Böyle bir hizmete çok şaşırdım, elbette sorunu çözdüm,
Bir dizüstü bilgisayar satın aldım tekno evlilikle geldi (ideal ekipman yok) satıcıyla uzun süre mücadele etti ve
Hizmeti doğrudan aradım, her şeyi nasıl olduğunu açıkladım, dizüstü bilgisayarı 1 gün hizmete getirdim ve sorun çözüldü!
Şimdi şirketin hizmetinden eminim!!!
Ayrı ayrı, sorunumun çözümünde Maria, Yan Gennadievich ve KDS- Teknik Servis LLC'nin diğer yöneticilerine çok teşekkür etmek istiyorum
Çok TEŞEKKÜR EDERİM
Лично моё мнение. Сервис ни о чём. Обратился по гарантии с простой заменой коннектора питания. Мало того, что без всякой диагностики заявили до 10-15 дней, так ещё и перепрошивка у них во всех случаях ремонта. Не сброс к заводским, а именно ререпрошивка. И тот факт, что нет элементарного набора запчастей в наличии, говорит о том, что они не в курсе болячек данной модели. Больше не обращусь к ним.
Resmi (!) Tecno markasının hizmeti ürünlerinin onarımını reddetti. Tecno müşteri hizmetlerine yapılan çağrı, bunun nasıl olabileceğini de anlamayan operatörü şaşırttı. Talebin nereye gönderileceğini bir e-posta adresi göndermeyi teklif ettim - bunun hizmetin kendisinin postası olduğu ortaya çıktı. Bu konuya dalmak için zamanım yok ve prensipte böyle bir durum olmamalı. Bilgisayarı aldım ve başka bir soru sorulmadan garanti onarımları için götürüldükleri bağlı merkeze götürdüm. Kazığı yakalayın.