BAHT club programı kapsamında kazanılan puanların sertifika şeklinde verilmesi gerekiyordu, sonuç olarak hiçbir şey verilmedi ve satış temsilcileri Euroopt'ta bir paket sertifika ile cesurca hesaplanıyor, maaşlarının sertifika ile verildiğini sanmıyorum. Diğer bölgelerde nasıl çalıştıklarını bilmiyorum ama Liderde tam olarak böyle.
BATH club programındaki Şirket temsilcisinin tavrından hayal kırıklığına uğradım. Kazanılan puanlar için sertifikalar, geçerlilik süresinin dolmasından bir hafta önce teslim edildi, bu da doğal olarak uyarılmadı. Sertifikalar kullanılamadı. Geçerlilik süreleri altı aydır. Geçerlilik sürelerinin sona erdiği konusunda uyarmak gerçekten zor mu? Ne yazık ki temsilci bu soruya nasıl diyeceğimi daha iyi bir cevap bulamadı, "ama ofiste bana ne verildiğini nereden bildim, bunu aktardım". Utanç verici durum için özür dilemek yok, böyle bir şey yok. "Benim için hangi sorular var? Onları ne zaman teslim ettim, henüz harekete geçtiler mi? Hepsi bu kadar. " BAHT benim için her zaman müşteri odaklılık ve hizmetin bir örneği olmuştur. Görünüşe göre zaman değişti