Onlara servis verilmediği için kötü bir şey söyleyemem ama "yakıt sistemiyle uğraşıyorlar mı" sorumdan sonra bana nasıl baktıklarına biraz şaşırdım, sanki bu soruyu süper markit'te sormuşum gibi bana öyle baktılar. Ve girişlerinde, aralarında belirtilen "yakıt sisteminin onarımı" da dahil olmak üzere servis istasyonunda yapılan çalışmaların bir listesi var, bu beni çok şaşırttı...
Bu kuruluşa başvururken, yapamayacağınız ek iş ve onarımların size asılmasına hazırlıklı olun. Dizel bir araba ile gelirseniz, sonuna kadar dönerler. Orada olmayan arızalar bulurlar ve onları gidermeye ikna ederler. Renkli bir şekilde anlatıyorlar ama sadece nasıl olursa olsun yapıyorlar. Tavsiye etmiyorum.
Ticaret rüzgarındaki sorunla uğraştım, 600 ruble pompaladığımdan beri benden para pompaladılar, ancak hiçbir şey yapmadılar. Memeleri temizlediler. Evet, o kadar temizlediler ki, bir ay sonra aynı üçlü başladı. Görünüşe göre yine tıkandılar. 20'li yaşlarındaki insanlar katkı maddesi içermez ve hiçbir şey tıkanmaz. Ama benim görüştüğüm Sadece para pompalamakla tıkandılar
Sorularıma göre, hizmet açısından mükemmel bir şekilde yapıldı, fiyat makul ve Gomel'deki çoğu hizmetten bile daha ucuz, ancak bazı hizmetler daha pahalı.(Sormalıyız, nişan almalıyız. )
Temel şeyler, ciddi bir soruna gelince, herhangi bir araba servisinde yapılabilir, bunu yapmazlar.... Hyundai arabası, işte sizin için görevliler... Her yerde olduğu gibi, sıradan çilingirler de gidip fazla ödeme yapmanın bir anlamı yok, mantıklı bir şey önermeyecekler, bir şey kırılana kadar süreceksin
Farları ayarladım. Dikkatli bir usta benimle teşhis yaptı ve ayar cıvatalarıyla ilgili sorunlara rağmen her şeyi normale döndürdü! Hızlı, verimli bir şekilde - tavsiye ederim! Ve tüm bunlar için hoş bir maliyet!
Her şeyi iyi yapıyorlar gibi görünüyor. Şikayet yok. Tüm eski parçalar bagajınıza konuyor. Yağ kalıntıları, diğer sıvılar da.
Ama elbette fiyatlar...🤯, özellikle bu yıl 2022
Personel cana yakın.
Kanepeli oturma alanı, TV, klima bulunmaktadır. Eskiden orada kendi başınıza çay / kahve yapabilirdiniz, şimdi böyle bir lüks yok gibi görünüyor
Yorum yazmayı sevmiyorum.... Ama! Ben Rusya'nın sakiniyim. Haziran 2021'de bu otomobil bayisinde hyundai Creta markalı bir araba satın aldım, satın alma ve ödeme için bir sözleşme (hemen% 100 ödedim) Mayıs sonunda imzalandı. Teslimat süreleri ve arabanın kendisi hakkında hiçbir soru yok! Ama sonra en ilginç olan her şey başladı....
Otomobil bayisinin yöneticisi Natalya Ivanchikova, bunu yapmak zorunda olmasına rağmen, satın alınan araba için EPTS (aracın elektronik pasaportu) yayınlamadı
( Avrasya Ekonomik Komisyonu Koleji'nin 122 sayılı kararı. Madde 2'de, araç pasaportlarının 31 Mart 2021 tarihine kadar ulusal yasalara uygun olarak düzenlenmesine izin verildiği belirtilmektedir. Sırasıyla 1 Nisan'dan itibaren - sadece epts.
Ayrıca. Rusya Federasyonu Medeni Kanunu'nun 426'sının 2. bölümüne bakın:
"1. Satıcı, satış sözleşmesinde öngörülen malları alıcıya teslim etmekle yükümlüdür.
2. Sözleşmede aksi belirtilmedikçe, satıcı, malların devri ile aynı zamanda, mevzuatta veya sözleşmede öngörülen aksesuarlarını ve bununla ilgili belgeleri (teknik pasaport, kalite belgesi, kullanım kılavuzu vb.) Alıcıya devretmekle yükümlüdür."
Ayrıca Rusya Federasyonu'nda tüketici haklarının korunmasına ilişkin bir yasa vardır. böyle bir normun olduğu:
Madde 14. Üreticinin (satıcı, tedarikçi, yüklenici) malların amaçlandığı şekilde kullanılabilmesini (işin sonucunu), onarımını ve bakımını sağlama yükümlülükleri
1. Üretici (tedarikçi, yüklenici), malların kullanım ömrü boyunca amaçlandığı şekilde kullanılmasını (işin sonucunu) sağlamakla yükümlüdür.
Üretici (yüklenici, tedarikçi), malların kullanım ömrü boyunca amaçlandığı şekilde kullanılabilmesini sağlama yükümlülüğünü yerine getirmezse, tüketici sözleşmeyi feshetme, malları iade etme (işin sonucu) ve bu Kanunun 27. maddesinin 4. fıkrasına ve 3. fıkrasına uygun olarak mal için ödenen para tutarının iade edilmesini talep etme hakkına sahiptir.
Neredeyse üç haftadır burnundan sürdüm ve hiçbir şey yapmadım. Ve sadece distribütörün müdahalesi sorunu çözmeye yardımcı oldu.
Bu yüzden dikkatlice kontrol edin!
Umarım birileri incelememi faydalı bulacaktır. Herkese iyi şanslar!
Verilen hizmetlerin kalitesi normaldir. Ancak hizmetteki alıcıların müşteriye karşı tutumu yoktur. Asla nüanslar konusunda uyarmazlar, usta hastalanırsa geri aramazlar, sürekli aramanız ve araba onarımının nerede ve hangi aşamasında olduğunu öğrenmeniz gerekir, cevabın sıklıkla ne olduğunu bilmiyorum. Bazen geliyorum ve arabam park yerinde hazır. Ama bu durumda kimse aramadı ve sizi bilgilendirmedi.
İyi hizmet mükemmel uzmanlar büyük bir hizmet uzmanı çalışan bir arabanın teşhisinden fren disklerinin akışına kadar her şey çok yetkin bir elektrikçi ve çok daha fazlası
Burada çalışan iyi bir arkadaşım var
Profesyonel bir ortamda Gomel şehrindeki en iyi oto tamircilerinden biri olarak kabul edilir, bu yüzden kesinlikle bu araba servisini tavsiye ederim Arabanız emin ellerde olacak
Bu araba servisinin hizmetlerini 6 yıldan fazla bir süredir kullanıyorum. Hizmetin kalitesini ve hızını seviyorum. Birkaç yıl önce servis görevlisinin tarafında bir söve vardı, her şeyi garanti kapsamında ücretsiz olarak değiştirdiler.
Son zamanlarda bu konuda indirimlere giriyorum. Çok hoşuma gitti.
Yakıt pompasındaki iki contayı değiştirme talebinde bulundum. Yardımı reddettiler: Bakmayacağız bile, 2000 yılına kadar araban var. Mekanik pompaların bakımını nasıl yapacağımızı bilmiyoruz. Müşteriye karşı tutum ------ bir puan için.
Bu hizmetin hizmetlerinin bir kuruştan uzak olmasına rağmen, oradaki ustalar ve ekipmanlar gerçekten yüksek kaliteli onarım ve teşhis yapılmasına izin veriyor. Para boşuna harcanmayacak, bir kereden fazla bir yerde işe yaramadıysa Goles'e yardım ettiklerini duydum.