İyi akşamlar, eğer buna böyle diyebilirseniz.
Bugün fırınlarınızdan birine gittim ve birkaç soru sormak istiyorum
1) Söyle bana, insanlar tuvalete giden kilometrelerce kuyrukta durmayı ne zaman bırakacaklar?
2) Söyle bana, ağda sinnapak eksikliğinde standart bir sorununuz var mı? Galeride 0,almak istediğim şey yoktu
3) Sırınızın kalitesiyle ilgili soru Moskova'daki bir fırıncıdaydı ve tadı tamamen farklıydı, bunun franchise'ın kullandığı sır değil, bir tür yerel üretim olduğu hissi.
4) Tamamen sağlıksız, zemin kirli, malzemelerin nereden geldiği bilinmiyor, Ses'den uzun süredir kontrol edilmediği hissi.
Dün Americano Minsk City Cinnabon kahvesini sipariş ettim, şoktaydım, Anlıyorum, hazırlamanın farklı yolları var, ama kaynar suyun yarısından fazlasını ve sonra üstüne kahve dökün ve kahvenizi söyleyin. Dahası, kahve hazırlayan kızı yeterince yüksek sesle aradım, duymamış olabilir, ikincisi yan yana durdu, mükemmel duydu, ayağa kalktı ve bana baktı. Belki kahve yapma konusunda eğitim almaya değer? Ama 5,5 ruble ödeyin ve neredeyse bir su verin, kendinize böyle bir zevk verin. Bunun bana cevap verildiğini sordum, bu onlara böyle öğretilen bir teknolojiydi. Ciddisiniz, neredeyse bir bardak kaynar su ve üstüne biraz kahve mi var????? Karşılığında bana hiçbir şey teklif bile edilmediler, ama sadece gülümsedim ve bunun teknoloji olduğunu, omuz silktiğini söyledim, Şok oldum, bu hafifçe söylendi.
Farklı zamanlarda ve günlerde iki kez geldiler, her seferinde sinabon ve şokobonları yoktu, sadece ruloların bir karışımı vardı: ((aslında her iki seferde de "bizde yok" dediler ve izliyorlar. peki ne zaman olacak? biz bekleyebilir miyiz? Peki neden hiçbir şey olmadığı ortaya çıktı? umursamadıklarına dair bir his vardı:(( çok üzücü, sinabonları seviyoruz, özellikle onların peşinden gidiyoruz, kanca yapıyoruz ve işte böyle :((
Minsk, Tolstoy Caddesi adresindeki Cinnabon kurumundan Sinabon ve Americano kahvesi sipariş ettim. Sinambon sıcak olmasına rağmen cihazlarla zar zor kesilmişti. Amerikan kahvesi seyreltilmiş gibiydi. Aşağıya içeceğin bir fotoğrafını ekliyorum, fotoğraftan bile çok su olduğunu görebiliyorum. Nasıl pişirildiğini bilmiyorum.. Bu adresten ikinci kez kahve alıyorum. Memnun değilim..
2 yıldız veriyorum çünkü bu sefer sinabon memnun olmadı ve kahveyi hayal kırıklığına uğrattı..
Gidebileceğiniz rahat bir yer. Lezzetli cinnabonlarla atıştırın. Çörekler ve içecekler harika, taze yapılmış. Personel kibar ve cana yakın. Oda temiz.
Tavsiye ederim!
Badanacılar için kurumları defalarca ziyaret ediyorum, personele anlayışla davranıyorum, yine de prolukta markası acı çekiyor, yani pişmemiş hamur nedeniyle oluşan hoşnutsuzluk, cinabon çikolatasını vaktinden önce çıkardılar. Ziyaretten sonra olumsuz bir izlenim oluştu.
Çok kötü personel, kuponu kullanmaya geldiler, sonuç olarak kupon veya indirim yok, boşa harcandılar, tam bedeli ödediler, çek bile vermediler. İlk kez değil, ÜDS uygulaması çalışmıyor, baloları yazıyorlar ama gerçekte tam bedeli ödüyorlar.
Korkunç ve yavaş hizmet, ancak bunun nedeni açık: çok büyük bir sıra var ve fakir bir adam çalışıyor (adı Kirill) - hem kasada hem içecek hazırlıyor hem de çörekler koyuyor. 5 dakika boyunca iki kız şakaların yanında durup gülüyorlardı ve kocam içlerinden birinin adama yardım edip edemeyeceğini sorana kadar hareket etmeyi düşünmediler bile. Ve açıklamadan sonra, yönetici Valeria Eroshevich nihayet hoşnutsuz bir yüz ve yuvarlanan gözlerle dışarı çıktı. Sözlerinde bir damla samimiyet ve nezaket bulunamadı, bir tür utanç var. Peki, yemek servisi alanında çalışamazsın - diğerine git, diğer insanların ruh halini görünüşünüz ve tutumunuzla bozmanıza gerek yok. Artık gelmek istemiyorum. Ancak sinabonlar lezzetlidir)
Bu zincirdeki tüm kahvehanelerden en az bunu beğendim. Personele orada neyin işe yaradığına dair sorular var. 01/13/24 yanımda 2 minibon aldım. Varsayılan olarak, tüm kahvehanelerde bu gün taze, pişmiş (indirim seti değil) verilir. Evde, çöreklerin en az dün olduğu ortaya çıktı - çekirdekle çivi çakabilirsiniz.
Çok lezzetli bir çörek, Ama: Bazı nedenlerden dolayı akşam 8'de büyük çörekler bitti (10'a kadar çalışıyorlar, müşteriler gidiyorsa pişirmenin sorunu nedir?), yanımda iki küçükten farklı kutulara sormam gerekti. Daha soğuk bir vanilya-krema ve karamel-krema sipariş ettiler. Çalışanlara güvenerek götürüldüler, çünkü yer ünlü ve güzel. Sonuç olarak, ne: aletsiz ve peçetesiz bir kutuya iki küçük çörek koyduk. Elbette çok teşekkür ederim, ama sonuçta sipariş iki ayrı kutu içindi. Ellerinizi ve dudaklarınızı kendinizle sildiğiniz ortaya çıkıyor. İçecekler hiç kremsi değil, latte benzeri, kremsi şurup yok. Üzgünüz, çünkü bundan önce emsali yok. Tortu kaldı, inanılmaz tadın izlenimleri bozuldu, normal olarak içilecek bir şey bile yok. Bence kasiyerler iş tanımlarına uymadılar ve müşterileri tekrar ziyaret etmeye hazır değiller. Peki o zaman ürünlerin maliyeti neden bu kadar yüksek? Uygun muamele ve hizmet olmadan, burada kasiyerlerin kibirli muamelesi hakkında yazmaya başlamalarına şaşmamalı. Genel olarak korkunç.
Uzun zamandır arıyordum çünkü haritalarda kat göstergesi yok (eğer varsa üçüncüsü). İndirimli kutuları memnun ettik. Biraz daha fazla ürün yelpazesi istiyorum (bir zamanlar fıstıklı şık çörekler vardı). Aksi takdirde - her zamanki gibi inanılmaz derecede lezzetli, doyurucu, kalorili ve pahalıdır))
Bu franchise'ı iki yerde ziyaret ettim. İkinci kez uzun süre sırada bekledim ama buna değdi. Neredeyse fırından çikolata ile sinabon servis ettiler. Gerçekçi olmayan bir şekilde lezzetliydi. Ama ilk defa konuşuldular. Ağ için kaliteyi her zaman korumak önemlidir, ancak burada nasıl düşecek
En memnun olmayan kız kasada çalıştı. Sanki bir tür iyilik yapıyormuş gibi geliyor. Yavaş çalışıyorlar. Yeni ürünleri denemeyi teklif eden reklamlar asılsa da bazı pozisyonlar stokta yok
Expobel'deki kafede, kupalarda kahve yapma talebi üzerine, yine de tek kullanımlık bardaklarda hazırlanıyorlar, bu da bu kurumun hizmet seviyesini düşürüyor
Kız kardeşimle birlikte geldiler, mini pekabon sipariş ettiler, hayır dediler, sıradan miniler hakkında soru sormaya karar verdik, kız sanki bir köleymişim gibi çok acıklı bir tonla "vitrindeki her şeyi" yanıtladı ve ondan bir çörek almama izin verildi, ama aynı zamanda vitrinde iki mini pekabon vardı, bu yüzden yine de iki sıradan mini ve iki kek aldık ve tabii ki her şeyi böylesine acıklı bir yüzle yaptı ve siparişi yumruklayıp verdi, sadece lezzetli olduğu için 2 yıldız koydum, servis çok hoş değildi, bu ilk defa böyle oldu. olur, bu yüzden davranışa şaşırdık, muhtemelen şanssızdık (
Orijinalini göster
7
3
Н
Никита Минин
5. seviye şehir uzmanı
9 Temmuz 2024
Bayat ekmek ticareti yapıyorlar, bugün (07/09/2024) üretim tarihinin 07/07 olduğuna bakmadım, asansörlerin karşısındaki 6. kat olan pakistan'ın gişesindeki tezgahtan satın alırken dikkatli olun. Çikolatalı çöreğin de onu bozan kimyasal sos "çikolata tepesi" vardır. Margarinli çörekler.
Arkadaşımla kokteyl almaya karar verdik, menüde olduğu gibi sinabona, resimde üstüne dökülen güzellik.. Aslında, duvarlardan aşağı akması gereken çikolata şurubuyla gelen 0,3 işaretine zar zor ulaşıyor, içeriden bile eklenmedi, ancak talebimizden sonra başka bir şeye sıcaktı. İkinci kokteyl, 8 ruble için renkli su gibiydi! Dürüst olmak gerekirse, Mcdonald's'ta 2,50 için daha lezzetli. Çalışanlar kesinlikle müşterilerle nasıl çalışacaklarını ve iletişim kuracaklarını bilmiyorlar. Yeniden yapma talebinden sonra, çikolatayı bir vuruşla tezgahımıza koyduk, görüşürüz affetmeyin. Ve o anda, masada açıkça yöneticiler, durumun yetkin bir şekilde yerleşmesini hiçbir şekilde etkileyemeyen iki kız vardı. Genel olarak, lezzetli kokteyller içinse, bu Sinabonda değildir. Atılan para ve zaman!
Hamur işlerini severim.bakım sıfırdır.cihazları istedim - fırlattılar: (nadiren yanlarında bulunuyorum ve her seferinde hoş olmayan küçük şeyler oluyor
Cinnabon'a ilk kez gelmiyorum, her zaman hoş bir ruh halinde kalıyorum (*ω*)
Biraz pahalı, evet, ama kalite ve tat bunu haklı çıkarıyor
Chillata'nın Çikolatalı kurabiyelerini gerçekten beğendim, özellikle taze şokobonla aktif olarak tavsiye ediyorum
Başka bir ülkeden ziyarete uçtum. Kendimi tazelemek ve chillatt'ı almak istedim ama bana müsait olmadığı söylendi ve bu çok kaba bir şekilde söylendi. Hemen bu yere girme arzusu kayboldu
Menüdeki bir/iki kişilik kombo seçenekleri (kahveli çörek veya buzlu kahve/limonata) için teşekkür ederiz. Çoğu zaman bir şey mevcut değildir. Birkaç koltuk var. Siparişin iş yükünden 5-10 dakika beklemesi.
Sinabonlar her zamanki gibi güzeldir, sorun tek başına sinopak için soğuk veya sıcak ürün seçimini belirtmeden sizinle birlikte sıcak seçeneği seçtikleri hizmetle ilgilidir ve bu nedenle artık herhangi bir indirimden bahsetmiyoruz... İndirim sadece resimde.
Tezgahın arkasındaki sarışın kız mümkün olduğunca tatsız iletişim kuruyor, limonatalar tatsız, çörekler, zincirdeki diğer kurumlara kıyasla kuru ve tatsız, çok üzgünüm
Onu mahvedecek hiçbir şey yok. Kız arkadaşın kötü bir ruh halindeyse, o zaman buraya gel! Tatlılar süper tatlıdır)))!
Orijinalini göster
3
1
D
Dmitry R.
12. seviye şehir uzmanı
4 Kasım 2022
Satıcı, büyük çörekler olmadığını ve ne zaman olacağını bilmeyeceklerini söyledi. İki küçük çörek aldık. Sonuç olarak, pahalı olanları kırdılar, daha ucuz olanları verdiler ve aldatma açıldığında (kelimenin tam anlamıyla 2 dakika) büyük çörekler zaten mevcuttu. Sonuç olarak, büyük çörekler varsa, sadece küçük çörekler aldılar ve hatta sipariş edilenleri bile almadılar.
Bu harika!!! Çocuklar, oraya ne koyuyorsunuz?! 😄 Çok havalı çörekler, sadece bir çöreğin bu kadar lezzetli olabileceğini hiç düşünmemiştim!!!
soğuk içecek ve kahve seçenekleri çok geniştir