Müşteri odaklılık, bu mağazanın çevrimiçi hizmetiyle ilgili değildir.
Yandex Haritalar'da bir mağaza buldum (teslimat yerine en yakın yeri seçtim), derecelendirmeye ve incelemelere odaklandım. Seçim bu mağazaya düştü. Mağaza kartında, yöneticiyle iletişim halinde olmayı tercih ettiğim büyük bir «vatsap'a bize yazın» düğmesi var ki bu mantıklı.
Yazmadan önce, siparişi tartışmanın potansiyel süresini azaltmak için hangi ürün yelpazesinin olduğunu anlamak için mağazanın diğer sosyal ağlarına gittim.
İletişimimde doğru olduğuma inanıyorum, mağaza müdürü hakkında söyleyemem. Minimum bilgi bir yana, nezaket ilkelerine banal bir bağlılık yoktur
Saat 18: 23'te Yandex kartında belirtilen telefondan mağazayı aradım, burada siparişimin farkında olmadıklarını, kim olduğumu bilmediklerini söylediler ve vatsap yöneticilerine yönelik tüm sorunları agresif ve olumsuz bir şekilde «mağazadaki yüksek yükleri" ile atmaya başladılar ve kendi web sitelerini kendim bulmam gerektiğini ve kredi yoluyla sipariş vermem gerektiğini söylediler, çünkü «sipariş ödenene kadar orada değil». Ve evet, mağaza müdürü bana tüm bu sözleri söyledi
Sorum şu - mevcut yazışmalardan siparişin kabul edildiğini veya kabul edilmediğini nasıl anlamalıyım? Nasıl düzenleneceğini nasıl öğrenebilirim? Siparişin yalnızca site üzerinden verildiğine dair en azından bir kelime var mı?
Konuşmada bana defalarca tekrarladılar ki, "her yerde siparişlerin yalnızca site üzerinden olduğunu yazdık ve genel olarak Vkontakte'ye ürün yelpazesine baktınız, orada her gönderinin altında bununla ilgili bilgiler var!»
Orada bu bilgi yok. Ancak, vatsap'ta her yerde sipariş vermeye çağırıyorsunuz. Şimdiden karar verin
Недавно заказала букет в этом цветочном магазине и осталась очень довольна! Доставка была невероятно быстрой — мой заказ пришёл всего через пару часов после оформления. Особенно порадовала возможность анонимной доставки, что сделало сюрприз ещё более приятным. Также стоит отметить, что перед отправкой мне прислали фото букета, и это было очень приятно — я могла убедиться в качестве цветов и их свежести. В общем, сервис на высшем уровне!Рекомендую всем!
В магазин цветов Букет я обращаюсь часто, это мой любимый магазин. Цветы здесь всегда свежие, красивые, выбор большой, персонал доброжелательный, приветливый. Флорист отлично знает свое дело, делает все со вкусом. Недавно заказывала букет на юбилей бабушки. Букет был шикарный, очень красиво упакован, составлена чудесная композиция. Доставили своевременно. Бабушке букет понравился, она осталась безмерно довольна. Буду обращаться в Букет еще не раз. Рекомендую однозначно.