01/01/2025 tarihinde kurumu ziyaret ettik.Kurumda harika bir çalma listesi çalınıyor, aralarla canlı müzik çalıyor, bu çok hoş, şarkılar da çok şık bir şekilde seçiliyor. Personel çok sakin ve kibar. Hizmetiniz için teşekkür ederiz ve kurumdaki iyi müziğiniz için çok özel teşekkür ederiz.
Şehrin tam merkezinde harika bir yer: güler yüzlü personel, rahat, temiz ve taze. Uygun fiyatlar ve sağlam bir menü, ancak refah için dilediğim insan ve atmosfer yok
Hafta içi sınav için bu kurumdaydık ve her şey yolundaydı. Geçen Cuma geri dönmeye karar verdiler, bundan sonra çok pişman oldular. Koltuk rezervasyonu yapmak için aradık ve yönetici 3'e kadar (!) Vipka'da depozitoyu ödemek için 200 rubleye sahip olup olmayacağımızı belirledikten sonra. Başlangıç artık en keyifli değil. Geldiğimizde, vipka'nın tam olarak hayal ettiğimiz gibi olmadığı ortaya çıktı, bara taşınmaya karar verdiler. Resepsiyonist (siyah saçlı ve kirpikleri uzatılmış kız - maalesef rozetlerde isim yok) çok hoş karşılanmadı ve çok mutsuz görünüyordu, gelecekte bütün akşam sadece meslektaşlarıyla değil, misafirleriyle de en profesyonel davranışlarından uzak durdular. Bazılarımız yemek için 2 saat bekledi, bir kişi beklemedi bile. Kimse yorum ve özür alamadı. Mutfağın iş yükü ve yemeklerin hazırlanma süresi hakkında önceden bilgilendirilmedik. Çıkışta başka bir şaka - gardıropta, girişte dış giysilerimizi kabul eden bir kişi yoktu, gardiyandan "Numaralar var mı? Numarayı görüyor musunuz? Peki, gidin dışarı çıkarın.» Aynı zamanda, paltolar yukarıdan asılıydı, onları almak için bütün bir hikaye olduğu ortaya çıktı)
Avantajlardan - kapıda bile her şeye vakti olan ve misafirperver ve profesyonel kalan havalı bir barmen bize hizmet etti. Özetle - kurum fena değil, ancak çocuklar, özellikle yönetici ile hizmetle ilgili bir şeylerin çözülmesi gerekiyor. Misafirlerle bu şekilde iletişim kurmak ve hatta 5 yetişkin kişiden oluşan bir şirkete 200 ruble depozito ödeyip ödeyemeyeceklerini üç kez sormak saçma ve utanç verici. Bu kızın «dostluğu» hakkında birkaç arkadaşımdan daha hikayeler duydum. Umarım bu geri bildirim, personelin çalışmasından sorumlu bir kişi tarafından görülecektir. Yönetici kurumun yüzü olduğundan, misafirlerinize eşikten gülümsemeyi mi yoksa «surat yapmayı" mı seçeceğinizi düşünün. İlginiz için teşekkür ederim.