Lisansının yenilenmesi için başvurdu yivsiz silahlar. TSONA çalışanı, bu hizmetin TSONA çalışanlarının yardımı olmadan self servis yapmayı içeren bir seçim alternatifi olduğunu ve bunun tamamen ücretsiz olacağını açıklamadan 5.500 bin tenge tutarında ödendiğini belirtti.
Bu tür profesyonel olmayan eylemlerle, merkez ofis çalışanları, başvuran tüm müşterileri yanıltmaktadır.
Bundan sonra, sağlanan kamu hizmeti ve TSONA uzmanlarının yeterliliği hakkında olumsuz bir değerlendirme yapılır.
Ben emekliyim ve engelliyim, bugün bir belge hazırlamak için Merkez Bankası'na geldim. Zorluklar yaşadım ve Zhalelov'un bir çalışanı bana yardım etti. İletişimde saygılıdır, işini bilir. Çalışmayı öğreten, iş ve iletişim deneyimini çalışanına aktaran yöneticiye büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum! Tsong'a çok teşekkür ederim.
Servis merkezi için şaşırtıcı derecede hızlı. Şablonun kırılması meydana geldi ve birkaç saat sırada oturmayı ve sonra kızgın yorgun yüzleri görmeyi bekliyordum. AMA! Eğer inanılmaz derecede şanslıysam, eğer burası aslında hoş bir yerse, gülümseyen sevimli kızlar çalışıyor. Hizmetten memnun kaldım - derhal, her şeyi önerdiler ve açıkladılar.
Referans masasında çok az iyi uzman var. Bazıları Rusça iyi konuşmuyor. Genel olarak her şey yolunda, personel. İçeride sıcak, rahat, kanepeler var. Her yerde bulunmayan temiz, güzel ve temiz bir tuvalet var. Bununla Kazakistanlılar iyidir. Ancak kuponlarda bir sorun var. Kuponları veriyorlar ve bir pencere gösteriyorlar, sonra koşuyorsun seni çağıranı arıyorsun (kuponun numarasına göre pencereden arıyorlar), ama burası 2. kat. Kazaklar itaat etmeyi öğreneceklerdi.
Eds yapmaya geldim, yaptılar, iyi, boş bir klasör oluşturdular, danışman hizmet verirken telefonda konuşurken bile zaman kaybettim, sadece iğrenç çalışıyorlar
Bu oda, kullanıldığı amaçlar için kesinlikle uygun değildir. Eski bir restoranda hem personel hem de ziyaretçiler için uygun olacak şekilde özel bir oda yapmak zordur. İstişareler ve kuponların verilmesi için girişte bir resepsiyon. İnsanlar içeri girer ve hemen burunlarını kuyruğun arkasına yapıştırırlar. Ama sıra her zaman vardır ve küçük değildir. Bekleme odasında yeterli oturma yeri yok. Hiç gardırop yok. Bazen sırada bir saatten fazla oturmanız gerektiği göz önüne alındığında, bu kışın son derece rahatsız edicidir. Tek bir şey sevindiricidir - zamanla danışmanlar ve operatörler daha kibar, daha misafirperver ve daha yetkin hale gelir
Uygun, hızlı. IIN için belgeler gönderdiler. İçeri girdik, resepsiyondan hemen sırada bir numara aldık. 15 dakika beklediler, kızlar her şeyi net bir şekilde açıkladılar, davanın bilgisiyle belgeleri kabul ettiler. 12 saat sonra bize belgelerin hazırlığı ve IIN hakkında SMS geldi. Verimliliğiniz, "tek pencere" modunda hizmet almanın rahatlığı için teşekkür ederiz
Nüfusa hizmet etmek için mükemmel hizmet. Özenli. Tüm sorunlar derhal çözülür. Aferin beyler! Dezavantaj, arabalar için park yeri olmamasıdır. Mevcut çok küçük
Diğer konutlarla karşılaştıramam, yapmadım, ama burada elektronik sıraya bir bilet almadan önce resepsiyon için her zamanki gibi durmalı ve orada bir bilet almalısınız. Ayrıca resepsiyonda bir kişi olacak ve iki sıra olabilir.
O zaman yukarı çıkıp çetele numaranızı beklemelisiniz. Ev sahibi çalışanların bulunduğu salon büyüktür, çalışanların kendileri oldukça fazladır, bu bakımdan iş çevrelenmiştir
Eksi sadece bir, yardımdan önceki sıra veya daha doğrusu iki sıra. Hol çok geniş değil, bu yüzden kalabalıklık kaçınılmazdır. Sıra hızlı hareket ediyor. Elinizde kuyruk numarası olan bir biletten sonra, ikinci kattaki bir uzmana (pencere) kısa bir bekleme süresi vardır. Çalıştıkları salon geniş, aydınlık, çalışanlar güler yüzlü, profesyonelce, hızlı çalışıyorlar. İletişime geçtikten sonra aldığım IIN'Yİ bir saat içinde (sms) almak için başvurdum.
korku! Soyadımı kocamın soyadıyla değiştiriyorum, hepsi çalışanın beceriksizliği nedeniyle ikinci kez reddediliyorum. Her şey yanımızda olmasına rağmen ilk kez orijinal belgeleri almadılar - reddetme! İkinci kez yine köreldiler ve yine reddedildiler. Patron geri arayacağına söz verdi ve sessizlik, Yarın tekrar gideceğim.
Her şey çok hatasız ve hızlı bir şekilde yapılıyor. İşlerini biliyorlar. Ziyaretçiler her gün kalabalıktan geçiyor. Farklı insanlar, farklı sorular, ama hepsi bir çözümle ayrılıyor. Böyle devam et!))
Sooooo, çok çok çok uzun bir süre.
Bu sadece ahhh, saat 2'den 2 saate kadar, 19 masadaki salonda 6 çalışan masalar arasında koşuyor, çok fazla insan yok ama sooooo uzun zamandır, ben bir anneyim doğum izninde, karmaşık doğumlar için ödeme yapmak o kadar kolay değil, sadece o kadar organize olmayan kelimeler yok
Herkes işe yarıyor, ancak personele bağlı olduğunu bilerek, mümkün olan her şeyin acelesi yok.Bir ay boyunca bir sertifika bekliyorum her gün arıyorum.Cevap öldürüyor bekleyin henüz hazır değil.Açıklama yapmadan.
Yakın zamanda Merkez Bankası'nda çok iyi davrandım, hemen eds'nin anahtarını değiştirdim ve hijyen ürünleri için bir açıklama yazdım. Eds'nin son kullanma tarihi henüz bitmemiş olmasına rağmen.
TSOn için çok uygun olmayan bir bina, etrafa park edecek hiçbir yer yok, içeride çok sıkışık. Çok düşünülemez bir oda amaç için kullanılmamaktadır. Sonuç olarak, pandeminin ortasında zemin kattaki sıkışık lobide 20-30 kişi toplanıyor. Uzmanların kendileri oldukça hızlı çalışıyorlar.
Servis korkunç. Bugün kocam ve ben evlilik kaydı için elektronik olarak başvurmak istedik. Vytoge, 2 saat boyunca bilgisayarın yanında durdular, kimse gelip hiçbir şey açıklamadı. O zaman onlar için sistem çalışmıyor, o zaman onlar için tarayıcı da çalışmıyor. Sonra Hashek-14'e gittik ve orada 15 dakikada yaptık.
Gürültülü ve az yer var
Bina, şu anda göçün olduğu yere geri dönecekleri için hiç uygun değil
Bir kuyruk ayırtmak ve 30 dakika önceden gelmek daha iyidir, ancak ilk gelene ilk hizmet esasına göre yalnızca kimlik kartı veya pasaport yapılırsa
Orijinalini göster · Русский
2
Дарьяна
12. seviye şehir uzmanı
4 Mayıs 2022
Pek çok insan gelmesine rağmen her şey çok hızlıydı (onu yerleşik olmayan biri olarak almaya geliyordu). Konforlu bir salon ve alınan çok sayıda hizmet - Rusya'yı sizden öğrenmeye değer.
Temmuz ayındaydım, daire için evrak işleri yapmak gerekliydi, çılgınca bir kuyruk vardı, sıcaklık, tıkanıklık vardı, üç saat beklediler, sırasız atladılar, tanıdıktan sonra numaraları aradılar, bu yüzden değerlendirme kötü, korkunç, bir hırsız olduğu için kaldı
Bana gelince, her şey oldukça kötü değildi, ne için geldiklerini söyledi, 15 dakika sonra bir bilet verdiler, masadaki tüm operasyon 30 dakika sürdü ve aynı zamanda her yerde klimaları var. Memnunum ;)
Konumu uygun-şehir merkezi.
İçeride kalabalık yok, oturacak bir yer var - bu sevindirici.
Hizmet çoğunlukla iyidir.
Ancak resepsiyonda daha çekingen ve gergin olmayan, yetkin çalışanlar durmalıdır.Oraya üç kez gitmek zorunda kaldım çünkü orada hangi belgelere ihtiyaç duyulduğunu açıklamadılar.İnsanlarla çalışmaktan bıkmışlar gibi hissediyorlar.
Yazık şu anda şikayet ve öneri kitabı yok.Ama neyse ki, bir inceleme bırakıp okuyabileceğiniz Yandex var
.
Müsaitlik durumu, cana yakınlığı, durumu gergin personel, ziyaretçilere yapılan büyük ziyaretten dolayı gergin, sinirlenmiş ve misafirperver değildir. Genel durum, hastanelere ve diğer devlet kurumlarına olduğu gibi böyle bir kurumla aşırı ihtiyaç içinde iletişim kurmayı düşünmüyor!!!
Personel mükemmel çalışıyor, ancak büyük bir AMA var! Bina hem içeride hem de yerde çok rahatsız edici, tek kelimeyle - daha önce çalışmış ve bir restoran için inşa edilmişti!
Eski adreste çok daha iyiydi.
Durum böyleydi tson'da bir hizmet sipariş ettiler, yani, çocuğuma 10 yaşında sakatlık için belge sunmak için hizmet için zaman ve gün ayırdılar, çünkü bu yıldan itibaren evimiz internetimiz olmadığı için e-posta yoluyla göndermeleri söylendi ve teknik servis orada Tson'a geldiler, bu hizmeti yapmadığımızı iddia ederek bu hizmeti bize reddettiler. bizi, hizmetin 2. katta bilgisayar görevlilerinin olduğu eski tson'un Tarana 114 adresine gönderdiler ve bize ev ödevlerini nasıl sunacağımızı bilen personelden bazıları, ancak orada özel yasal düzenlemeler olduğu ortaya çıktı. hizmetler (Jeanne) bize belgeleri yaklaşık 2 saat boyunca almamıza yardım ettikleri yerde, orada kaldık ve bu yüzden belgeler için 2 gün sürdüğü ortaya çıktı, çünkü bir araba var ve orada çalışmak için 1000t para ödediler, Aykomek bile yardım etmedi, çünkü orada çalışan insanlar hakkında söylenecek geçerli bir hizmet olmadığı için, yukarıdaki bu karmaşadan sorumlu değiller, sadece belgeleri alın ve bizim gibi koşun, bir dahaki sefere karışıklık olmaması için davayı bırakmayacağım savcılığa gideceğim.
12/22/2021 Sabah Tson'u ziyaret etti belge alışverişi için sıra rezervasyonuna gerek yok kimsenin kontrol etmesine gerek yok. Fotoğraftan önce kafamdaki saçları incelemek gerekliydi ve banyoya hiç su gitmem gerekti ve ayna da eksikti. Bunlar Tsona'daki bu hizmetler.
Tsop'a gitmiyorum, tüm belgeleri evde yapıyorum!
Ancak içeri girmeniz gerektiğinde ve aşılanmış bir kişinin bile içeri girmesine izin vermediğinizde veya telefonu unuttuğunuz için kodu geçemediğiniz zamanlar vardır!!!
Uzun, acı verici bir şekilde uzun bir sıra beklemek. İş yerlerinin yarısı boş, dolaşıyorlar, çok çalışıyorlar..... birbirlerine soruyorlar. Ve orada hiç okuryazar olmayan insanlar oturuyor.
Harika, merkez, ama eski elitlerden el konulan bir restoran için. TSOn için arabalar için park yeri yok, takım için olanaklar yok. Yemek salonunda personel ve müşteriler birbirlerine karşı oturuyorlar. Hayattan kırgın yüzlerce gözün bakışları altında kızların burnunu çizmeleri mümkün değildir. Sıkışık ve rahat değil. Restoranlarda yemek yiyorlar ve sorunları çözmüyorlar.
Biri dışında hemen hemen her şeyden memnun - çoğu zaman üç atm'den biri çalışmıyor. Aksine, herkes çalışıyor ama biri nakit vermiyor. Ve böylece personel kibar, salon geniş, klimalı.
Müfettişlerin çalışmalarının gerçek meslekselliği, yüksek düzeyde nezakete maruz kalma!Kim bu fikri gerçek bir profesyonel olarak organize ederse, halk için faydalı bir iş yaptı!
Bir devlet çalışanı olarak konut için sıraya girerken, devlet kurumunun BİN sahasının bulunduğu merkez Savunma Sisteminin bir çalışanı, Iın'imi listeledi ve bunun sonucunda sıraya girmem reddedildi. Ancak, yasaların öngörmediği 22 gün sonra bir ret bildirimi aldım. Ayrıca çalışan, daha sonra kaybettiği ve ileri geri koşarak gittiği damga mührü ile orijinal sertifikamı kendine sakladı. Sıraya yeniden girmek zorunda kaldım. Genel olarak bir kabus
Birçok insan için, ancak bu anlaşılabilir bir merkezdir.Aynı zamanda, personele daha az özenli davranmaya isteksiz davranıyorlar, açıklığa kavuşturmak istemiyorlar, sonunda biz de bu sertifikalarla kendi isteğimizle talep etmiyoruz, ama biz sadece tüm yasaları ve kararnameleri bilemeyiz, onlara daha kesin bir şekilde ayak uyduramıyoruz.t
Bu yüzden personele daha fazla strese dayanıklı, daha duyarlı ve kayıtsız olmayan bir kişi atamasını tavsiye ediyorum, çünkü birçoğu dilimden geliyor!
Evet ve bu, Tsona'nın birçok şubesi için de geçerlidir.Ancak bu her şeyden önce 1. kişi hizmet kalitesine örnek olmalı!!!
Bina, kelimenin tam anlamıyla, bu amaçlar için hiç uygun değildir. Yoğun otopark, karmaşık mimariye sahip rahatsız edici ofisler. Bazı hizmetler ancak buradan alınabilir. Diğer şubeler o kadar meşgul olmasa da.