Производится на основе артезианской воды, добываемой с глубины 120 метров и дополнительно обогащается кислородом по уникальной технологии, разработанной совместно с Всероссийским Институтом Безалкогольной Промышленности Содержание активного кисло...
220 ₽
Питьевая вода Атика 19л
Природная, питьевая вода высшей категории Атика» добывается в Липецкой области, с глубины 130 метров – скважина №4802 Состав соответствует всем требованиям, предъявляемым государственными стандартами к питьевой воде
220 ₽
Питьевая вода Аква Неви 19л
Вода, доочищенная из водопроводной сети, имеет оптимальный по составу набор солей и микроэлементов Вода насыщена ионами серебра Произведено в г Тамбов
Şirketin avantajları: Yazışmaya gerek kalmadan sipariş vermenin kolay olduğu kendi web siteniz var; Çeşitli ödeme seçeneklerinin olasılığı belirtilmiştir. Her şey basit ve anlaşılır - bugün sipariş verdim, yarın getirecekler.
Eksileri, yukarıdakilerin çelişkisinden sorunsuz bir şekilde kaynaklanmaktadır.
Birincisi, ödeme sadece nakit olarak yapılır. Nüfusun% 99'unun karttan maaş aldığı bir çağda, bir şeyler ödemek için nakit çekmeye gitmek son derece sakıncalıdır.
Sıradaki site. Harika bir fikir, ancak gerçekleşme pek de sıcak değil. Eve teslim ile sipariş verirken, saat 8: 00 ile 17: 00 arasında (şirketin çalışma saatleri) evde beklemek mümkünse özel bir sorun yoktu. Ne yazık ki, bu çalışma zamanı ve büyük çoğunluktur. Buradan öğle yemeği saatinde teslim almayı kullanma fikri ortaya çıkıyor. Bu nedenle, sipariş verirken sitede "adrese teslim" onay kutusunu kaldırıyoruz, "teslim alma" seçeneğinin karşısına koyuyoruz.
Postaneye her şeyin yolunda olduğuna dair bir bildirim geliyor, sipariş verildi. Ama sonra danslar başlıyor :)
E-postadaki başka bir mektup, siparişin ertesi gün getirileceğini bildirir. Cevabımı yazıyorum, teslim almam var. Ardından, yaklaşık bir saat sonra şirketten gelen bir çağrı, su taşımanız gerekip gerekmediğini açıklığa kavuşturuyor mu? Tekrar ediyorum, teslim alma. Operatör, fakirlerin artık her şeyi iptal etmeleri gerekeceğini yayınlıyor, çünkü siparişim gelecekteki teslimatta zaten dikkate alındı ve bir daha bunu yapmamam için. Ve arka plana karşı, uzaktan bir erkek sesiyle seslendi "evet gittiler ** ***" ))))
Sorunun sitenin organizasyonunda olduğu, benim değil, cevabın terk edilmiş bir tüp olduğu yönündeki öfkeme)
Beyler, müşteri odaklılık 10 üzerinden 10'dur...
Никакой клиентоориентированности! Диспетчеры постоянно хамят и пререкаются, директор никакие вопросы со своим персоналом решить не может. Грузчики дважды так ставили бутылку (либо бутыли времен ссср), что был потоп - они трескались! На наше предприятие не пускают в шортах , они об этом прекрасно знают и пользуются этим: привезли и поднимать на этаж не надо! Ужас!