Hayvanlarla girilebilir:tüm hayvanlara izin veriliyor
Ödeme yöntemi:kapıda ödeme, indirimli ödeme, peşin ödeme, sonra ödeme, nakit, kartla ödeme, elektronik para, havale, sms ile, nakit dışı ödeme, online, hızlı ödeme sistemi
Promosyon:indirim, promosyon, özel indirim, bonus, ikram
Лучшее место для Вашего авто, цены реально демократичны, великолепное и быстрое обслуживание, посоветовал всем друзьям и Вам советую.
Если бы все сервисы работали так же, мир был бы чуточку лучше.
Kasım ayının başında elektrik jeneratörü sorunuyla temasa geçtiler. Kayış ıslık çaldı, panelde periyodik olarak yandı ve alarm söndü pil şarjı yok. Aradılar, ön tahminde bulunacağımıza söz verdiler, 2 gün sonra servise gelmeyi beklemediler. Jeneratörü değiştirmemiz gerektiği konusunda bilgilendirildik. Yeni 35 ruble + ilgili çalışma 10 ruble (klima kompresörünün 4500 ruble, jeneratörün 4500 ruble değiştirilmesi, klimanın 1000 ruble doldurulması). Süreçte 1500 ruble eklendi. jeneratör çipini geri yüklemek için). Ayrıca sol fardaki lambayı kontrol etmemizi ve değiştirmemizi istedik (xenon). Jeneratörü bizim için değiştirdiler, pahalı mıyım, ucuz mıyım değerlendirmeden bırakacağım.
Ama neyi beğenmediler ve neden 2 yıldız çektiler: 1. Eski jeneratörü bize iade etmediler, onu almayı bile teklif etmediler. O anda kendileri suçlayanlar onu hiç düşünmediler. 2. Motor çalıştırma kablolarımızın korkunç bir durumda olduğu ve acilen değiştirilmesi gerektiği konusunda bilgilendirildik - ve bu pahalı. Ancak bu hizmette değiştirilemez, elektrikçileri yoktur ve bu tür işleri yapmazlar. Tanıdık bir ustanın telefonunu verdiler. 3. Şasinin de çok kötü durumda olduğu bize söylendi, ayrıca çok paraya ihtiyacınız olacak. Ve yine belirli nedenler belirtilmeden.
4. Fardaki lambayı değiştirdik, ancak sorun onda değil, ateşleme bloğundaydı. Neden hizmetlerinde düzeltmeyi teklif etmediler ve düzeltmediler?
Peki ve şimdi öznel olanımız:
1. İki elektrikçiyi ziyaret ettik, kabloları 2011 otomobili için yeterli durumda. Değiştirebiliriz, ancak bunun için çok fazla para harcamanın bir anlamı yok. Her ikisi de jeneratörün değiştirilmesi için fiyat etiketinin önemli ölçüde şişirildiğini ve jeneratörün tamamen değiştirilmesine gerek olmadığını belirtti.
2. Şaside gerçekten sorunlar vardı, raflar bizim için başka bir hizmette değiştirildi. Neden bu hizmette bize özellikle neyin özel olduğunu ve tercihen acilen düzeltmemiz gerektiğini söylemediler?
3. Lambayı değiştirdikten sonra, mevcut geleneğe göre eskisini bize vermediler. Sonuç olarak, ateşleme ünitesini başka bir hizmette değiştirdikten sonra, bir lambanın beyaz renkte (yerli) parlaması ve değiştirilen lambanın sarı renkte yanması sorunu yaşadık. Ateşleme ünitesini değiştiren usta, eski akrabasının ve görünüşe göre tamamen çalışan lambanın nerede olduğunu da sordu.
Arabanın bize daha önce söz verdiklerinden bir gün sonra verildiğini iddia etmeden. Şimdi zaman böyle.
Ama sonunda, yanımızda her şeyin daha az yeterli olduğu iyi bir araba servisimiz olduğunu düşündüler. Şimdi bunun duruma göre olduğunu, nasıl ulaşacağınızı anlıyoruz.
Kısacası dileklerimiz, değiştirilen parçaları sahibine iade edin, bu profilde uzmanlarınız yoksa iş yapmayın ve araç sahibini kabusa çevirmeyin - sorunlarınız varsa, sadece değil, belirli bir liste verin - her şeyiniz çok kötü.
Sipariş REU9042
Ездила в Москву по делам месяц назад. Как приехала знакомый обратил внимание на звук, который изнутри не слышно - то ли скрип, то ли шум. Город особо не знаю, но по его рекомендации по пути обратно заехала в эту мастерскую. При мне провели осмотр и звук все таки шел из кардана. Оставила машину на несколько часов, по возвращению передали в идеальном состоянии, обратно ехала со спокойной душой. Спасибо что все сделали быстро, сэкономила и время и средства на проживание, т.к. не планировала задерживаться в городе.