Şirketimiz ayda yaklaşık 150 paket alıp gönderiyor, yüklenicilerimizin veya mağazamızın SDEK ile bir sözleşmesi olduğunda dayanamıyoruz ve bu şirketle çalışmak zorunda kalıyoruz!!!
SDEC şirketinin eksileri:
1. Terminal yok, bir kartla geldiler, en iyi ihtimalle para çekmek için koştular veya uygulaması olan birini aradılar. Bu, SDEC şirketinin belirttiği gibi - bizim hatamız değil, sen suçlusun)
2. Parseller kayboluyor (daha önceydi, şimdi bir şeyler değişmiş olabilir. Yalan söylemeyeceğim) Elbette burada şirket özür diliyor - aksi halde olamaz.
3. Pushlar gelmezse bir paket geldi, ama evet, bunun ne olduğunu bile bilmeyen ya da bilmeyenler var. posta veya posta eski olarak ayarlandı veya uyarılar spam'e düştü veya nadiren postaya giriyorsunuz. Genel olarak, uyarılar bu noktada sona erdi. Ve bu yine onların suçu değil - muhtemelen zamana ayak uyduramadığın için yine suçlusun.
4. Bildirim almadıysanız paketiniz geri gönderilecek, insani ve mantıksal olarak elbette müşteriyi aramanız ve sormanız gerekiyordu - paketi alacak mısınız yoksa geri mi göndereceksiniz?
Ancak SDEK şirketi hizmetle ilgili değil - bu onların suçu değil, senin suçun. Onu sessiz olana geri gönderecekler, oraya geri dönecekler, sonunda üç kat daha fazla ödeyeceksin) ve bu onların suçu değil, bilmiyordun)
5. Hizmetler için en yüksek fiyatlar, fiyatları başkalarıyla karşılaştırırsak, elbette en pahalı nakliye şirketi teslim oldu. Muhtemelen bu, teslimatın hızından kaynaklanıyor ve geç kalırlarsa, üzgünüm kargonun geciktiğine dair bir uyarı gönderiyorlar, en azından bu onların suçu)
6. Destek benden bir iddiayı kabul edip şirketin bir bütün olarak işleyişini iyileştirmek için yukarıdakileri yönetime iletseydi bu incelemeyi yazmazdım, ancak bunun onların suçu olmadığını yazdılar.
Не советую связываться с данной компанией! Сегодня получил посылку из интернет магазина. Посылка была упакована в пузырчатую пленку и визуально повреждений не увидел. Дома распаковал и обнаружил помятую картонную упаковку а в ней раздавленный товар. В течении 10 минут обратился в пункт выдачи и предъявил поврежденный товар, на что получил ответ : "обращайтесь в интернет магазин, где приобретали товар, вины СДЭКа тут нет". Хотя визуально видно повреждение внутренней упаковки.