Periyodik olarak SDEC'İN bu noktasında paketler aldım, her şey yolundaydı. Elbette zevk değil, ama neyin çok kötü olduğunu söylememek de bir zevk değil. Bununla birlikte, çalışanlar arasında ne kadar özel bir samimiyet olduğunu fark etmedim. Sadece yorgun insanlar işlerini yapıyorlar. Periyodik olarak kuyruklar vardı ve görünüşe göre uzun değillerdi, ancak bir kişinin kaydı süresiz olarak uzayabilirdi. Ama her şey yolundaydı, tüm bunlarla uzlaşmak mümkündü, sonuçta bu bir iade noktası, rahat bir kafe değil. Ancak paketi kartla ödemeye karar verdiğimde, kartla değil, sadece nakit veya QR koduyla ödeyemeyeceğim ortaya çıkınca, buraya bir daha gelmeyeceğim anlaşıldı. Öğe zaten özellikle uygun değil: rahatsız edici bir şekilde yerleştirilmiş, salon genellikle kutularla, kuyruklarla dolu. Evet, müşteri olarak benim için uygun olacak olan ikincisinin pahasına da tasarruf etmeye çalışıyor - banka kartıyla ödeme. Burada beni bundan sonra geri ödemenin hizmetlerini kullanmaya teşvik edecek hiçbir şey kalmadı. Paketleri başka yerlerden alacağım.
Her zaman bu maddeyle gönderdim, her şey yolundaydı.
Ama son kez operatöre gittim ve çok hayal kırıklığına uğradım.
Öncelikle, Rusya Federasyonu'na bir paket gönderdim: Alıcının yanlış telefon numarasını belirttiler, soyadını sormadılar (ben buna uygun olarak adlandırmadım)
Bu bağlamda, makbuz sırasında destek çağrıları ile benim için çözmek zorunda kaldığım sorunlar vardı.
Destek ekibine teşekkürler, çok hızlı bir şekilde yardım ettiler.
Paketi aldılar.
İkincisi: Pakette seramik bir tabak vardı, ambalajlanırken kutunun içinde çapraz olarak durdu, bunun normal olup olmadığını belirledim. Bana cevap verdiler: evet, asıl mesele neyin uygun olduğu. Koruyucu film koymadılar.
Sonuç olarak : buruşuk bir kutu ve bölünmüş bir tabak !
Özenle topladığım Yeni Yıl için bir hediyenin kesinlikle berbat izlenimi!
Tekrar ediyorum, diğer operatörler paketlere çok özen gösterdiler ve onları iyi paketlediler. Bu tür sorunlar hiç yaşanmadı !
Отправляла родителям 6 банок с маринованными грибами. Каждая банка была упакована в пупырку очень толстым слоем. В прошлом году все доехало прекрасно. В этом году ,помимо коробки , мне в обязательном порядке навязали платную обрешетку. Сотрудник сказал, что все доедет в целом виде, беспокоиться не стоит. По итогу: две расколотых банки, мы очень разочарованы . Вот такая доставка за 3000 с лишним рублей. Жалоба отправлена Дополняю отзыв: жалобу рассмотрели, вернут 50% стоимости доставки