Güzel araba servisi. Çocuklar Citroen'i tanıyor ve anlıyor. Belirli işler için belirli bir günde önceden kaydoldum (tüm ön süspansiyonun değiştirilmesi ve oluğun yeniden işlenmesi, Citroen C5x7). Zamanında kabul ettiler, her şeyi hızlı ve verimli bir şekilde yaptılar, ilgilendiğim konularda tavsiyelerde bulundular. Önceden kararlaştırılan fiyat değişmedi. Çalışma sürecinde gelecekte başka nelere dikkat edilmesi ve değiştirilmesi gerektiğine işaret ettiler. Buluşmaya gittik, zaman ayırdık ve ertesi gün kendimizi "pencereye" sıkıştırdık.
Gerektiğinde tekrar iletişime geçeceğim.
İlk kez temasa geçtim, Peugeot 206'daki arka kirişin onarımı, Berezovsky Bölgemizde bunu yapmıyorlar. İncelemem: Niteliksel olarak yaptılar, personel özenli, kibar, dinlenme odasının varlığına hoş bir şekilde şaşırdım (TV, çay, kahve). Tavsiye ederim.
Teşhis koydular, arızayı belirlediler, hemen yedek parça sipariş ettiler ve ertesi gün onarım için kaydettiler. Çabuk, kibarca. Araba tamir edildi. Şimdiye kadar her şey yolunda.
Beyler aferin! Bazen kuyruksuz bile hızlı, verimli bir şekilde yapıyorlar;))) Harika bir iş çıkarmanızı tavsiye ederim! Ve yedek parçalar pahalı değil! Garantiyi garanti ediyorlar!
Ne demek istediğimi anlıyorsanız, EP6 motorunu teşhis ettiler ve onardılar! Yol boyunca, arızalar olduğu için süspansiyonda değiştirildiler. Bu arada fiyatlar da aynı derecede normal. Çocukların çalışmalarından çok memnun kaldım!
İki hafta önceden, belirli bir zaman ve iş türü için, akşam arifesinde, meşgul olduklarını, diğer arabaların hizmet verdiğini, haber verdiğimizde arabayı sürdüklerini, herhangi bir ayrıntı olmadan, başka bir şehirden geldiğimi belirtmeme rağmen, kayıt yaptırdım. Ben de bu geziye hazırlanıyordum.
Sahibi, müşterilere saygısızlık eden sıradan bir hıyardır.Her zaman onlara hitap etmek zorunda kaldıysanız, oğluyla iletişim kurun, o yeterli görünüyor.Çalışma prensibi şu şekildedir ---- fren balatalarını değiştirme göreviyle geldiyseniz ve bu süreçte disklerin düzensiz bir şekilde aşınmış, içi paslanmış veya hiç değiştirilmeleri gerekmediği ortaya çıktıysa, yeni balatalar ne olduğunu soracaklar.
"Siz" ve yükseltilmiş tonlarda kaba ve kaba bir iletişim tarzı. Arabanızla ilgili çağrılara yanlış ve kaba bir şekilde cevap veriyorlar, diyorlar ki, neden buraya henüz hazır değilsiniz. Hataları kabul etmiyorlar.
Çok kibar hizmet. Her şey mümkün olduğunca çabuk yapılır. Niteliksel olarak. Dinlenme odası var. Çay, kahve. Sahibi sert bir amcadır. Sorunlarını kendi başına çözüyor.
Uzun yıllardır belirli bir markanın arabalarını yapıyorlar ve onları iyi tanıyorlar. Kural olarak, yarım devirde bir arıza bulunurlar. 10 yıldan fazla bir süredir onlara gidiyorum, Peugeot'yu Peugeot ile değiştiriyorum, her şeyi umursamıyoruz.