Hayvanlarla girilebilir:tüm hayvanlara izin veriliyor
Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:mevcut değil
Ödeme yöntemi:indirimli ödeme, peşin ödeme, nakit, kartla ödeme, elektronik para, havale, sms ile, teslimatta ödeme, nakit dışı ödeme, online, QR kod, hızlı ödeme sistemi, kredi kartı ile ödeme
Абсолютно наплевательски относятся к своим клиентам. Отдавали колонку jbl flip 5 в ремонт. Менеджер приняв колонку не выдал никаких документов о приемке, но это бог с ним.. через два дня сообщили сроки и стоимость ремонта которые составили две недели и соответственно цену 4500р. В итоге спустя месяц мы узнаем, что запчасти ждать ещё две недели, ремонт стоить будет уже 5000 рублей , да ещё и чтоб забрать и без того разобранную колонку надо оплатить диагностику которая стоит без малого 1500 рублей! Опять же об этом мы узнаем впервые когда уже приехали забирать колонку из ремонта. Сервис на нуле , к тому же хамское общение менеджера Антона в конец убило мнение о данном сервисе. Не советую, самим дороже будет!
GOOGLE PİXEL 7 pro'daki ekranı değiştirdim, ekranı değiştirene kadar bir ay bekledim, hoparlörü bağlamak için karttaki konektörü kırdılar, 5 kez para için yapmaya çalıştılar, sonuç olarak bir ücret alıyorlar ve oradan bir konektör + lehim alacağız diyorlar (bu benim pahasına da), telefonu toplarken yeni ekranı öldürdüler ve onlardan da rüşvetler sorunsuz, kırdığımı söylüyorlar, ancak 5 kez çıkardıkları gerçeği - böyle bir şey koymadılar, bu sefer telefon düşmedi ve aslında ben kullanmadım, bu ipopeia için 30'dan fazla verdim. Binlerce kişi sonunda telefonu bozuk ve parasız kaldı ve bunun için 3 ay harcadı!!! Hızlı bir şekilde yapmak istiyorsanız ve çok para için başka bir hizmet arıyorsanız bu hizmeti önermiyorum! Ve müşterilere karşı tutum kaba, 12 yaşına gel, geleceksin, akşam hazır olacağını söylüyorlar, NE YAPAMAYACAĞINIZI söyleyemez misiniz? İNSANLARIN ZAMANI PARAYA DEĞER!!!
Burayı da tavsiye etmeyeceğim. Eylül 2024'te Samsung 23 ultra cam değişimi getirildi. Sadece bu da değil, çalışma programları ne olduğu belli değil, sonuç olarak 20 dakika bekledikten sonra saat 10: 00'da anlaştılar ve cevap olarak bana 10'da tam olarak 10'da ürpermezse anlamanız gerektiğini söylediler - bu benim için saçmalıktı. Sonra saat 18: 00'e gelmeleri söylendi, 18'e geldiler, bana bir saat daha beklemeye hazır olmadıklarını söylediler. Tamam bir saat sonra geliyorum ve 20 dakika daha bekliyorum, tamam, sonuçta sorunların yarısı bana kartla ödeme yaparken benden başka bir komisyon alacaklarını söylüyorlar, ne için soru? Bana her yerde bu şekilde cevap verdiler,,, veya nakit olarak ödeyin... Dahası, bu konuda, standartların camının sonuçlarına göre iç komisyonlarının bir kısmını nakit olarak ödemenin daha iyi olduğu konusunda bile uyarılmadılar, ancak sağ taraftaki sorun teşvikle hiç tepki vermiyor. Beni tekrar göstermem için aradım ve telefonu kontrol için bırakmam gerektiğini söylediler, dürüst olmak gerekirse bir şekilde korkutucu. Genel olarak, artık ayağımla oraya gitmiyorum ve size tavsiyede bulunmuyorum. Ve evet, bu arada iletişim gerçekten kaba.... fotoğrafı sağa ekliyorum, kalemi hiç alamıyorum