Yöneticinizin işi hakkında geri bildirim bırakmak istedim. Daha önce sizden buket sipariş etmiştim ve her şey yolunda gidiyordu. Ancak bu sefer iletişimde hoş olmayan bir izlenim bırakan zorluklar ortaya çıktı.
1. Son tarihler ve iletişim. Anneler Günü için bir bukete ihtiyacım olduğu için Perşembe günü sipariş vermeye başladım (farklı bir saat dilimindeyim). Müdür, çok sayıda müşterisi olduğunu ve daha sonra benimle iletişime geçeceğini bildirdi. Sonunda Cumartesiye kadar kendime iki kez hatırlatmak zorunda kaldım.
2. Talep ile çalışmak. Buketin bütçesi bu sefer küçüktü ve seçimin sınırlı olacağını anladım. Ancak yöneticinin ilgisizliği açıktı. Pek çok açıklayıcı soru sormak zorunda kaldım.
Bazı çiçekleri birleştirmenin güzel olup olmayacağını sorduğumda bana «hayır» dediler ama herhangi bir alternatif önermediler. Benim düşünceme göre, daha profesyonel bir yaklaşım, belirtilen miktar dahilinde neler yapılabileceğine dair seçenekleri içerecektir. Bunun yerine, «güzel bir şey sunmanın zor olduğunu» ve «fiyatlarımızın çok yüksek olduğunu» duydum. Bu, buluşmaya hazırlıksızlık izlenimi verdi.
3. Sonuç. Daha sonra en azından tek bir papatya buketi sunmanın mümkün olduğu ortaya çıktı. Ama bu bana ancak ek açıklamamdan sonra söylendi. Ne yazık ki, bu iletişim nedeniyle sizden çiçek satın alma arzusu kayboldu.
Buketler için farklı bütçelerim oldu ve sipariş miktarının hizmet seviyesini belirlememesi gerektiğine inanıyorum.
Коллективу магазина Buton v ton хочется выразить Благодарность!!!
Вежливость и умение выслушать клиента помогает правильно подобрать каждый цветочек🌺 для будущего букета!!💐 Мастерство девочек в создании общей композиции на высшем уровне!! 🎉
Каждой девочке в отдельности и всему коллективу в целом желаю СЧАСТЬЯ!!! ☀♥🎉