Cuma akşamı en sevdikleri cinnabonları satın almak için koştuk, büyük bir kuyrukta durduk ve 6 cinnabon ve 2 soğuk kokteyl içeren bir kutu satın aldık. Eve vardıktan sonra aldıkları şeyi denemeye karar verdik ... ve ben tamamen hayal kırıklığına uğradım.. Neden bayat cinnabonlar için büyük paralar ödemek zorundayım!? Toplam çekimiz yaklaşık 47 ruble idi! Onları anlamak imkansızdı ... 5 gün oldukları izlenimini uyandırdı mı?! Alıcılara karşı tutum nedir? Ben mağazada 2 ruble için ekşi krema almıyorum (ki bu da taze olacak).
Böyle bir durumla ilk kez karşılaşıyorum ve bundan sonra bu ağa bile girmeyeceğim! Berbat akşam ve ruh haliniz için teşekkür ederim!
Son yorumlara katılıyorum, yanımda 2 büyük cinnabon aldım, hiç taze olmadıkları ortaya çıktı. Üzgünüm, bu anı kasada belirtmedim. Ancak, noktadaki ziyaretçilere hizmet vermekte de çok büyük sorunlar var. Bana, bir promosyonda sigara almak için karanlık bir sokağa girmişimmiş gibi cevap verdiler. Konuşmadan sonraki his çok büyük kaldı. Çörekler de memnun olmadı. Ama bu arada ucuz değiller. Bir şeyleri değiştirmemiz gerekiyor beyler
0 puan verme fırsatı olsaydı, bunu yapardım. Bu nedenle hizmet korkunçtur. Peçeteler koymam için kendim istemek zorunda kaldım. Ayrıca kasiyere yanımda sinabonlar için cihazlara ihtiyacım olup olmadığını sordum, evet dedim. dana alışveriş Merkezi'nden ayrılıyorum, sinabonu açıyorum ama cihaz yok!!!!!😠😠 Bu bana peçeteleri ve aletleri koymadıklarını artık bu ilk kez değil!!! korkunç hizmet.