Çalışanların kabalığıyla yüzleşmek zorunda kaldım. Son teslim tarihinden sonra geldiği için paket hakkında sdk'ya yazışmalarda şikayette bulundum. Bu benim için önemliydi. Talebim yaklaşık 10 gün boyunca değerlendirildi ve talebin durumunu öğrenmek için kendim tekrar sohbete yazdım, şirketten beni aradılar ve bana para iadesi verildiğini söylediler, sadece düzenleme noktasına gelip talep numarasını vermem gerekiyor. Geliyorum, numarayı söylüyorum ve çalışan Ami bana iddiaya katılmadığını ve altına bir yorum bırakacağını söylüyor, ardından ona cevap verdiklerinde arayacak. O zaman sohbete yazamadım ve eve geldiğimde bunu hemen yaptım. Bana çalışanların beni yanlış bilgilendirdiği ve onayladıkları ve atadıkları için tazminatımı ödemeleri gerektiği söylendi. Yine taksiyle para harcıyorum, toplama noktasına geliyorum ve bana aynı şeyi söylüyorlar - »aramayı bekleyin". Ayrıca erkeğin çalışanından da aşağılayıcı bir tavır vardı, « herkes söyledi mi?». Ami'nin «Sdek'ten arama yapmadan size hiçbir şey vermeyeceğim, bu yüzden sokaktan herkes para isteyebilir, onay almam gerekiyor" ifadesine de hayran kaldım. Ve ironi şu ki, bilgisayarında şikayetimin görünür olması ve iade tutarının yazılması gerekiyor. Tabii ki söylemiyorum, ama çalışanlar benim hakkımda sırf onlardan para almaya çalıştığımı düşünüyorlarsa, Ami'nin paramı kendisi için almak istediğini varsayabilirim!!! Herhangi bir yorum gönderdiğine inanmıyorum ve bir şey beklemem gerekiyor (10 iş günü boyunca talebin değerlendirilmesini beklememe rağmen) şirketin kendisi bana böyle bir şey yazmadığı için, bu bağlamda, belki de çalışanın parayı vermiş gibi şikayeti kapatmak istediği düşüncesi içime sızıyor, ama bana ödemenin reddedildiğini ve paramı kendim alacağımı söylemeliyim. Yine tekrar ediyorum, bu benim tahminim, çünkü bana karşı korkunç bir tavır vardı. Sonra şimdi sohbete yazacağımı söyledim ve çalışan hemen kalktı ve parayı bana verdi.