Joylashganimdan keyin taxminan 10 minutdan keyin ofitsiant yonimga menyuni olin keldi.
“Chicken Curry” zakaz qildim 87.000 so’mga, menyuda chicken curry rasmi va yonida indiyskiy nondi “naan” rasmi ham bor edi.
Roppa rosa 22 minutdan keyin shu ovqatni olib keldi. Indiyskiy nondi o’rniga tosterdan chiqgan buxanka 😀.
Ovqat umuman puliga arzimidi. Hind ta’midan vobshe asar yo’q.
Hullas xizmat ham ovqat ham yaxshi emas ekan. Tavsiya qilmiman
Ichkariga kirib ovqat va ichimlik buyurtma qildim, buyurtma berishimdan oldin men stol ustiga noutbookimni qo'yib qo'ygan edim, ovqat buyurtma qilganimdan so'ng u yerda kompyuter ishlatish mumkin emasligini va u yerning o'zini ichki qonun qoidasiga bu narsa to'g'ri kelmasligini aytishni
Manageri va ketmaket 3 ta ofitsant kelib bu haqida aytdi ammo bu talabning na qonuniy na logik jihatdan to'g'i ekanini isbotlab bera olmadi.
Shunchaki tushunmadim, nega noutbook ishlatish mumkin emas?
Men ichkariga kirdim, ovqat va ichimlik buyurtma qildim, u yerda o'tirib oqatlanganim uchun ham service uchun qo'shimcha tolov qildim, lekin o'zimni deviceimda foydalanishim mumkin emas?
Nega?
Shunchaki kirib o'tirganim yo'qku, ovqatlangani kirganman, noutbook'da esa buyurtmam tayyor bo'lguncha va ovqatlangunimcha video ko'rish va ishlarimni bitirib olish uchun foydalandim.
Logik va qonuniy jihatdan bu talab to'g'ri ekanini mamuriyat tushuntirib bera oladimi?
En düşük notu veriyorum!
Resepsiyonist merhaba demedi bile, her zaman sakızı çiğnedi
Bulaşıkları değiştirmeleri istendiğinde bulaşıklar kirliydi, garson ve resepsiyonist bulaşıklar yüzünden kendi aralarında bir şeyler bulmaya başladılar
Yemek 3'teydi
Bir müşterinin siparişini normal bir şekilde duyamadıklarında bile yemekler için bu fiyatlara nereden sahip olduklarını anlamıyorum
Kurumun sahibi geldi ve garsonları yüksek tonlarda azarlamaya başladı
Sonra salonun etrafında dolaşmaya ve telefonda çok yüksek sesle konuşmaya başladım, salonun ziyaretçilerle dolu olmasına rağmen
Reklamlar sayesinde kuyrukta çok insan var ama paralarına değmez!!!!
Buraya gelmenizi tavsiye etmiyorum
Personelin müşterilere karşı tutumu için en düşük puanı veriyorum. Kasadaki adam ulusal bazda olumsuz davrandı. Wi-fi'den şifre verilmesini isteyen kibar bir itiraza, wi-fi'den aşağılayıcı bir şekilde çalışmadığını söyledi ve ardından ödeme için kartı kabul etmeyi reddetti ve Rus kartlarının kabul edilmediğini yalan söyledi. Wi-fi çalışmasına rağmen, başka bir çalışan bize şifreyi verdi ve birkaç saat önce aynı kafede kartla ödeme yapıyorduk ve sipariş verirken dünyanın kartların kabul edilip edilmediğini bir kez daha belirledik ve garson evet olduğuna dair güvence verdi! Bir kişi yüzünden kurumu düşük değerlendirmenin önyargılı olduğunu anlıyorum, sadece yönetimin dikkatini çekmek istiyorum. Çalışan açıkça ulusal meseleye rehberlik etti ve bilinçli hareket etti! Doğal olarak, tatil boyunca her gün orada kahve içmeyi planlasak da bir daha bu kafeye gitmeyeceğiz, çünkü bu alışveriş merkezine gitmemiz uygun.
İlk kez geldim ve çok hayal kırıklığına uğradım. 1- Hızlı bir yemek hazırlamalarına rağmen, siparişlerimizi çok uzun süre, bir saatten fazla bekledik. 2- Garsonlar bize hizmet etmek için yaklaşmak bile istemedi.
3- Menüdeki yemeklerin yarısı sadece eksikti.
4- fiyatlar ortalamanın üzerinde, bu kadar korkunç bir hizmette şaşırtıcı.
Genel olarak, sadece büyük, büyük bir eksi. Oraya gitmenizi tavsiye etmiyorum ve bir daha kendim gitmeyeceğim.
Akdeniz esintili omlet lezzetlidir ancak 40 dakika bekledi. Bu arada, bu süre zarfında latte, içilebileceği sıcaklığa kadar soğudu. Beyler, ısıya dayanıklı bir bardağa kahve döktüğünüze göre, en azından oraya kaynar su dökmeyin :)
Orijinalini göster · Русский
Д
Диана
7. seviye şehir uzmanı
5 Şubat 2024
Yanımda bir Bon Dog sipariş ettim (önceden hazırlandıkları gibi aramamı istedim, ama aramayı beklemedim, geldi ama çoktan soğumuş), evde yemek yemeye oturdular ve orada kuru bir et ekmeği vardı, ilk ısırıktan sonra yemek yemek bile istemedim, aradım, yazdım düzelteceklerini söylediler, boşuna. Boşa harcanan parayla
Kahvelerine bayılıyorum. Darvaz'a Semerkant'a girdiğimde her zaman bir bardak alıyorum ve ruh halim yükseliyor. Ayrıca her zaman lezzetli tatlılar da vardır
İlk defa her şeyi çok beğendim. Ve bugün kasada kötü ve kaba bir çalışan çalışıyordu. Bizi hem Wi-Fi ağı hem de ödeme yöntemi konusunda bilerek kandıran. Haksız kabalık ve düşmanlık, tüm iyilikleri boşa çıkardı!
Korkunç bir yer. Muhtemelen 5 dakikalığına duruyorduk, hemen istediğimizi söylediler, sanki biz yokmuşuz gibi sıra dışı herkese hizmet ettiler. Sonuç olarak, hiç beklemeden gittiler
Sürekli lezzetli kahve. Taşkent'teki tüm kahvehaneler bununla övünemez.
Orijinalini göster · Русский
1
S
Sevara Sadullayeva
3. seviye şehir uzmanı
6 Ocak 2024
Man borgan eng jinnicha joy
Vapshe puliga arzmidi
Obslugayam 0
Ovqatlariyam 0
Yolgon bomasin choyi norm edi
Lekin narxiga arzmidi u choyam
Umuman maslahat bermimiman borishilani
1-marta otziv yozvoman
Oldin umuman yozmasidm
Qarasam yozmasam bomasikan
En kötü kurum, siparişi saatlerce beklemenizi tavsiye etmiyorum
Orijinalini göster
Gor Nat
18. seviye şehir uzmanı
6 Aralık 2019
Buraya ilk geldiğimizde çok az insanın olması çok hoşuma gitti. Yemekler lezzetli, fiyatı ortalama. Tek şey, garsonlar siparişimizle karıştırdılar ve meşgul iki masa dışında neredeyse boş olmasına rağmen sipariş verdiğimizi unuttular. Genel olarak, kuruluş fena değil. Ancak aynı alışveriş merkezinde lezzetli yemek için başka yerler de var.