Yemek fena değil. Ancak müşterilerle etkileşim süreci ve görevlerin personel arasında dağılımı son derece gariptir. Kızlar oraya buraya koşuyorlar, ikisi birlikte öğreniyorlar: öğle yemeğinden neyin mevcut olduğunu, neyin olmadığını öğreniyorlar. Genellikle mutfakla ilgili yanlış anlamalar. Ya pozisyonu siliyorlar, ya ekliyorlar, ya mutfağa kaçıyorlar ya da doğrudan kasada uzun müzakereler düzenliyorlar. Ve tüm bunlar çok uzun ve kaotik. Müşteriler aynı zamanda sırada bekliyor ve bekliyor. Bir keresinde ziyaretçilerden hiçbiri yoktu ve rezervasyon yaptırmak için kasada beklemek 10 dakikaydı. Kızlar her şeye karar verdiler. Son derece rahatsız edici ve müşteri odaklı değil.
Bu kurumun çalışanları arasında çok ilginç bir yaklaşım var. Sırada bekleyebilirsiniz ve sonra bu kafenin çalışanının "arkadaşı" arkanıza gelecek ve ondan önünüzde yemek sipariş etmesi istenecek, ancak yalnızca mutfakta kalanlarla yetineceksiniz...
100'ün tamamına müşteri odaklılık%
En lezzetli mutfak ne de çalışan en cana yakın adamlar değil.
Öğle yemeğine, iş merkezine girmeden önce iş öğle yemeğine girmenin bir anlamı yok. Görünüşe göre öğle yemeğinin tek seçeneği bu