Bu mağazadan ilk kez mal sipariş ettim. Ve bir müşteri olarak benim için sadece malları satın almak değil, aynı zamanda mallar satın alınan malların kalitesine karşılık gelmezse mağazanın çalışanları tarafından sorunun nasıl çözüleceği de önemliydi.
E-bisiklet aldım. İki günlük kullanımdan sonra çatalda bir kusur tespit edildi. Hemen mağaza çalışanlarına ulaştım ve sorunun mümkün olan en kısa sürede çözüleceği konusunda bana güvence verdiler. Bir gün sonra mağaza çalışanları gelip e-bisikleti aldılar, hemen sorunumu çözmek için seçenekleri düşünmeye başladılar, garanti hizmetine başvurdular, tüm sorunları kabul ettiler ve başka bir e-bisikletle değiştirmenin gerekli olduğu sonucuna vardılar. Belgeleri hemen gereksinimlere göre hazırladılar ve ikinci gün yeni e-bisikleti evime teslim ettiler. Yeni bir e-bisikletin değiştirilmesi ve teslimatı için ödeme yapmadım, her şey mağazanın pahasına oldu. Bu, kaliteli hizmetten ve% 100 müşteri odaklılığından bahsediyor. Prblema'nın çözümünün verimliliği günümüzde çok nadirdir, bu yüzden mağaza çalışanlarına, özellikle Mizgir Mikhail'e ve araba şoförü Sergei'ye teşekkür etmek istiyorum. Mağazanın tüm müşterilerine ve ziyaretçilerine şunu söylemek istiyorum: "Bu mağazadan cesurca mal satın alın ve sonuçları için endişelenmeyin! Tüm endişe verici konular derhal ve niteliksel olarak çözülüyor. "
Zaten son 10 yıldır mağazaya dönüyorum, bulaşıklardan karmaşık ev eşyalarına kadar satın alıyorum. Bu süre zarfında, ekipman zaten yıpranmıştı, satın alımlar ikinci tura çıktı ve bölgede henüz bir alternatif görmüyorum. Ekip, alıcı ilkesine göre çalışır, her zaman haklıdır, bu nedenle garanti ile ilgili tartışmalı konuları çözmeye gerek yoktur.Çevrimiçi mağazalardaki fiyatlar hoş olabilir, ancak ekipman arızası durumunda bürokrasiyi hayal edin, ancak burada satıcılarla canlı iletişim ile her şeye hızlı bir şekilde karar verilir. Düzenli bir müşteri olarak indirimler alıyorum. Mağazayı Boom'a tavsiye ederim.