İnsanların neyi sevmediğini anlamıyorum, ikinci yıl premium boncuklarla gidiyorum, her yıl her şey yolunda. 2 Temmuz'da yepyeni, konforlu bir otobüse bindim, şarj ettim, battaniyeye bindim. 356 otobüsünün çok olumlu adamlarına çok teşekkür ederim (Andrey 2'nin sürücüleri ve kelimenin tam anlamıyla tüm yolcuların dikkatine ve dikkatine kapanan Vlad'a eşlik eden çok tatlı bir kişi! Teşekkür ederim, sadece sizinle geri döndüm! İyi şanslar ve refah!
Bu taşıyıcının derecelendirmesini gördükten sonra, yazdıkları her şeyin doğru olduğunu fark ettim mi? Çünkü operatörle konuşurken. Benim hakkımda çok fazla kabalık dinledim. Ve sırf onlara mantıklı bir soru sorduğum için: Moskova'da nereye gideceğim, hangi otobüs istasyonuna gideceğim? Ve geçiş ücreti ne kadar? Hepsi bu. 2 operatörle konuştum ve her iki operatör de gerçek partizanlar olarak bu bilgiyi bana sunmadılar, sunmadılar. Gerçi bunu bana hemen söylemek zorunda kaldılar. Bunu sormamalıydım, bana bunu kendileri söylemek zorunda kaldılar, ama bunun yerine ikisi de bana kaba davrandılar. Genel olarak yolculara saygıları yok. Rospotrebnadzor ile iletişime geçmeli ve bunu bildirmeliyiz. Umarım tepki verirler, gerekirse yolcuların yorumlarını okurlar, iletişime geçerler, telefon numaramı şahsen onlara bırakacağım. Umarım bu şirketin lisansından mahrum kalacaklardır. Rospotrebnadzor'a başvuracağım
Bir yıldız çoktur! Olumsuz bir değerlendirme olsaydı, onu koyardım. Bozuk bir otobüse oturuyorum ve yazıyorum. Moskova'dan Donetsk'e gidiyorduk, Voronezh'de otobüs bozuldu. Bize Moskova'dan otobüslerin çoktan ayrıldığı, herkesin alınacağı, herkesin bineceği, herkesin yerine götürüleceği söylendi. Yarım saat sonra, sabah 4'te otobüsün geleceğini ve tüm yolculardan sadece 12 kişinin alınacağını duyurdular - taşıyıcı şirketin yöneticisinin dediği gibi, geri kalanına 2400 (biletin maliyeti 3000 + 300 bagajdır) iade edileceğini ve herkesin müsait olacağını söylediler. Gece dışarıda, yağmur yağıyor, yabancı bir şehirdeyiz, otobüs bileti yok, en azından Rostov'a tren bileti yok, en azından önümüzdeki iki gün için. Taşıyıcının operatörü telefonları kapattı, sürücü telefonda oynuyor, Acil Durumlar Bakanlığı can ve sağlığa tehdit olmadığını söyledi. Kimse hiçbir şeye karar vermiyor.
Bu taşıyıcıyla hayatınızda bir daha asla seyahat etmek yok!
Anapa otobüs terminalinde önceden satın alınan biletlerle, 03.07.24 tarihinde bu kuruluşun hizmetlerinin kalitesini değerlendirme fırsatı verildi. Anapa - Donetsk uçuş No.4867 gezisini uzun süre hatırlayacağım, çünkü ruh hali bozuldu. Sanki düşük rütbeli bir trafiğe düşmüşüm gibi geliyor.
Hangi devlet otobüsüne gideceğimi bilseydim. 356 işletim sistemi bölgesi 180 ile gireceğim ya da daha doğrusu hangi mürettebatla gideceğim, 2500 ruble değerinde bilet almazdım.
Yolculuk, bilet fiyatına dahil olmadığı için sürücünün bagajı ödeme gereksinimleriyle başladı, denetçilerin kontrol ettiğini söylüyorlar, ancak otobüsün güzergahı boyunca birden fazla kontrolör kontrol etmemiş olsa da. Ama benim eşyalarımın ve başkalarının eşyalarının her zamanki gibi yatmış olması bu bir gerçektir. Bagaj bölmesinin dördüncü kısmı boşken iki veya üç kat halinde istiflenmişlerdi, bu da doğal olarak insanları ilk durakta kızdırdı.
Sonra şoförden bizim hakkımızda (pasazhirah) düşündüğü her şeyi öğrendik ve haklarımızı öğrendik:
- Boş bölmeyi açma talebine göre istediğiniz gibi bir şeyler bıraktığınızı ve açmadığınızı;
- Otobüste yemek yemenin yasak olduğunu ve ne tür çay ve kahveniz olduğunu;
- Eğer parayı ödediysek, bu istediğin anlamına gelmez, o da yaparsın, otobüste patron o ve nefes alıp vermememize o karar verecek;
- Daha sonra iniş pahasına fikrini değiştirmiş olmasına rağmen, sadece Güneydeki Donetsk'te inişe son verilmeyeceğini;
- Dublörün şoförünün sarhoş olduğunu ve 14 saat gideceğimizi, onunla birlikte, görünüşe göre yasaya göre dublörsüz uzun bir gece yolculuğunun yasak olduğunu, yani 50 kişiyi tehlikeye attığını unutmuş.
- Arayıp şikayet edebileceğinizi, biz (mürettebata) hala hiçbir şey olmayacağımızı, yani şirketin yönetimine "yalan söylediklerini" ve web sitelerinde inceleme yazma girişimlerine bakılırsa, şirketin yönetimi bunları kapsıyor.
Adı gibi işlevi bizim için gizli kalan hostes hakkında ayrı bir kelime.
Vay canına. BusPremıum Kendinizi birinci sınıf hizmetlere sahip bir nakliye şirketi olarak konumlandırıyorsanız, personeli uygun seviyede seçin.
Bana öyle geliyor ki, bu mürettebatın insanlarla nasıl iletişim kurmanın gerekli olduğunu, hizmetin ne olduğunu, eylemlerini nasıl koordine edeceğini açıklaması gerekiyor.
BusPremium - Paranıza ihtiyacımız var, gerisi bizim için ilginç değil.
Sadece otobüs temiz ve bakımlı olduğu için bir yıldız bırakacağım.
BU ŞİRKETİ TAVSİYE ETMİYORUM.
Bu teneke... İlk ve son kez gidiyorum! Isı, otobüs iki katlı olmasına rağmen çok küçük... Neredeyse hiç durmadan gidiyorlar ve dururlarsa o kadar sefil yerlere yemek bile yiyemiyorlar ve her şeyi daha hızlı sürüyorlar, ancak kendileri uzun zaman önce gelebilecekleri dairelerde gidiyorlar. En çok öldüren şey, geçen şehirlerin ele geçirdiği şeydir... Trafikte saatlerce duruyorlar. Krch, bir araba değil, yoğun saatlerde bir rota hoee5as...
Tavsiye etmiyorum! Uzman Süitinde daha iyi!!!
Eylül 2024
Benim için Moskova'dan Donetsk'e 2.11 seyahatinden sonra şimdi yeni bir bavul satın alıyor ve sürücü özür dilemedi bile, şirket: "neden hemen aramadılar?» ve çözmeyecekler. Premium'dan yalnızca başlık 👎
Çocuklar sadece bilgileri okuyun, sonuçlar çıkarın! Büyükannem Makeevke'den Tula'ya gidiyordu, ilk başta otobüs 3 saat boyunca orada durduk, sonra gitmiş gibiydik, ama bir süre sonra çok uzağa gitmediler, sonra insanlara 70 yaşındaki büyükannesinin -23 derecesinin caddesinde tula'ya kendi gücüyle gitmeleri söylendi.
Şirketi aradım ve bunun için maliyetin yüzde 50'sini iade edeceklerini söylediler. Ama lütfen bize büyükannenin tam olarak neye ulaşması gerektiğini söyleyin ve neden bir noktada bunlar taşıyıcının şirketinin değil, kişinin sorunlarıdır?
Yasa, aracın potansiyel olarak düzeltilmesi gerektiğinden, motorlu taşıtların arızalanmasının mücbir sebep durumu olmadığını belirtmektedir.
Daha sonra doğru makamlara başvurulacak ve bu durumu onlar da dikkate alacaklar.
Ancak bu organizasyonu kategorik olarak tavsiye etmek imkansızdır!
Bu tam bir kabus.
Bu şirketin hizmetlerini beşinci yıl kullanıyorum. Gezinin uygun fiyatı, profesyonel mürettebat, her zaman bagajlara yardımcı olacak ve yolda size söyleyecektir. Evet, arızalar da var ve refakatçinin havasında değil (nedense bu kızlar için geçerli). Ancak 277 numaralı otobüsün mürettebatı, her zaman zirvede, onlara özel teşekkürlerle! Refakatçi genç adam görevlerine çok sorumlu bir şekilde yaklaşıyor! Sürücülere ayrı ayrı teşekkür ederim! 24 Mayıs'ta Tula'ya yaptığım gezi hem zihinsel hem de fiziksel olarak çok kolaydı! Bu mürettebatın kredisidir!
İncelemeleri okudum ve hatta kampanyayı yazıp yazmadıklarını iki kez kontrol ettim...
Bilmiyorum, Mayıs 2023'e Moskova'ya gidip döndüm.
Kampanyadan çok memnunum ve bir dahaki sefere yine bu sefer gideceğim.
Sürücüler kibar ve en yüksek sınıftaki profesyonellerdir - otobüs, başlangıçta sarsılmadan ve stop vinci gibi frenlemeden ölçülü, sorunsuz bir şekilde ilerler, pencereye yaslanırken uyudu - titreşim olmadığını düşünün. Kabin soğuduğunda sıcaktı ve çatlaklardan üflenmedi.
İletkenler sevimli, sevimli kızlardır - tüm sorulara kibarca ve sakince cevap verirler. Sorumluluklarına sorumlu davranılır.
Telefonu, eğer bir şey olursa, sorunsuz bir şekilde şarj edin.
Biletin maliyeti çok uygun ve düşük gelirli insanlar için bile geçerli olacak.
"AMA" dan - wi-fi yalnızca Rusya'da çalışıyor, video uzun süre yükleniyor. Yazışmalar sorunsuz gidiyor.
Herkese huzur ve iyilikle, kendinize ve sevdiklerinize iyi bakın
OTOBÜSLERİN KORKUNÇ DURUMU!!!
29 Aralık'ta Moskova'dan Makeyevka'ya gittim, otobüs otoyolda birkaç kez kırıldı. Sınırı geçer geçmez Torez çıkışında otobüs nihayet bozuldu, bir saat boyunca yeni bir otobüs beklediler.
13 Ocak için koltuk rezervasyonu yaptım, bugün ara ve otobüsün iptal edildiğini ve şu anda sadece 12 ve 14'ünün müsait olduğunu söylediler...
BÖYLESİNE GÜZEL OTOBÜSLER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!!!!🤬🤬🤬
Otobüs 277 yaz, sıcak, klima çalışmıyor, zemin katta nefes alacak hiçbir şey yok. Tamam, öğleden sonra, sürücüler ısı nedeniyle klimanın baş edemediğini söylediler, ancak geceleri bu bir kapetz, dışarısı kabinden daha serin.
Şirket fena değil ama filo piyango gibi.
Ek: İletkene büyük saygı duyuyorum, adının ne olduğunu bilmiyorum, 07/07/23 Donetsk'ten Voronezh'e gittim.
Sürücülere yapılan birkaç itirazdan sonra, kabin boyunca havanın geçmesi için en azından bir taslak düzenleme talebiyle ona döndü, sorun çözüldü! Teşekkür ederiz!
İğrenç BusPremium şirketi. Otobüslerde sıcak, klimalar çalışmıyor, sürücüler kaba. Otobüsler sürekli oyalanacak ya da dua edecek. Donetsk-Bryans devlet yolu 488 numara sürekli bozuluyor. Nöbetçi otobüs yok. Uçuşlar, arızalarla bağlantılı olarak Eylül ayına ertelendi. Bu taşıyıcıyı tavsiye etmiyorum. Hiç hizmet yok. Ulaştırma Bakanlığı'ndan ve savcılıktan bu şirkete dikkat etmesini rica ediyorum.
İğrenç şirket!!! Yolculara karşı tutum domuzdur! Uçuşu iptal ettiler ve bu konuda uyarmadılar bile. Çocuklu insanlar durakta durup otobüsü bekliyorlardı. Utanmaz operatörler hiç utanmadılar bile. Utanç!!! Bu şirketle uğraşmayın, çok sorumsuz insanlar.
Yolculuk hayal kırıklığına uğradı! Çatısı akan iki katlı bir otobüs. Varışta geç kalmak 4 saatten fazladır. Şoför ise sürekli böyle sürdüklerini söylüyor. İnsanlar bir şeye güvendikleri için neden daha kısa bir seyahat süresi belirtmeyi soruyorlar?! Yolculuk süresini dürüstçe belirtselerdi, yolculardan herhangi bir şikayet veya skandal olmadı.
Bu taşıyıcıyı kimseye asla tavsiye etmeyeceğim!!! Yolculuk, haykıran yetersiz bir şoförle başladı, sonra hayatımızın bir günlüğüne onun elinde olduğu tehdidi, şimdi otobüsü vagondan çevirecek ve 70 ceset garanti altına alınacak. Sınırdan 200 km önce kırılana kadar normal bir şekilde iletişim kurmadım. Geceleri kırıldılar ve uçuş görevlisine aptalca sessiz kaldılar, tarlada durdular, yolcuların sorularına net bir cevap vermediler, ancak sürücü hemen normal tonu hatırladı. Uçuş görevlisi şimdi nasıl olacağız ve neden sadece oturuyorlar sorularına bağırarak "ustaca" bir soru sordu - " Peki bu durumda ne yapmalıyım?". Gelecek otobüslere oturacaklarına dair vaatler altında tarlada 4 saat durduk - birini beklemedik. Hostesin parayı zaten seyahat ettiğimiz mesafeyi hesaba katacaklarını söyledi, bu yüzden maksimum 500 rubleye güvenebiliriz. Maviye kadar tarlada böyle duracağımızı anladık ve bu kederde kimsenin buna ihtiyacı olmadığını anladık, bir taksi çağırdık ve 2500 daha (Moskova-Donetsk'in ücretinin yanı sıra) kendimiz gidip geldik. Geri ödeme talebi üzerine doğrudan metinle para gönderildi. Paspassız bir yolculuktan sonra durumunuzu ifade etmek zor ama bence bu kadar açık. Bu şirkete bir an önce kapanmak dışında iyi bir şey istemiyorum!
Bu taşıyıcıya ilk ve son kez biniyorum!! Çocuğumla seyahat ettim - 8.10 Moskova-Donetsk otobüsü. 277 numaralı otobüs . Otobüs geç kaldı, kimse önceden haber vermedi. Soğukta bir saat bekledik
Otobüs soğuk, her taraftan çekiyordu. Yolculardan biri tuvaleti solladı, şoför bağırmaya, tüm yolculara küfür etmeye ve tehdit etmeye başladı: Yolcuların gümrükten çok uzun süre geçmeleri için ne yapacak! Bu taşıyıcıyı kimseye tavsiye etmiyorum!
Paketleri onlardan kim iletirse, bunu yapmanızı tavsiye etmiyorum, şoför ve hostesin dediği gibi bu tuvalette çantalarınız duruyor дверь kapı orada açık, herkes girebilir!
09/10/22 tarihinde 277 numaralı otobüse binerek Moskova'ya gittim. Böyle bir şey beklemediğimi söylemek hiçbir şey söylememek demektir.
1. Otobüs 40 dakika gecikti
2. Ayağındaki ameliyat nedeniyle giriş katında oturmasına izin verilmesi istendiğinde, şoför hamovito buradaki herkesin böyle olduğunu ve uzun süre direndiğini söyledi.
3. Koltuklar sağ sıraya çok yakın yerleştirilmiştir. Dizler tüm yol boyunca oturanın önündeki sırtına yaslandı
4. Sözde hostes, yolcuların hiçbir sorusuna net bir şekilde cevap veremedi.
5. Telefonu şarj etmesine izin verilmedi
6. Duraklamalarla ilgili olarak, bu genellikle ayrı bir konudur. Normal bir atıştırmalık yemenin bile imkansız olduğu lokantaların yakınında duruyorduk. Sürücüler sıraya girmeden yiyecek aldılar ve bize 15-20 dakika ayırdılar. Ve otobüste yaklaşık 70 kişi var. Sonuç olarak, yarısı açlıktan gidiyordu. Ama Voronezh'de veya çantaları teslim etmeleri veya almaları gereken yerlerde bir saatten fazla durduk. Cüzdanınız onlar için daha önemlidir.
7. Geç gidiyoruz ve 2 saate benziyor. Otobüste hava soğuk, her taraftan esiyor. Sürücüye bir şey sormak bir seçenek değildir. Genel olarak, taşıyıcı şirketin çalışanlarının görünümüne dikkat etmesini isterim. Ben kesinlikle piç değilim,ama bazen ellerim yüzümü yıkamalı. Evet ve koltukların onarılması gerekiyor. Birçoğu sırtın yaslanmadığından, gözlüklerin kırıldığından şikayet etti. Gezinin genel izlenimi şu ana kadar korkunç. Moskova'ya ne zaman gideceğimizi bilmiyorum. Artık bu şirkete gitmeyeceğim ve kimseye tavsiye etmeyeceğim. Savaşın ne olduğunu anlıyorum.. Ancak insanlar en azından biraz rahatlık ve saygılı bir tavrı hak ediyor
Seyahatinizi mahvetmek istemiyorsanız asla bir Otobüs Premium taşıyıcısının hizmetlerini kullanmayın.Ve onları tercüman olarak seçtiyseniz, o zaman sinirsiz kalmanız gerçeğine hazırlıklı olacaksınız.Servis yok, seyahatin organizasyonu daha da kötü.
İğrenç bir yolculuk. Donetsk - Moskova rotası olan e737am otobüs şoförünün tüm suçu. Yaşlı insanlara bilerek kaba davranan gözlüklü bıyıklı şoför, emir tonuyla herkese bağırdı. Özellikle, yolculuğun tüm yolcularına yolculuğu gölgeledi. O, şirketinizin utançıdır. Yolcularla nasıl iletişim kurmanız ve davranmanız gerektiği hakkında onunla bir konuşma yapın, yoksa bu utançtan kurtulmanız daha iyidir.
Kondüktörü nereden buldunuz? Hangi uçuştaydınız hangi çay ve kahvedeydiniz?.... Genel olarak bu evrenden misiniz?! Çok sevimsiz bir şirket!!! Kimseye tavsiye etmiyorum!
19.07.2021'de şirketin hizmetlerini kullandım. İki çocuğumla seyahat ettiğim için, bilet siparişi verdiğim andan itibaren benden gelen talepler ve sorular "Tercihen yakınlarda yerler" "Hangi durak aralığından sonra" vb. Her şey planlandıkları ve bana söz verdikleri gibi çıktı. Her yer yakındı, duraklar ortalama 3,5 saat sürdü. Hostes, her duraktan sonra her şeyin yerinde olup olmadığını mutlaka kontrol etti. Derhal çay ve kahve yaptım. Harika çalıştı. Televizyona gelince, akşama kadar izlediler. Sürücülere özel teşekkürler. Hızlı ama dikkatli sürüyorlar. Çatışmalar ve sorunlar ortaya çıkmadı. 588 numaralı otobüs çok teşekkür ederim.
Fiyat + kalite işini yapıyor! Şirketiniz için başarılar!!!
Bu en iğrenç organizasyon!!! Savaş zamanında insanları çantalarıyla yola nasıl atabilirsiniz??? Belirtilen saatten itibaren otobüsü yarım saat bekledim, bu yüzden aynı zamanda aşırı hızda koştu ve DURMADI! Bu tavır nedir? Kimse uyarmadı, özür dilemedi bile..Sinirlerinizi koruyun, vicdanlı taşıyıcılarla iletişime geçin!
Daha kötü seyahatler yaşamadım!...
Tutum iğrenç, uçuş görevlisinin neden olduğu belli değil, kahve yok, sürücüler kaba, wi-fi otobüsü yere götürüyor...
Klima çalışmıyor. Donetsk'ten Moskova'ya bir günden fazla gittik, bu taşıyıcıyı kimseye tavsiye etmiyorum!... Ek bir durak için 500 ruble talep ediyorlar!!!...
Yukarıdaki incelemeyi onaylıyorum.en iğrenç şirket.Bir saat önceden arayın ve uçuş gerçekleştiğinde sürücünün zırhı olmadığını söyleyin. Bu sadece saçmalık.Eğer insanlara yazarsanız, belki "iyi yolculuklar" diyorsunuz
Hem sürücülerin hem de sevk görevlilerinin müşterilerine karşı iğrenç bir tavır alıyorsunuz, paranız için kaba bir tavır alıyorsunuz ve neredeyse yüzünüzle, küçük bir çocukla yağmurda donuyordunuz, çünkü üç kez arayıp açıklamamıza rağmen bize yanlış iniş yeri adını verdiler! Çantalar ve bir çocukla koştuk, teşekkür ederim, kadın yolcular yardım ettiler, tuvalete gitmek için vaktiniz yok, otobüs iki katlı, sıra gelene kadar korna çalıyor, kablosuz internet çalışmıyor, geceleri köpekler gibi donmuşlar, çay vermiyorlar, bazı talepler sana çöp gibi bakıyorlar, sanki bir iyilik yapıyormuş gibi. BASPREMİUM, yakında bu tavırla kapanacaksınız, kimse size hitap etmeyecek!! Yolculuğun sonunda sürücüye neredeyse "yüzü" temizlenmemişlerdi, insanların sinirleri çoktan teslim olmuştu. Moskova'ya gidiyorduk. Şoför hiç boşalmıyor, yolculara bağırdı.
Biletler 23.12.2021 için rezerve edildi (önceden rezervasyon yapıldı), şirketten 4 kez geri aradık, kesinlikle gidip gidemeyeceğimizi belirledik!!!!!!!! İşte 22.12.2021, saat 13.30 civarında baspremium'dan operatör arar ve uçuşun iptal edildiğini söyler. Sorulduğunda başka bir otobüs olacak mı olmayacak mı? Operatör hayır cevabını verdi ve başka tarihler için de yer yok. Teşekkür ederim istediğiniz gibi gelin!!! Gerçek şu ki, taşıyıcı bunu ilk kez yapıyor, uçuşu iptal ediyor ve karşılığında hiçbir şey sunmuyor (başka bir otobüste koltuk veya uçuşu en yakın başka bir tarihe ertelemek)!!!! Bu taşıyıcıyla bir daha iletişime geçmeyeceğim!!!!
Kaba sevk memuru ! sormak için aradım uçuş için kabalandılar ve telefonu kapattılar! Bu numaradan Hamka 071 3044447
Çukur yetersiz bir şoförle geldi, memur otobüsün ne olacağını söyledi, ancak tamamen farklı bir otobüs geldi (söylediğim gibi bile aynı renkte değil), şoföre sorduğumdan emin olarak bunu sipariş ettim - cevapladı - beğenmemek, gitme! Ayrıca sevk memuru kaç tane çanta olacağını sordu, 3 dedi, bagaj bölmesi olduğunu söyledi, sonuç olarak 3 seyahat çantasının da ayaklarının altındaydı, üçümüz seyahat ediyorduk, yakınlarda yer istedik ve ne düşünüyorsunuz? tabii ki farklı yerlerde) Tavsiye etmiyorum!
Otobüs 717, uçuş 02 Mayıs, Donetsk-Moskova. Genel olarak, mükemmel bir şekilde ulaştık, çok kibar olduk, gümrükten çantalara ulaşmaya yardım ettiler, çay / kahve teklif ettiler, battaniyeler teklif ettiler! Genel olarak süper, çok teşekkür ederim, uzun zamandır böyle iyi gitmedim)
Otobüs turuncu, 208 numara, uçuş 17 Mayıs Donetsk Moskova, normal bir şekilde ulaştık, sürücüler yeterli, ancak ayrı ayrı Stuart Denis'i övmek istiyorum, bence bu sadece otobüse yolcularla eşlik eden bir kişinin standardıdır - kibar, özenli, işini iyice bilen bir çocuk ve sadece harika bir adam! Size söyleyecek, tavsiyede bulunacak, zamanında uyaracak ve çay içecek! Sadece aferin!!!
Korkunç şirket! Zaman düzenlenmemiş. Sürücülerin kaba tavrı. Her şehirde durakta 3 saat duruyorlar. Sonuç olarak, suçlanacak kimse yok. Hizmetlerini kullanmanızı tavsiye etmiyorum
Her şeyi beğendik, iyi götürdük, 1'den 2'ye uçuşun uçuş görevlisine özel teşekkürler, Amina))) kız kardeşim Voronezh'e gidiyordu, ona her şeyi anlattı ve bana nerede ve ne zaman buluşacağımı yazdı. Teşekkürler)))
6 yıldır premium bas kullanıyorum, bazen dezavantajlar oluyor (otobüsler kırılıyor, sınırda uzun süre duruyoruz) ancak genel olarak izlenim iyi ve fiyatı kabul edilebilir tutuyorlar
Uzun yıllar baspremium otobüsleriyle seyahat ettim. Son zamanlarda, taşıyıcı sürekli başarısız oluyor. O zaman, rezerve edilen ve onaylanan biletler için koltuk olmadığı ortaya çıkıyor ve başka bir tarihe aktarıldıklarında otobüsün kırıldığı ortaya çıkıyor. Ve böylece yılın son yarısında sürekli olarak. Baspremium'u tavsiye etmiyorum. Ve kendim, tanıdıklarım ve akrabalarım bir daha seyahat etmeyeceğiz.
"Premium" dan sadece isim. "Hostesler" yolcularla sığır gibi iletişim kurar. Sürücüler kendileri için uygun olduğu gibi gidiyorlar. Temelleri saat 6'da sıklıkta yapıyorlar!!!! Bu taşıyıcıyla en son 15.04, otobüs 327, Moskova - Donetsk ile seyahat ettim. Bu hayatımın en kötü yolculuğuydu. Canlarım, muhtemelen size iş veren yolcuların tam olarak ne olduğunu unuttunuz mu? Bu sözde ödülü kimseye tavsiye etmiyorum. Çok sayıda taşıyıcı var, ancak insanlara karşı böyle iğrenç bir tavır gördüm, sadece burada!
Turkuaz renkli otobüs uçuşu 117 Donetsk-Moskova 09/06/20.Wi-fi çalışmadı, televizyonu açmaları istendi, açmadılar, kahve ve çay sunmadılar.Kocam bir arkadaşıyla Moskova'da işe gidiyordu.Voronezh'de tuvalete koştum ve yolcuyu beklemeden otobüs gitti, yoldaşının beklemesi talebi üzerine kimseyi beklemeyeceklerini söylediler, onları "başka" bir şişe votka için koştuklarını suçladılar (neden böyle karar verdiklerini bilmiyoruz), eşyalarını sokağa koydular, evrak çantasının gittiğini kontrol etmediler.Bu nedenle otobüse yetişmek ve normal olarak algılanabileceği gibi 15 bin ruble ödemek zorunda kaldılar, sürücünün ve tüm şirketlerinin kabalık ve domuzcukluğu da onlara bir şişe votka içtiler, paketlerine bir sürü çöp attılar ve frenli paketleri kayboldu.İnsanlara böyle davranmak nasıl mümkün oldu?Sonra insanların bizden kaybolduğunu söylüyorlar.
Yeşil renkli otobüs, Bryansk-Donetsk uçuşu 25.07.2021, sürücülerden birinin tutumu sadece domuz gibi, yolculara bağırıyor, insanların hepsi Kander'den dondu, kandiyenin kapanmayacağını ve battaniyelerin alınamayacağını haykırıyor, sadece çocuklar için!!! Sadece boktan!!! Tuvalete gidemezsin!!!!!!
Donetsk'ten Yelec'e giderken otobüs birkaç kez kırıldı ve bu da yolculuğumuzu 5 saat uzattı. Ancak en önemli şey, başka bir otobüsün arızalanması nedeniyle daha önce rezerve edilen biletlerin iptal edilmesidir, burada elbette teşekkür ederim, en azından iki saat önceden uyardılar. Sürücülere ve uçuş görevlilerine soru sorulmuyor, bu tür şaraplar üzerinde çalışmak zaten bir başarıdır. Organizasyon ve bakım düzeyinde "ve öyle olacak. "Binmek güvenli değil, sağlığınıza ve sinirlerinize dikkat edin.