İyi günler! Kötü deneyimlerimi akılda kalıcı bir şirketle paylaşmak istiyorum. 1,5 yıl önce bu şirkete döndüm, çünkü Zebra stor perdelerin (gündüz-gece) evine takılması gerekiyordu. Bana gelen ölçümcüyü çok beğendim - Yarıştım. Çok deneyimli ve okuryazar. Hemen görebilirsiniz - bir uzman. Her şeyi ayrıntılı olarak anlattı ve açıkladı. Tüm soruları cevapladı. Prensip olarak, sadece bu uzman yüzünden bu şirketi seçmeye karar verildi. Bir yıl önce, kedi panjurları kaldırmak ve indirmek için plastik zinciri kırdığı için tekrar iletişime geçtim. Yetkin bir montajcı geldi ve bana metal bir tane yerleştirdi (bu hala mükemmel hizmet ediyor). Her şey için bir saatten fazla zaman harcamadan. Zamanında net bir şekilde geldim. Danıştım. Yüklüyordu. Bu, şirketin ve çalışanların hoş izleniminin sona erdiği yerdir. Bu yılın 16 Kasım'ında, kedi ve plastik zincirdeki durum tekrarlandığı için şirkete başvurmaya tekrar ihtiyaç duyuldu. Yöneticiyi aradıktan sonra, daha önce yaptığım gibi aynı metal zincire ihtiyacım olduğunu hemen şart koştum. Fiyat meselesi hiç durmuyordu. Dava garanti kapsamında değildir. Hem uzmanın gidişatını hem de yeni zinciri ödemeye hazırdım. Ve işte burada maksimum "müşteri odaklı olmama" başlıyor. Uzman benimle ancak üç gün sonra - Salı günü temasa geçti. Çarşamba günü 16:00-17:00 saatleri arasında geleceğini söyledi. Özellikle bu süre zarfında işten izin istedim. Saat 16:00...o yok. Saat 17:00..O hala orada değil. Yöneticiyi arıyorum ve sonra programa ancak 18: 00'e kadar geleceğini not ettiği ortaya çıkıyor. Harcadığım zaman için kimse özür dilemedi bile... Tamam... Bu çalışan geliyor (maalesef ona montajcı veya uzman diyemiyorum). Yine plastik olanı takacaktım. Metal olması gerektiğini hatırlattım. Yaklaşık yarım saat sürdü. Sonuç olarak, panjurlar 20 santimetrenin sonuna kadar düşmeyi bıraktı. Ve hiçbir şeyi düzeltemedi. Onun sözleriyle "Depoya verdiklerini koydum". Ve orada zincire bir çeşit kilit takıldı, bu da durdurucuydu. Önceki uzmanın nasıl yaptığını açıklamaya başladım (zincir bağlantılarını birbirine kenetlemek için özel bir cihazı vardı). Bu adamın hiçbir şeyi yoktu. Sonuç olarak, hiçbir şey yapmadan ayrıldı. Perşembe günü bu çalışan telefonumu kesmeye başladı. Hepsi sarsıntılı ve hoşnutsuz. Sonunda bana "Benden başka kimse size gelmeyecek" dedi. Şirketi aramaya karar verdim ve bir uzman göndermemizi istedim. Diğer. Çünkü bu konuda zaten olumsuz bir görüş bestelendi. Ve şirketin müdürü prensip almaya karar verdi. Ya bu "uzman olmayan" bana gelecek (ve görünüşe göre vakti olmadığı için dolup taşacak) ya da kimse benim için düzelmeyecek. Düzeltmek ve düzeltmek için başka bir şirkete başvurmam gerekti. Hala planladığım birkaç panjurum vardı. Ve şimdi bu şirkete değil, herhangi bir yere gideceğimi anlıyorum. İğrenç garanti sonrası hizmet. Parayı aldık. Ve gerisi zaten müşterinin kendisinin sorunlarıdır.
Получили сегодня свой заказ. Шторы заказывали во всю квартиру. Заказом остались очень довольны!!! Приятное ощущение, когда ожидание того, что будет, превзошли!
Работы по пошиву выполнены раньше срока, за что большое спасибо фирме, учли пожелание заказчика, так как хотелось одеть свои окна к определенной дате.
Отвратительная компания. Просрочили время изготовления жалюзи на 4 дня, оправдываясь: "поломка на фабрике" обещали перезвонить, но так и не перезвонили.
Прежде чем обращаться в данную фирму подумайте дважды!
1
İ
İsimsiz yorum
12 Ocak 2014
Про ханас....
Повисели несколько месяцев, а потом вдруг и помялись)))