08/30/2024, paket bir gün geç geldi, bu yüzden almak için çok acelem vardı. 18: 34 "teslim edilmeye hazır" postasına vuruyorum, 19: 34'te ofisin yanındayım ve çalışanlar istemeden şişirmeye ve müşterilere kızmaya karar verdiler. Rüzgara taksiyle eksi 5000 tg.
Şubeyle ilgili soru yok. Personel aferin. Ulaşımın kendisi için büyük sorular var. Yine de konveksiyon dolabı yerine buruşuk bir kova cıvatalı getiriyorsanız, neden kırılgan kargoyu "kırılgan" yazan markalı bir bantla yapıştırıyorsunuz?
Birkaç kez kullandım ve yorum yazdım. Eklerseniz, gönderirken (mektuplar veya paketler) alıcının telefonunu belirtmeniz * zorunlu* gerektiğini yazabilirsiniz, aksi takdirde siparişi kabul etmeyecekler - neden olduğu tamamen açık değil mi??
Örneğin, PonyExpress için alıcının telefonu zorunlu aksesuarlar değildir.
Ancak fiyat açısından SDEK kesinlikle kazanıyor.
Bu nedenle, her zaman olduğu gibi: "zaman paradır".
Sdek'in bu şubesini tavsiye ederim (mizahi bir kız da))
Yeterli olanların en rahatsız edici hizmeti …
Otoparkta sorun, yöneticilerin ruh hallerinde sorun, genel olarak geri bildirimde bulunan bazı ales Kaput'ta sorun tam da bu bölümde.
Zarina ve Dana, Anara, gönderilerin alınması ve düzenlenmesi için en iyi yöneticilerdir. Her zaman dikkatli ve temizdirler. Maliyet konusunda yetkin danışmanlık verecekler.
Çok teşekkür ederim! Zaten üçüncü yılı kullanıyorum Asla başarısız olmadım St. Petersburg'a paketler gönderiyorum Size yüksek düzeyde iyi şanslar ve refah hizmeti