkinci kez ısrarla, yüzen bir arıza bulmak için ne yapılması gerektiğini açıkladı - zaman harcamak. Ve yine de harcamadılar, bunun yardımcı olacağına dair bir garanti olmaksızın kuyruğu olan 300 ruble için onarım teklif ettiler. Nasıl teşhis edildiklerini soruyorum ve yakıt hattına sadece bir "monometre" soktukları, basıncı ölçtükleri ve bunun normal olduğu ortaya çıkıyor. Öyleyse neden bana garanti olmadan onarım teklif ediyorsunuz, neden kötü bir çalışma anında ölçüm yapmadınız? Evet, bunun için zaman ayırmam gerekiyor, ama tam da bunun için Bosch'a gittim, başka bir servis istasyonuna değil. Cevap veriyorlar: "Bunun yardımcı olacağını düşünüyoruz, ancak aletle kötü bir kuruma anı yakalayamadık, ama onsuz yakaladık." Düşünüyorlar!!! Bilmiyorlar ama düşünüyorlar. Soruyorum - "ya yardım etmezse, harcadığınız parayı geri ödeyecek misiniz?". Hayır - "Biz bedavaya çalışmıyoruz" diyorlar. Ve onların görüşüne göre, hatalarını param için ödemem gerekiyor. Çok mantıklı. İşte düşünün.