Sağlık kliniğimin 4 puanını hak ettiğini düşünüyorum. Pek çok şikayet var, ancak genel olarak oldukça katlanılabilir. Gerekli ilaçları almanın zorluğu, dar uzmanlara kaydolmak. Terapiste kayıt sadece 15'inde ve 30'unda. Ama en önemlisi, bilgisayarlar her zaman "asılıyor" ve büyük kuyruklardan çıkmanız gerekiyor, çünkü ekipman çalışmıyor. Bu, ilaç almak için her geldiğimde.
Bölgedeki en iyi poliklinik. Her yerde temizlik ve düzen var. İşlerini bilen çok sayıda yüksek vasıflı doktor, özellikle de Şef Laura Zhaksybekovna iyi ruhlu bir insandır. Hemşire Gülnara Kadyrsyzzovna harika bir sağlık çalışanıdır. Size sahip olduğumuz için teşekkür ederim
1 Ekim'de Aydan Muratkızı'nın doktoru saat 8:30'da pratisyen hekime kaydedildi. Randevuya geldiğimde doktor sigortamın ödenmediğini söyledi ve onu başka bir ofise bakmaya gönderdi, bunların hepsi kaba bir biçimde. Beni dinlemedim bile. Oraya böbrek ağrısıyla geldim... Bir saniyeliğine, OSMS de dahil olmak üzere tüm vergiler, en geç 25 'inde zamanında ödeniyor. Ve doğal olarak her şey bana ödendi. Hatta her ihtimale karşı koridordayken kızımı iki kez kontrol etmemi bile istedim. Sorum şu: Doktor neden ödenip ödenmediğini doğru bir şekilde kontrol edemiyor? İkincisi: Neden kendini pek iyi hissetmeyen bir hastayı bu kadar kaba bir şekilde çözmeye gönderiyorlar??? Bu, klinikte böyle ilk olay değil! Sitemizde doktor yok, BAYAN aracılığıyla kayıt mümkün değil, sürekli aramamız gerekiyor ve operatörler de kaba bir şekilde cevap veriyor. Bu randevuya kaydolduğumda, konuşmanın kaydı devam ediyor gibi görünse de kabalığını gizlemeyen operatör Nazerke Aighibay'a gittim... İnsanlarla çalışmayı sevmiyorsanız, neden doktor olmak ve tıp okumak için gittiğiniz sorunun kendisi ortaya çıkıyor.... Umarım kliniğin liderliği bu incelemeyi görecek ve harekete geçecektir. Ancak bugün davayı bırakmayacağım ve şikayetimi Sağlık Müdürlüğüne göndermeyeceğim. Belki en azından bu şekilde insanlara karşı tutumumuz gelişecektir....