Merhaba!
Mağazanızdaki hizmetten memnuniyetsizliğinizi ifade etmek isterim. Kasiyer Natalya ve yönetici Julia ile son derece tatsız bir durumla karşı karşıya kaldı.
Natalya sadece alıcılara tamamen ilgi göstermediğini göstermekle kalmadı, aynı zamanda kabalığına da izin verdi. Şarabı görmek istediğimde, kaba bir şekilde cevap verdi, kendim aramam gerekecekti.Bu kesinlikle saygısızdı ve kasiyerin işinden beklentilere uymuyordu.
Aynı zamanda salonda büyük bir kuyruk vardı ve başka bir çalışan Natalia'dan hizmet sürecini hızlandırmak için kasada durmasını istedi. Buna cevaben Natalya, çalışmak istemediğini yüksek sesle bağırdı, bu da orada bulunan herkes arasında hoşnutsuzluğa ve rahatsızlığa neden oldu.
Yönetici Julia da son derece yanlış davranış gösterdi. Alıcıların yanında, özellikle müşterilerin huzurunda, herhangi bir çalışma ortamında tamamen kabul edilemez olan çalışanlara açıkça bağırdı ve küfür kullandı.
Mağazadaki bu atmosfer, hizmetin kalitesi ve müşterilere olan saygım konusunda şüphelerime neden oluyor. Davranışları şirketinizin çalışma standartlarına açıkça uymadığı için lütfen bu çalışanlara karşı önlem alın.
Bugün büyükannem, fiyatı bir kez daha netleştirmek istediği anda yaşlılara kaba davranan bir kadın kasiyerin kendisine karşı kaba davranmasına tanık oldu. Her şey 8: 54, kasada genç bir adam büyükanneme hizmet ederken oldu, başka bir kasiyer (üzgünüm, başka bir kelimeyle söyleyemem) adamın sözünü kesti ve büyükanneme hakaret ederek şöyle dedi: "zaten 4 gözünüzde görmüyorsunuz?" Lütfen çalışanı cezalandırın, yoksa başka önlemler alacağım ve başka makamlara başvuracağım. Bu, bu kaba kadının benzer davranışlarına sahip münferit bir durum değildir. İnsanlarla çalışamaz.