Burayı ilk kez ziyaret etmiyoruz, her türden küçük sürülere (menüde ne olduğunu bilmiyorlar, herkese ayrı ayrı sipariş getiriyorlar, diğerinin nasıl yediğine bakmamak için siparişlerin herkese bir kerede ne getirdiğini bilmiyorum, içinde yok) hiç dikkat etmedik, çatışmadık. Bugün, yarım saat içinde kapanmadan önce, barmen-garson Maria müziği kendi takdirine bağlı olarak kapattı, bizi korkunç bir sessizlik içinde bıraktı, kendileri de kendi işleriyle uğraşıyorlardı. Müziği açmak için tekrarlanan taleplere (yani taleplere) sistemin uzun süre başladığı yanıtlandı, çünkü kapanana kadar çok az zaman kaldı, onu açmanın bir anlamı yok️️ Ayrıca müziğin ne zaman kapatılacağına, korkunç hakaretlere ve kişiliğe geçişe karar verdiğimizi de söyledi.
Biz rahat değildik, ruh halimiz bozuldu, patronlar bu verileri sağlamadılar (görünüşe göre kendileri bilmiyorlar). Şikayetler kitabında bir inceleme bıraktılar.
Lütfen, çalışma saatleri içinde personelinizi davranış açısından görüşmek ve eğitmek için. Elbette artık kuruluşunuza gitmeyeceğiz.
Если в том году было приемлемо, в этом году - ужасно.
1. Плов без зиры, разве это плов?
2. Заказала лепешку из тандыра, принесли холодную (для приличия в микроволновке бы разогрели). А так, обычная лепешка, 100% купленная в лавке напротив магнита по горняков.
3. Кафе позиционирует себя как восточная кухня, но вместе традиционной восточной музыки играет Лана Дель Рей.
4. Приходили в день молодежи, загрузка была 100% и всего два официанта, которые не справлялись, оттого и были нервные.
5. Официант не представилась, говорила очень тихо, приходилось переспрашивать по два раза.
6. При подаче меню не было изначально озвучено, что в стоп-листе на кухне.
7. Кофе несли 20 минут.
Не советую данное заведение.