Kayıttaki personel, bir kişiye ilk yardımın oldukça hızlı bir şekilde sağlanmaması durumunda yanıt vericidir. Her ne kadar mesai saatleri içinde her şeyin yerinde olmadığı konusunda şikayetler olsa da. Ve doktordan randevu almak için ikinci kişinin kayıt ofisine gelmesini beklemeliyiz.
Kızım size ayaklarıyla iki taraflı akciğer iltihabı ile geldi, yatmadılar ve şimdi sizin sayenizde miyakorditi var. Kokshetau'dan sonra onu size gönderdiler. Bölgenizde normal doktorlarınız var mı?????? Kardiyologlar
Neden zamanında yardım sağlamıyorsunuz
TANRI kızıma bir şeyler olmasını yasaklıyor
Sizin için bir komprpmatım var
Size pek iyi gelmeyecek
Agresif, uyumlu olmayan bir doktor olan uzman Karymsakov Umyrzak Kenzhebekovich, korkunç bir resepsiyona, koridorda kabul etti, bekleme odasındaki insanlar uzaktayken soyunmasını istedi, ofise gitme isteği üzerine gergin olduğunu gösterdi ve ona işaret etmemesini istedi. Bu tür insanlara doktor denmesi üzücü.
En havalı hastane, doktorlar süper, odanın kendisi sadece ateş. Ülkemizdeki restoranlar ve kumarhanelerin poliklinik, hastane veya akimat (Konana) gibi devlet tesislerine gitmesi iyi bir şey
Gıda zehirlenmesine başvurdu. Tutuma (Rusya Federasyonu'nun arka planına karşı) hoş bir şekilde şaşırdım.Kabul ettiler, dinlediler, reçeteler yazdılar ve ilaçlar için reçete yazdılar. Damlalık yaptılar, enjeksiyon yaptılar. Eczane de burada. Ve tüm bunlar ÜCRETSİZ! Personele çok teşekkür ederim!
Tatil gününde hastanenin bekleme odasında alerjik reaksiyona girdi. Yerel olmasam da dikkatlice dinlediler, kabul ettiler (tatile geldik). Hızla yardım sağladılar, tedavi önerileri verdiler. Çok teşekkür ederim tatlım.Koruyucu dinlenmenin kız kardeşine ve nöbetçi doktora.
Güncellediklerimizi güncelledik, ancak tıbbi bakımın kalitesi aynı kaldı, insanların zaten oraya gitmekten korktukları bir şeyi değiştirmeleri gerekiyor