Gıda sınıfı 4, hizmet 3. İkinci kez burada yiyecek almak istemiyorum. Görünüşe göre bu fast foodun başarısı için her şey orada, ama şeytan küçük ayrıntılarda yatıyor: sadece bir çalışan bilet gişesi, hazır olma konusunda uyarı sistemi yok, topuz parçalanıyor (taze değil), burgerdeki pirzola kauçuktur. Başlangıçta çok daha iyiydi.
Bir franchise satın alırken neden fast food kafesinin tüm anları dikkate alınmıyor? Bebek maması yok - skorbordda belirtildiği gibi ne birinci, ne ikinci, hatta üçüncü bile yok. Patates kızartması alırken neden beden seçimi yapılmıyor? Satmak daha pahalı olmak için sadece L beden ayrı satılır mı?
Sadece sipariş vermek için bekleme 30 dakikadır, ardından sipariş verildikten sonra 30 dakikalık bekleme sona erer. Çevrimiçi siparişler çevrimdışı çalışmayı kesintiye uğratır, personelin çalışmalarını iyileştirir.