Polikliniği ilk kez iki gün önce ziyaret ettim. Doktorlar hakkında kötü bir şey söyleyemem, sadece iyiler. İncelemelerde yazdıklarına ve insanlardan duyduklarıma bakılırsa muhtemelen şanslıydım. Odanın kendisi, normal modern onarımlar gerektiren iç karartıcı bir izlenim bırakıyor. Kuponlar elle yazılmış bir kağıt parçasına verilir! Ve bu 21. yüzyılda. Buna ağlamak mı yoksa gülmek mi?! Çevrimiçi kayıt hakkında hayal bile kurmanıza gerek yok...
Doktor asistanının sorusunu şoka soktum: - Neden böyle bir kartınız var? Sadece bir yaprak.
Ben cevap verdim: -Bu kayıt ofisinde verildi.
Cevap: - Hastalık iznini vermek için formüllü başka bir karta ihtiyacımız var. Kayıt ofisine gidin, size başka bir tane yapsınlar.
Kayıt ofisinde bana tek bir kağıt olan bir paket "kart" gösterildi. Bunu herkese veriyorlar, ortaya çıkıyor. Bu ne demek oluyor ki? Kağıdın kemer sıkma ekonomisi mi?! Ve hasta başka bir karta ihtiyacı olduğunu hala kendi başına tahmin etmeli mi?
Bunu ilk tanıştığımda görüyorum.
Tıpta çok önemli olan mükemmel profesyonelliği, duyarlılığı, küçük şeylere dikkat etmesi, iyi bir uzman olması nedeniyle pratisyen hekim Babajanov Salay Umarovich'e büyük teşekkürlerimi sunuyorum.
Randevunuz varsa, sadece ona çok teşekkür ederim)))
ŞEHİRDEKİ EN İĞRENÇ KLİNİK! ÖZELLİKLE RÖNTGEN MUAYENEHANESİ. Hastalara karşı yetkinlik ve taktiksel tutum yoktur. Hamile bir kadın fotoğraf çekmek zorunda kalmaya geldi ve o (MİRONOVA): bağırmaya başlıyor: " internetteki sonuçlara bakın! Kuyruğuyla veya beyinsiz doğacak bir bebeğiniz olduğunu bildiğinizi imzalayın" !!!
Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Neredeyse hemen kusuyorlar, bakmıyorlar bile!
Dişlerini protez için hazırladım, Tanrı'dan bir cerrah olan Dr. Skuratovich'ten çıkardım, bilgili bir doktor olan Dr. Vep ile tedavi ettim, Mironova'da fotoğraf çektim - düşünceli, kibar, hastalara özenli, alanında gerçek bir profesyonel. Hastaların yararına çalışmaları için tüm diş hekimliği çalışanlarına büyük şükranlarımı sunuyorum!
Dişi çekiyordum. Her şey yolunda, hızlı, kaliteli. Sadece sıra çok büyük ama çok hızlı hareket ediyor. Doktorlar deneyimlidir. Akut ağrı için çok hızlı bir şekilde yardımcı oldular
Yulia Aleksandrovna, 24 ofisinde dişini doktora çekmek için bu korkunç diş etine gittim, korkunç bir şekilde kusuyordu, bu yüzden çenesi zaten görülebiliyordu ve hala enfeksiyon kaptı, şimdi ondan sonra tüm diş etleri ağrıyordu, pansumanlara gidiyorum ve enjeksiyon yapıyorum, çünkü enfeksiyon kaptığı için eldivenlerini hiç işlemiyorlar ve aynı eldivenlerle ağzına tırmanıyorlar, bu doğru değil bence bu kıza ondan düşmesini tavsiye etmiyorum sadece bir sorun kaldı
Borisov Şehir Diş polikliniği Drozd Irina Mikhailovna'nın terapistine, mükemmel profesyonelliği, duyarlılığı, dikkati ve vicdani tutumu için büyük teşekkürlerimi sunuyorum
mesleki sorumluluklarına, olağanüstü performans ve duygusal istikrar için.
Size içtenlikle diliyorum, Irina Mikhailovna, insanlar için gerekli meslekte sağlık, aile refahı ve başarılar.
Doktor Babajanov dişini iyileştirdi. Bir süre sonra hastalandı - ücretli diş hekimliğine başvurdum, iltihaplı dişime sadece bir dolgu koydukları ortaya çıktı. Biraz daha dişini kaybederdim!!!!! Harika tedavi!!!!!
Hastalara karşı iğrenç bir tutum!! Bazı aptallar işe yarıyor, özellikle bir terapistle şanssız! Daha hiçbir yerde böyle kaba ve kaba davranışlarla karşılaşmadım!!
Randevuya çıkmak için sabah 6'da, belki de saat 5'ten itibaren sırayı almanız gerekiyor. Reçete edilmese bile herhangi bir kişiye dişleri tedavi edebilirsiniz. Ama bir şekilde dişimi çekmem gerekti ve çok başarılı olmadı. Parçalar kaldı .Diş etleri ağrıyordu . Tekrar gittim ve sonra başka bir doktor benim için tüm parçaları çoktan çıkardı.
Dişleri tamir ettiler, yani çektiler, resimde diş kökünden kalan kalıntı bulundu, bu kalıcı pulpitise neden oldu, maksiller sinüsün tıkanmasına neden oldu - bu daha sonra büyük sorunlara neden olacaktı
Annemin (89 yaşında) dişi ağrıyordu. Gece uyumadım. Polikliniği arıyorum. Büyükannemin dişini nasıl çıkarabilirim. Cevap. Büyükannenizi getirin. Her şeyi yapacağız. Ve 13-14 arası öğle yemeğinin mevcudiyeti konusunda uyardılar. Saat 14: 20'de geldik. Ben kayıt ofisine gidiyorum. Anladığım kadarıyla orada ikinci bir vardiya var. Öyle ve böyle aradım dediklerini söylüyorum, büyükannemi getir dediler. Kayıt memuru: "Büyükannem nerede?" Gösteriyorum. G harfi ile eğilmiş bir sopayla duruyor, Resepsiyonistin kendisi doktora gitti, bir kart verdi, doktora götürdü, geri döndü ve kuyruklar diyor, dedikleri gibi büyükanneyi atla. Bize kimin için olacağımızı söyledi. Sonuç olarak, bizi aradılar. Annemle gittim, o pek duymuyor. Doktor çok cana yakın. Annemi sakinleştirmeye başladım. Uzun zamandır pek çok hoş tatlı söz duymadım. Dişi sorunsuz bir şekilde çıkardılar. Bize nasıl devam edeceğimizi, hangi önlemleri alacağımızı açıkladılar. Ve hangi durumda onlara başvurmanız gerekiyor.. Kayıt defterinden doktorla biten böyle hassas bir tavır görmedim, ücretli maaşta bile uzun zamandır. Saat 15.30'da evdeydik. Maalesef bu güzel işçilerin isimlerini bilmiyorum. Polikliniğin liderliğinden kişisel davaya dahil edilerek minnettarlığını ilan etmesini rica ediyorum. (Eğer bu hala uygulanıyorsa). Bu, 11/14/2023 tarihindeydi.
İyi günler. Doktor Mitkina Anastasia Dmitrievna'ya işime karşı sorumlu tavrım, doğruluğum, inceliğim, iyi niyetim için büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Bu sadece işinde harika bir profesyonel değil, aynı zamanda çok nazik ve iyi bir insandır. Mührü yavaşça, çok verimli bir şekilde koydum. Eğer randevuya gidecekseniz, o zaman sadece ona gidin. Güzel gülümsemem için çok teşekkür ederim)))
Ekipman "güncellenmiş" gibi görünüyor, ancak yine de SSCB'de kaldıklarına dair bir his var...
SSCB'de daha iyi olmasına rağmen. Akut acıdan alan "Uzman", anlaşılmaz izlenimler bıraktı. Fotoğrafı yanlış çektiler, bu yüzden ben de bununla suçlandım. Kaba bir biçimde. Bu, devlete ilk ve son kez başvurduğumdu. öğretmenliğe.
Cerrah Hainovsky'ye başvurum özel bir klinikte tekrar ameliyat oldu ve uzun süreli tedavi ve iyileşme oldu. Hainovsky diş çekimi sırasında çenesine zarar verdi, kemik parçalarını çıkarmadı, bir kökü çıkarmadı, yırtılmış diş etini dikmedi. Dördüncü gün şiddetli ağrıdan şikayet ederek ona geldiğimde, haplar en fazla bir veya iki saat yardımcı oldu, gece 2 uyumadım, bu sözde doktor iki gün sonra gelmemi önerdi. Fotoğraf çekme isteğime, acının her gün azalmaması, sadece yoğunlaşması normal olmadığı için reddederek yanıt verdi. Neyse ki, özel bir klinikte kabul edildiler, parçalar çıkarıldı, kalan kök zar zor çıkarıldı, çünkü bu yerdeki kemik kırıldı, diş etine birkaç dikiş atıldı. İşin maliyeti konusunda zaten sessizim (. Sağlığını koruyan hiç kimseye bu cerraha gitmesini tavsiye etmiyorum.
Doktor terapist Berdyev'e büyük teşekkürlerimi ifade etmek istiyorum, soyadını yanlış anladıysam özür dilerim.Altın elleriniz ve hastaya karşı hassas tavrınız için çok teşekkür ederim
Yıllar geçtikçe hiçbir şey değişmiyor.Randevu alırsanız ya bir ay beklerseniz ya da sabah 5'e kadar gelip bilet için sıraya girerseniz yeterli doktor yok.
Bu sabah tedavi görmek için kayıt ofisini aradım. Sevgili kadın hemen bir bilet olduğunu söyledi, beni kaydetti. Mükemmel bir doktor olan Dr. Berdiev'e geldim, her şeyi dikkatli, yetkin ve profesyonel bir şekilde baktım ve iyileştirdim. Kayıt bürosundaki nazik ve yardımsever personel ve Dr. Berdiev'e çok teşekkür ederim.
Bana öyle geliyor ki geçen yüzyılda gelişimini durdurdu
Doktor randevusuna gitmek gerçekçi değil.
Ağız ve yüz cerrahisi için Borovlianlara sevk edilmek gerekliydi, bu yüzden bunu kimin yazması gerektiğini bilmeden ileri geri sürdüler
İyi uzmanlar var, tutum oldukça normal: hem kayıtta hem de doktorlarda. Akut ağrı için sorunsuz kabul edilirler, ancak canlı bir sırayla. Saat 20.00'ye kadar çalışıyor. Bu sadece her zaman merak ediyorum: neden bu kadar çok mağaza, süpermarket ve diğer yeni binalar inşa ediliyor, ancak eski evlerde sağlık klinikleri var? Aynı şey pediatrik diş hekimliği için de söylenebilir. Sadece zamanla öldürülen korkunç binalar...ama bu, elbette, diş hekimliği suçlu değil
Korku, tedavi değil... Dişi çıkarmak, evet, yapabilirsin... Ama tedavi etmeyi önermiyorum, tavsiye etmiyorum..
Dişsiz kaldığım doktor Goraburdo'ya ayrı ayrı "teşekkür etmek" istiyorum ve üçüncü yıl trigeminal nevraljinin en korkunç ağrılarını tedavi ediyorum ((((
Telefonla cerraha bir bilet almak mümkün değildir, ancak canlı sırayla dağıtıldıktan sonra. Ancak sonuçta, farklı durumlar var ve bilet almak için sabah 6'ya kadar gelmenin bir yolu yok. Çoğu zaman işe yaramaz, ancak kliniğe geldiğinizde ofislerin yakınında kimse yoktur, doktorlar koridorda ileri geri boş dolaşırlar. Bir erkek doktor var, benim soyadımı yıkıyorum Galaburda, ona hiç gitmemek daha iyi, tedavi etmemek için bin sebep bulup onu geri gönderecek
Çekiçlerin ücretsiz keski bilimi, HATALAR.deldim, dumanı yaktım, acıya ısıttım, beyaz bir bezle sıçradım, öğütmedim, sallamadım, bir sonraki doktorun adı VLASHCHENKO
Skuratovich Gennady Stanislavovich, Tanrı'dan bir doktor. Çene eklemindeki sorunu bir hafta içinde çözdüm ve ağzım bile bakmadı! Kayıt bürosundaki herkes de çok kibardı
Dişlerin nasıl tedavi edildiğini bilmiyorum ama ekipman, malzemeler çok şey istiyor ama çok iyi yırtıyor!!! Ve çevrimiçi kupon siparişi verirseniz, çok uygun olacaktır!
Sadece kaldırılmaya gittim. Şokta: önce kayıt ofisine çılgınca bağırdılar, kim olduğumu, neye değer verdiğimi ve işitme kaybı teşhisi konduğunu söyleyen birçok sıfat verdiler (sınıf, laura'ya gidemezsiniz! Üzgünüm, sertifika yazmadılar!) Ofise maskesiz girdim, cerrahi ofisin tıbbi kız kardeşi bağırdı! ve şimdi bir skandal olacağını tehdit etmeye başladı! Genel olarak, uzun yıllar ücretli bir odaya gidiyorum ve büyük olasılıkla oraya gideceğim. Başka seçenek yoksa sabırlı olun... Üzerinize çok fazla hoşnutsuzluk yağacak. Katlanmak zorunda kalacağız!
16 ofisinde çok güzel genç Elena çalıştı ama maalesef soyadını unuttum.Bence Zaitsev.Tanrı ona sağlık versin.Koro şefi ile ve Tanrı'dan bir profesyonel.Hemen bir inceleme yazamadığım için çok üzgünüm.Sanırım reklamlara ihtiyacı olmayacak
Bugün bu klinikteydim. Alttaki sekiz rakamı çıkardım. Hastalara karşı tutum güzeldir. Hızlı, acısız bir şekilde çıkardılar. İdealin aksine, Strepko'nun cerrahının potansiyel müşterilere çok kötü davrandığı Stomadır. Şimdi sadece şehir kliniğimize gideceğim: paradan tasarruf ettim, hizmet kalitesi en üst düzeyde. Çok memnun kaldım.Cerraha teşekkür ederim. Bir kadın vardı.(Soyadını hatırlamadım). Genel olarak, tüm personele çok teşekkür ederim
Ayakta tedavi gören bir kartın karmaşık ve uzun kaydı.Bir doktor.Tüm işlemleri niteliksel olarak yapar.Profesyonel
Hastanenin onarıma ihtiyacı var.Her şey çok acınası bir durumda.
Tesadüfen, cerrah Skuratovich'e bir erkeğe gittim. Neyin gerekli olduğunu ve dişle ne yapılamayacağını her şeyi iyi açıkladı. Her ne kadar günlük yaşamdaki ücretli evde cerrahlar beni çok korkutsa da. Skuratovich sakinleşti ve her şeyin yolunda olacağını söyledi. İşte böyle oldu. Hiçbir şeyi silmek zorunda kalmadım.
Keskin acıdan dolayı dişimi çekmedim. Bir aydan fazla beklemek zorunda kaldım ve acı verici olanı kendim satın almak zorunda kaldım, ama... Skuratovich'e gittim, çabucak dişimi çektim, korkacak vaktim bile yoktu) Hiçbir şey şişmedi, ağrımadı, bu yüzden diğer her şeyi küçük nüanslarla düşünüyorum)
Ya şanslıydım ya da sadece benim günümdü, ama beni kabul ettiler, bir kupon bulundular, en önemlisi dişi kurtardılar ve acısız bir şekilde!!! Mariam gibi genç kıza doktora çok teşekkür ederim. İçimde her şey korkudan titriyordu ama o her şeyi çok dikkatli bir şekilde yaptı. Tekrar teşekkürler!!!
Burası bir klinik değil, kaniballerin inidir. Doktorlar aptallar, her şey bir hatadan geçiyor. P # dyko, pahan'ı andırıyor. Kayıt bürosundaki huysuz teyzeler, barzomentre ölçeğin dışına çıkıyor. Çok rahatsız edici, etrafta küstahlık, sorumsuzluk, izin verilebilirlik var. Ben öyle anladım ki rehber bu yorumları okumuyor. Ne tür bir liderlik, böyle bir ekip var. Sabah resepsiyona geldim, kalbimde acı, kızgınlıkla ayrıldım. Orada sadece bir insan doktor var, Hainovsky. İşte ona teşekkür ediyorum.
Poliklinik eskidir. Ücretsiz doktora gidemezsiniz. Ücretli hizmetlerin fiyatları çok yüksek değil. Dr. Marian Victoria ile tedavi edildi.İyi bir uzman. Her şey yoluna girdi.
Burası araf, klinik değil. Öğleden sonra saat 12 civarında akut ağrıdan geldim, doktor muayene etti, çıkarmak için cerraha gitmenizi söyledi. Acıdan bir şey tavsiye et diyorum, şimdi çıkarılacağını ve incinmeyeceğini söyledi. Tamam, tamam. Cerraha gitmek için kayıt ofisine gittim, öğle yemeğine kadar vakti kalmayacaklarını söylüyorlar, öğle yemeğine hala 40 dakika kalsa da 17.00'a gelin. Genel olarak, geldiğim gibi ben de cehennem gibi acıyla ayrıldım. Akşam geldim, bir bilet verdiler, bilette belirtilen sürenin bir buçuk saatinden sonra cerraha gittim. Kadın cerrah hamlo'dur. İnsan ilişkisini bekliyorsanız unutun. Hiç işe yaramayan bir tür ağrı kesici enjekte ettim. İşte böyle bir yardım!
Dün 27.10.2021 16 Ocak.Dişine keskin bir acı ile geldi, kabustan temizlenmemiş kanala gitti, bana ilaç üfledi. Ve 5/11/2021 tarihinde diş çekimi için geleceğini söyledi. 10/28/21 sabahı Akıntı ve Sıcaklık.Ücretli olarak girilmeyecekler, cennete kadar bir sıra gördüler. Bu, insanlara karşı ve hatta pandemi sırasında bile hayvani bir tutumdur.Ayrıca oturuyordum, koridorda akut acıdan kimsenin olmadığına güldü. İnsanların bu yorumları konuşmak için bırakmaları üzücü. Görünüşe göre onları okuyan kimse yok, okumuyor. Ve eğer okuyorlarsa, o zaman tamamen şaka için. Boş zamanlarında vakit geçirmek için. Not: Birisi dişini başarılı bir şekilde iyileştirmeyi başardıysa, şanslı bir kişinin size sadece şanslı bir gün düştüğünü bilirsiniz.Yoksa siz onların çok iyi bir arkadaşısınız, blat'a dişini tedavi etmeye gelen :'(:'(
Akut ağrı için diş hekimlerine geldim, buraya neden geldiğinizi kibirli bir şekilde söyleyen bir doktor beni emzirdi, acıdan kancalandım ve diş eti şişmiş bir hastanın dişine çarpıyor ve bu yüzden bir veya iki kez değil, sanki alay ediyormuş gibi 6 ila 3 kez vuruyor. Sonra genel olarak, kayıt memurunda beklemem söylendi, kartımı getirdiler ve sonra bana maske ve eldiven olmadan doktora hizmet etmeyeceklerini söylediler, maskeyi neden anlamasam da, dişime dayanabildiklerinde onu tam olarak çıkaracağım. Bu anı atladım ve maskeyi satın alırdım, ancak eldivenleri ücretsiz şehir diş hekimliğinde doktora götürürdüm... Sonra bana eklediler, hepsini birazdan eczaneden alabilirim ve 19.00'a kadar vaktim olmalı. Eczaneye gittim ve orada maske 1.39'a mal oluyor, diğer eczanelerden 0.22 polis satın almama rağmen, bir çift eldiven için 2.90 polis ödemem gerekiyor, bir sorum var, eğer ücretsiz kliniğe akut ağrıya ne gidersem, 4.29 polise her zaman para vermezsem, elbette pek çok insan bunu para söylemeyecek, ama bu benim için para ve neden gelir parasını elimdeki fonlara da yatırmam gerektiğini anlamıyorum.
Akut ağrıyla çalıştıktan sonra Cuma (23.07.2021) akşamı diş hekimliğine geldim. Nöbetçi doktora gönderildiler (Rudko maria Alexandrovna). Fotoğrafa sırayla dişin sağlıklı olduğunu, tedavi edilmesi gerektiğini söyledi. Uyuşturmak istedim çünkü çok hastaydım. Cerrah önce yanlış diş etine soktu. Sonra sonunda yüzünün yarısını tamamen uyuşturdu. Doktor ilacını yarım dakika içinde bıraktı ve 4 Ağustos'ta gelmesini söyledi. Aynı akşam ilaç düştü. Cumartesi günü tekrar geldim. Dedemin doktoru bana kanalları temizlemediğimi bile söyledi. Her şeyi değiştirdim ve eve de gönderdim. Birkaç saat sonra diş etim şişmişti. Ama.... Ben artık şehirde değildim. Bütün hafta sonu vahşi, dayanılmaz bir acıyla acı çektim!!!!!! Bir sürü hap içtim !!!!! İşten sonra Pazartesi günü tekrar geldim ve bana dişin çıkarılması gerektiği söylendi!!!!!! Benim için merak ediyorum : Cuma günü diş sağlıklıydı, sadece sinir iltihaplandı ve Pazartesi günü hepsi bu kadardı. Tedaviye tabi değil!!!! Sevgili doktorlar !!!!!! Eğer ücretsiz bir kliniğe gidersek, o zaman biz insan değil miyiz? Neden bu tutum? Umursamazlık dolu! İnsanlara sarf malzemesi gibi davranılması korkunç! Doktor özür dilemedi bile ! Şu anda ağzımın dibine yırtılmış olan diş etime bundan sonra ne olacağını bilmiyorum. Ama bu öğretiye girmek bile istemiyorum!!!!!! Hipokrat'a yemin edenlerin hiç de uygun olmayan şekillerde davranmaları utanç vericidir.