Огромный вопрос к сотрудникам, точнее сотруднику. Бываем на этом пункте выдачи раз в две недели стабильно и каждый раз, когда попадаем на мужчину, встречаемся с жутким хамством и непрофессионализмом. Сотрудник хамит всем без разбора - мужчинам, пенсионерам, беременным женщинам. Без причины. И каждый раз вслед мы слышим одну и ту же фразу: «Не нравится, идите на другой пункт выдачи». А мы не хотим на другой, это пункт выдачи находится в соседнем доме, нам очень удобно отправлять и забирать посылки именно здесь. К сотруднице девушке вопросов нет. Приветливая и отзывчивая. Надеюсь, что руководство данного пункта выдачи примет к сведению эту информацию и решит вопрос с регулярным хамством своего сотрудника.
Сам пункт выдачи отличный. Месторасположение очень удобное.
Dürüst olmak gerekirse, biraz şoktayım. 11/30/24 saat 17: 40'ta küçük bir paket için geldim. Hala çalışma saatleri var. Erkek işçi hemen hoşnutsuz bir tavırla karşılaştı, ikinci denemesinde yanıt olarak merhaba dedi. Pv'ye nadiren gidiyorum ve hangi rakamlara ihtiyaç duyulduğunu bilmiyordum, sordum: söyle bana, lütfen sipariş numarasını vermem gerekiyor mu? Adam öfkeyle, yazdırdığı ve yeşil bant üzerine yapıştırdığı bir kağıda dürtmeye başladı, burada şöyle yazıyor: 1005.....4621. Ve sordu: Bu soruları bana sormasınlar diye onu başka nereye yapıştıracağım? Kısacası, adam darbedeydi. Beni neyin böldüğünü dikte etmeye başladım ve yine her şeyi yanlış yaptığımı söyledim. Sadece son 4 haneye ihtiyacı olduğunu ve tekrar kağıda döktüğünü. Her ne kadar kesintiye uğramasam da, zaten son 4 haneye geçerdim. Ayrıca konuşmanın başında sadece şunu söylemek mümkündü: son 4 rakamı adlandırın ve hepsi bu.))) bunun yerine durdum ve her şeyi yanlış yaptığımı dinledim. Kötü bir gün geçiriyorsa yarın gidip gidebileceğimi söyledim. Günün sonunda geldiğimi ve görünüşe göre paketlerle birlikte arabasının da geldiğini söyledi. Bu arada, bu noktada başka bir müşteri geldi. Kısacası, biz erkeğe açıkça sıkıntı içindeydik. Sonra muhtemelen tatsız bir insan gibi davrandığını kendisi anladı, sonra normal cevap verdi. Maaş çalışanını, iş yerinden memnun olması ve normal iletişim kurmak için motive olması için yükseltmenizi tavsiye ederim. Ya da muhtemelen daha ucuz ve daha net olacak önleyici bir konuşma yapmak.🤗 Ben yılda bir kez gelmeme rağmen çalışanların geri kalanı her zaman iyiydi. Nadiren bir şey sipariş ederim.
Вопросы к нынешнему персоналу. Раньше в пункте работала приветливая девушка, всегда поможет и с упаковкой, и спокойно объяснит, покажет, никаких проблем. Сейчас уже два раза попадаю на дядю, который вечно недоволен, с психами какими-то, как будто одолжение делает. К сожалению придется искать другой пункт.