Satın alma mükemmel geçti, asıl mesele hızlı ve sırasız. Tavsiye üzerine Kitfort KT-2228 hava fritözünü satın aldım, patates kızartması ve patates kızartması yapmaya çalıştım. Her şey mükemmel bir şekilde hazırlandı ve en önemlisi bir damla yağ olmadan mükemmel bir şekilde yıkandı, kaplama son derece dayanıklı. Gayaritlere göre, küçük bir mutfağa bile sığacak oldukça kompakt bir alettir. Bu markanın tekniğini ilk defa almıyorum, fiyat- kalite oranından memnunum, tavsiye ederim.
Mağaza iyidir, her şeyin otomatikleştirildiği gereksiz bir şey yoktur, yöneticiler size her şeyin doğru olduğunu söylüyor, hacimli mallar için bir asansör var, fiyatlar makul!
Eğer -1 yıldız koyabilseydim eksi ile koyardım!
22 Kasım'da kurutmalı bir çamaşır makinesi sipariş ettim! 26 Kasım
Kutudan tamamen çıkarmadan bana getirdiler, sadece talimatları çıkardım, okudum ve çamaşır makinesinin kurumadan, buharla olduğunu anladım. Hemen merkezin ve garanti departmanının çağrısından birkaç kişinin bana kibarca söylediği Citylink'i aradım, tabii ki kör olduğum ortaya çıktı ve sitede buharla değil kurutularak yazıldığı söylenemez! İhtiyacınız yoksa, Citylink'e iade teslimatı için ödeme yapıp yapmadığınızı veya oraya kendi başınıza teslim ettiğinizi söylediler. Hem eve teslimat hem de evden teslimat için neden ödeme yapmam gerektiğini sordum, eğer hata benim değilse, bana bunun için sitede bir şikayet bırakmam söylendi. (Bu arada, sitede buharla olduğuna dair tüm bilgileri düzelttiler, kurutma ile değil) bir şikayette bulundum ve birkaç gün sonra bana bir cevap geldi, sitede gerçekten bir hata olduğu ve Citylink'in güçleri tarafından ihraç edilmek üzere bir tarih belirledikleri, çamaşır makinesini alana kadar birkaç gün daha bekledim ve sadece 3 Aralık'ta götürüldüler, 8 gün sürdü, sadece götürülmeleri için ve bunca zaman dikkatimi çekiyorum, kendi isteğimle yıkayamam! Çamaşır makinesini aldıklarında bana bir irsaliye bırakmak zorunda kaldılar, ancak hiçbir şey bırakmadılar, bu yüzden irsaliye numarasını bulmak için tekrar aramam ve hatta asmam gerekti, bana herhangi bir irsaliye bırakılmadıkları gerçeğiyle ilgili başka bir itiraz yapıldı ve onlardan olumlu bir yanıt olması durumunda, geri ödeme için bana bırakılmayan bu irsaliyeden tam olarak geri ödemeye gitmem gerekecek!!!!!
Bugün zaten 9 Aralık, hala cevap yok, ne ilk itirazda ne de ikincisinde, hatam yüzünden değil, hala yıkayamıyorum ve Citylink özür olarak bana 500 bonus verdi, eşyalarımı bu 500 bonustan daha iyi alıp yıkayın!!! Bugün, tüm bu hikayenin nasıl sürdüğü tam olarak iki hafta çıkıyor. Bu mağazayı tavsiye etmiyorum, her şey tek bir yerden geçiyor.