Sağlık kliniğimin 4 puanını hak ettiğini düşünüyorum. Pek çok şikayet var, ancak genel olarak oldukça katlanılabilir. Gerekli ilaçları almanın zorluğu, dar uzmanlara kaydolmak. Terapiste kayıt sadece 15'inde ve 30'unda. Ama en önemlisi, bilgisayarlar her zaman "asılıyor" ve büyük kuyruklardan çıkmanız gerekiyor, çünkü ekipman çalışmıyor. Bu, ilaç almak için her geldiğimde.
Bölgedeki en iyi poliklinik. Her yerde temizlik ve düzen var. İşlerini bilen çok sayıda yüksek vasıflı doktor, özellikle de Şef Laura Zhaksybekovna iyi ruhlu bir insandır. Hemşire Gülnara Kadyrsyzzovna harika bir sağlık çalışanıdır. Size sahip olduğumuz için teşekkür ederim
1 Ekim'de Aydan Muratkızı'nın doktoru saat 8:30'da pratisyen hekime kaydedildi. Randevuya geldiğimde doktor sigortamın ödenmediğini söyledi ve onu başka bir ofise bakmaya gönderdi, bunların hepsi kaba bir biçimde. Beni dinlemedim bile. Oraya böbrek ağrısıyla geldim... Bir saniyeliğine, OSMS de dahil olmak üzere tüm vergiler, en geç 25 'inde zamanında ödeniyor. Ve doğal olarak her şey bana ödendi. Hatta her ihtimale karşı koridordayken kızımı iki kez kontrol etmemi bile istedim. Sorum şu: Doktor neden ödenip ödenmediğini doğru bir şekilde kontrol edemiyor? İkincisi: Neden kendini pek iyi hissetmeyen bir hastayı bu kadar kaba bir şekilde çözmeye gönderiyorlar??? Bu, klinikte böyle ilk olay değil! Sitemizde doktor yok, BAYAN aracılığıyla kayıt mümkün değil, sürekli aramamız gerekiyor ve operatörler de kaba bir şekilde cevap veriyor. Bu randevuya kaydolduğumda, konuşmanın kaydı devam ediyor gibi görünse de kabalığını gizlemeyen operatör Nazerke Aighibay'a gittim... İnsanlarla çalışmayı sevmiyorsanız, neden doktor olmak ve tıp okumak için gittiğiniz sorunun kendisi ortaya çıkıyor.... Umarım kliniğin liderliği bu incelemeyi görecek ve harekete geçecektir. Ancak bugün davayı bırakmayacağım ve şikayetimi Sağlık Müdürlüğüne göndermeyeceğim. Belki en azından bu şekilde insanlara karşı tutumumuz gelişecektir....
Tek yönlü bir sokakta olduğu için çok uygun, orada proktik trafik sıkışıklığının olmaması iyi, bu benim için poleklinka'm, orada benim için çok nitelikli çalışan doktorlardan hoşlanıyor, çünkü kendimi kötü hissettiğimde bana her zaman yardım ediyorlar ve iyi niyetle tedavi ediyorlar
Başkanlar ve başkanlar size yardım edemeyecekler. Bölgelerini savunuyorlar. kbb doktoru orada zararlı ve skandal. Kimseye pişman olmayacak. Engelli bir çocuğu ofisten attı !!!! Muayene etmedi veya tedavi önermedi. Ve çocuğun kulağından irin 6 günden fazla akıyor. Ağladım ve ona sordum ama o sizin ve bebeğiniz umursamıyor. Engelli bir çocuk kulaklarındaki ağrıdan ağlıyordu. İşte 5 klinikte böyle bir kbb. Ve kbb genç bir kadın, 40 yaşında değil.
Laboratuvar çok iyi çalışıyor, fena değil - eczane, ragtstratura, tamam. --- Karakolumuzdan hemşireler, Ayym, Ulpan dahil. SİTENİN sabitlenmiş, KALICI bir TERAPİSTİ yok, SIK SIK değişiyorlar, bu zorluklar yaratıyor.acil servis, acil servis iyi çalışıyor.
En iyi hepatocenter! İyi uzmanlar Kuantay E.K, Ayzhan Kuandykovna, endoskopistler Sabyrzhan Muratovich ve hemşire Venara, endoskopide en iyileri çalışıyor
Genel olarak klinikten memnunum. LCD çok iyidir, doktorlar yetkilidir, testler her zaman zamanında yapılır, LCD terapisti de her zaman randevu alacaktır. Burada hamilelik kaydımda durduğum için mutluyum
Hastane hakkında ne yazabileceğimi bilmiyorum, her şey gibi hastane terapiste gelmek için ~ 3-6 gün beklemeniz ve tedavi görmeye devam etmeniz gerekiyor test yaptırmanız gerekiyor Bu 1 haftadan bir aya kadar sürüyor. Çünkü hangi doktorların çalışma programı olmadığını tahmin edin
Ziyaret ettim.Sovyetler Birliği'ndeki DSÖ Dünya Zirvesi'nden önce ilk kez inşa edildiğinde. Kazakistan'da gerçekleşti. O zaman tıp da öyleydi. O zamanlar gösteri yoktu. Şimdi daha iyi - hesaplamalarda bir gösteri. Ve en önemlisi - sürekli hırsızlık. Sigorta tıbbı... Kelime yok, sonra sadece paspaslar var.
Tamam! tamam! Orada tedavi görüyorum, doktorların sürekli değişmesi kötü bir şey, sadece bir doktora alışıyorsunuz, hemen ayrılıyorlar, hemşireler iyiler, en azından dayanıyorlar, doktorlar çok genç. Deneyim kazanmaları gerekiyor.
Doktorlar harika, özenli, her zaman hem işe hem de harika tedavilere yardımcı olacaklar. Doktorlar her şeye sahiptir.
Orijinalini göster · Русский
О
Олег В
6. seviye şehir uzmanı
2 Eylül
Bal için yorumlar.Her şeyden önce nankör bir iş var. Ama yine de kutlayacağım. Tıp öncesi ofis ve muayene odası programın sonuna kadar çalışmıyor, kuvarsla bağlantılı kesintiler çok sık. Sağlık çalışanlarının kendi aralarında tartışmasına tanık oldu. Ve sonra sıraya girdik, ama zaten hastalar - size Topukova'da)) Genel olarak yön veriyorlar, ancak isteksizce. Sanki onların pahasına. Kan bağışı konusunda belirsiz. Bir buçuk saat boyunca sırada, diğerinde hiç insan yoktu. İşin ciddiyetini anlıyorum, ancak özellikle meslektaşlarımla birlikte insanlarla kalmanız gerekiyor.
Kadın konsültasyonuna karşı şikayet yok, işlerini normal yapıyorlar. Ama pediatri için çok fazla hoşnutsuzluğum var! Kızım bir yaşındayken, 2 hafta boyunca "enterovirüs" için test yapılmadan ve normal muayene yapılmadan tedavi edildiler! Sonunda sadece özel bir klinikte JVD teşhisi kondu! Ve GP 5 olan doktorlarımızın tüm hastalıklar için sadece bir enterovirüs teşhisi var!!! Sonunda onlardan korktular ve artık onlara güvenmiyorum ve bu olaydan sonra aşı olmayı bıraktılar!
Merhaba!Laura Zhaksybekovna'ya her hastaya karşı profesyonelliği, nezaketi, ilgisi ve ilgisizliği için minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Baysakova, nitelikli ve çok özenli bir karşılama için Aygerim'dir. Ayrıca nazik ve hassas hemşire Akmaral'ı da not etmek istiyorum.Kalbinizin nezaketi ve duyarlılığınız için bu harika insanlara içtenlikle teşekkür ediyorum.Bu tür personeli hazırladıkları için yönetime özel teşekkürler. Saygılarımla, Nurmagambetova A B.
Doktorlar iyidir. Ama dürüst olmak gerekirse çok büyük kuyruklar beklemekten yoruldum. Ve böylece her şey birkaç yıl öncesine göre çok daha iyi hale geldi.
Otopark, kliniğin pencerelerinin altında, 50 araçlık, boş ve kapalı. Klinikle birlikte arabayı park edecek hiçbir yer yok. Klinikten çok uzağa park etmem gerekiyor. Bacağın kırıldığında ve yürüyerek çok uzağa gitmen gerektiğinde. Ve iyi durumda. Tekrar düşebilir veya arabanın altına girebilirsiniz. Kliniğin yönetimi neden hastalarını bu kadar çok görüyor?
Poliklinikten çok hoşlanıyorum. Temiz, sıcak, doktora kaydolmak için her zaman arayabilirsiniz.
Ama.... Hemşire şeklindeki bal personeli beceriksizlikleriyle doğrudan öldürüyor.
Buradaki yöneticiler çok okuryazar, tanrı'dan doktorlar var. Ancak kardeş kadrosu arzulanan çok şey bırakıyor.
Sayazhan Kenemovna'ya minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Kulak ameliyatı geçirip hastaneden taburcu edilene kadar büyük sorumlulukla iyi bir ilişkim vardı. Ahlaki, mütevazı, şefkatli niteliklerle ayırt edildiler. İnsanlara sağlıklı, uzun ömürlü, onurlu ve minnettar kalın. MÜKEMMEL DOKTOR🙏 👍 👍 👍👍👍
Poliklinik her yerde olduğu gibi iyi doktorlar da terapisttir, ancak işe çok temiz gidiyorlar. Genel olarak normal bir klinik, eğer sessiz kalmazsanız, o zaman size hızlı bir şekilde yardım edilecek ve kurtarılacaklar. Orada çok insan var, personel genellikle sempatik, her zaman yardımcı olacaklar. Sadece
Terapistlerin ofisleri sürekli değişiyor, dar profilli uzmanlar yeterli değil. Genel olarak, klinikte çalışmanın organizasyonu kaos içindedir. Klinikte laboratuvar en iyi şekilde çalışır (kan alımı ve OAM )
Bölüm başkanı, dahiliye doktoru Laura Zhaksybekovna çok yetkin bir doktordur, hemşire Nazgum da işinden sorumludur , hastalara her zaman yardım etmeye hazırdır.
Skandal olmadan gerekenleri her zaman başaramadığım için üçe bahse girerim! Sitemizde çok iyi hemşireler var! Karlygash ve Janara son zamanlarda çok iyi niyetle çalışıyorlar! Bağımsız resepsiyon ofisi - Bekzat, aferin! Teşekkür ederiz!
Sağlık çalışanlarına minnettarlığımı ifade ediyorum. Personel çok kibar ve şefkatlidir. Odanın her yeri temiz ve düzenlidir. Özel bakım doktorları vardır: Göğüs hastalıkları uzmanları, gastroenterologlar, nörologlar, cerrahlar. Polikliniğin yanı sıra çeşitli teşhis ekipmanlarıyla donatılmıştır. Resepsiyon, kayıtla veya sıra sırasına göre yapılır. Hastaları kabul etmek için açık, iyi kurulmuş bir mekanizma.
Mükemmel bir klinik, doktorlar okuryazardır, ancak en önemlisi, her şeyin yetkin ve net bir şekilde organize edilmiş olmasıdır, özellikle muayenehanede oturmayan, sürekli binada yürüyen ve her şeyi kontrol eden baş tıp kız kardeşi Galmanova Vasimi'ye büyük bir değer verdiğimi düşündüğüm testler ve hemşirelerin çalışmaları süreci. Bence hepsinin başhekim ve yardımcılarının esası bu.
Son zamanlarda bu klinikten memnunum, yeni onarımlar, içi oldukça güzel ve temiz hale geldi. Sırada sıcaklıkta duramazsınız, filtreye gidebilirsiniz ve orada kibar personel yardımcı olacaktır
Kayıtlara göre olmasan bile, her şeyi tam olarak oturup sırada beklemek zorunda kalacaksın. Üçüncü kattaki müdür, sıra yüzünden bir kadınla anlaşmazlıkta memurunu tehdit ediyordu. Onunla kibarca konuştular ve o böyledir Ona kiminle konuştuğunu unutma kiminle konuştuğunu sorduğunda ben aslında bölüm başkanıyım. Ancak bu, belirli bir süre için kaydolan kişilerin, canlı sıraya girenlerin geçmesini beklemek zorunda kaldıkları gerçeğini ortadan kaldırmaz.
Korkunç, deneyimi olan neredeyse hiç doktor yok. Bir virüs, hatta bakteriyel bir enfeksiyon olsa da aynı şeyi reçete ederler. Birkaç yıl önce bir mamolog vardı, korkunç, kaba bir kadındı. Merhaba demiyor.Hissettim ve ücretli bir doktor aramaya gönderdim. Öyle yaptım çünkü ondan ücretsiz tedavi görmek bile istemiyorum. Yakında klinikler tedavi odalarına dönüşecek, deneyime sahip doktorlar orada çalışmak istemiyorlar ve çalışanlar diploma, genç stajyerler satın aldılar
Sıradan bir klinik gibi görünüyor, ancak her şeyi uzaktan yapabilirsiniz. Randevu almak için. Damumed aracılığıyla sonuçların alınması. Ve neredeyse hiç kuyruk yok.
Ulaşmak mümkün değil. Resepsiyon odası cevap vermiyor. Çağrı merkezi 10 dakika boyunca hatta kaldı, cevap vermediler. Öyleyse neden bu yönetmeliği yazdılar!
Vay canına! Bir şey iyi, bir şey kötü. Geçen gün, gitmek istediği doktorun randevusunu reddettiler. Yasaya göre doktor seçme hakkımız var. Ancak 5 klinikte her şey böyle değil.
Personel çok kibar, uzmanlar kalifiye, tüm tıbbi hizmetler var. Poliklinik temiz, aydınlık, koridorlar geniş. Hepatocentre, şehirdeki tüm hastaları poliklinikler yönünde bir OB gastroenteroloğunun uzmanlarının konsültasyonu ve Fibroscan cihazında karaciğerin incelenmesi için kabul etmektedir.
Karaciğer hastalığı olan kişiler için iyi bir poliklinik. Almatı şehri hepatocentre orada bulunuyor. Doktorlar kayıtlara göre kabul ediyorlar, ancak kesinlikle zamana göre. Beklemeye gerek yok.