Erivan'dan Tiflis'e gidiyorduk, bir adamın yeterli yeri olmadığını fark ettiler. Sürücü öfkeyle ona taşıyıcıdan (IP Dallakyan / Ucuz Ulaşım) söve olmadığını, biletlerini önceden iptal ettiklerini ve iddiaya göre yolcuya bildirimde bulunmadaki gecikmeden ve otobüs kapasitesinden daha fazla bilet sattıklarından toplayıcıların sorumlu olduğunu söyledi. Sürücü ayrıca yolcunun bilette belirtilen numarayı kendisinin araması ve uçuş için doğru bir şekilde kontrol edilip edilmediğini netleştirmesi gerektiğini de sözlerine ekledi. Daha sonra, bir bilet geldiyse, bunun yolcunun şüphesine neden olmaması gerektiğini söyledim, çünkü uçak biletini aldığımızda bizi uçağa binip binmeyeceklerini açıklığa kavuşturmak için aramıyoruz. Ancak toplayıcıdan gelen bildirimin gecikmesi konusunda ikna edici geldi. Adam için endişelenmedik, çünkü bu taşıyıcıya şu anda her 5 dakikada bir yeni minibüsün ayrıldığını söylüyor.
Tiflis'ten dönüş yolunda her şey daha net hale geldi. Biz zaten minibüsündeyken (bu arada evet, ulaşımla da yalan söylüyorlar, her yerde Viano'yu, aslında tüm Sprinter arabalarını gösteriyorlar) Isani Mall'da iptalimiz bize uçtu. Aynı sürücü aynı nedeni dile getirdi - daha fazla yer kalmadı. Biletleri 3 günde satın aldım. Ve ancak bir saatten kısa bir süre içinde bunu anladılar ve akşam için Erivan'da planlanan tüm toplantıları kırdıktan sonra bildirimde bulunmaya karar verdiler. Aynı zamanda, aynı taşıyıcıdan aynı duraktan 5 dakika arayla uçuşların hala aynı saatte asıldığını görüyorum. Ama minibüsün sadece bir maliyeti var! Yani, sadece büyük bir taşıyıcı yanılsaması yaratmak için minibüs başına birkaç uçuş yaratıyorlar. Tabii ki, sonunda bir uçuş için tutulabileceğinden daha fazla biletin satılması şaşırtıcı değil! Dahası, IP Avetisyan da var. Her ne pahasına olursa olsun, dışarı çıkmayı umarak onlardan bir bilet aldım. Bu yüzden bunların aynı minibüs için de bilet olduğu ortaya çıktı, ancak bu bireysel girişimcinin 300 ruble seviyesinde hile yaptığı ortaya çıktı (ayrıca iki kişilik bir teknik destekleri var). TABİİ Kİ, BİLETLER DAHA FAZLA KAPASİTE SATILACAK! Ama kendileriyle hiçbir alakası yokmuş gibi kutsal şeyler inşa ediyorlar, toplayıcıların her şeyden suçu var. Yani, bir minibüste iki kişi seyahat edebilir, biri 1000 rubleye, ikincisi 1300 rubleye satın aldı. Dahası, aradım ve onlara biletleri iptal etmelerini söylediğimde, 20 dakika sonra Yandex'in iptali bana geldi! Yani, prensipte o adamı iptal etmeye zahmet etmediler. Ancak masallar, zamanında nasıl iptal ettiklerini anlatıyorlar ve yine suçlu onlar değil, toplayıcıların bildirimi geç teslim ettikleri iddia ediliyor. Dahası, kendileri bu tür vakalarla dolu olduklarını söylüyorlar. Evet, sorumsuzluğunuz ve kar için susuzluğunuzla kaç kişinin dinlenmesini ve planlarını bozduğunuzdan da gurur duyun.
Buna paralel olarak, görünüşe göre yeni olan başka bir IP taşıyıcısı Davoyan'ı gördüm. Biletleri aldım. Kelimenin tam anlamıyla 5 dakika sonra votsap aracılığıyla benimle iletişime geçtiler, daha fazla bilet kalmadığını bildirdiler, başka bir zaman teklif ettiler. Pekala, biz çoktan kabul etmek zorunda kaldık. Sonunda karımla birlikte Viano'ya biniyorduk. Uçuşu iptal etmediler ve ikimizi de götürdüler! Sorumlu insanlar böyle çalışır. Ve aniden bir şey olursa kendileri ararlar ve müşteriyi ellerinde bir bilet aldıklarını suçlamazlarsa, biletin kesinlikle geçerli olup olmadığını netleştirmek için aramadı. Ama şimdi bu "en büyük" IP taşıyıcıları Dallakyan ve Avetisyan'ın nasıl çalıştığını ve onlarla bir daha iletişime geçmeyeceğimi ve size tavsiyede bulunmayacağımı anladığım deneyimler var. Düzeltmeyi planlamadıkları tüm düzenli pervazlarının sorumluluğu size ve toplayıcılara karşı tartılacaktır.
Yandex için bilet satın aldılar, ancak taşıyıcı para almadığını ve bizim için bilet olmadığını ve minibüsün kalkışının olmayacağını söyledi.
Habercilerdeki çağrılara ve mesajlara cevap verilmiyor.
İğrenç hizmet!