Bir yıldız bu kliniğin hizmet kalitesinden daha fazla 0, bir kişiye uygun muamele konusunda sessizim. Çok kaba konuşuyor . Doktorlar, oraya hemşire almak için vaktimiz olmadığına inanıyorlar (rengen) . Tek kullanımlık çocuk bezi olmamalı mı? Yönetim nereye bakıyor. Sırada 20 kişi vardı, yarısı çocuktu, ayrı bir ofis kurmak, personel hizmetlerini iyileştirmek güzel olurdu. Yanıldığımıza eminiz !
Pek çok iyi uzman var. Kabalık yoktu, neredeyse iki yıl hizmet veriyordu. Özellikle birinci kattaki nöropatolog hoşuma gitti, adını unuttum. O olmasaydı, çocuğun kalbindeki sorunu geç öğrenirdik. Çocuğun sinirbilimde her şeyin yolunda olduğunu ve kalpte sorunlar olduğunu bildirdiğinden beri. Ama biz fark etmedik
Orijinalini göster · Русский
О
Олег Олег
12. seviye şehir uzmanı
28 Ağustos 2024
Yer böyle, buranın ne kadar rahat olduğunu ve bunun ne kadar rahat olduğunu değerlendirmek zor... Bir şeyi not edeceğim, kayıtta kızlar çok cana yakın, sempatik, önerdiler, gönderdiler. Uzman doktor, onkolog, konsültasyonu vicdanına göre yaptı, ilaçların nasıl alınacağını açıkladı, gönderdi. Pazartesi günü sizi test çiti için eve davet edeceğim, bakalım her şey nasıl olacak. Bu arada, her şey yolunda, teşekkürler.
Burası benim kliniğim. Sağlık personeline neredeyse hiç şikayet yok. Ancak sorun doktora kayıtta. Zaman belirlenir, ancak resepsiyon canlı bir sırayla yapılır. Geçen yüzyıl. Ve doktor randevusu için saatlerce oturmanız gerektiği ortaya çıkıyor.
Oh, geçen yıl bu bir şey! Bürokrasi en yüksek tezahüründe. Örneğin, herhangi bir dar uzmana ulaşmak için gereklidir:
1. Bir terapiste randevu alın.
2. Kayıt olmana rağmen canlı sırada kalacaksın.
3. Terapiste hem yetişkinlere hem de çocuklara karışık ve aynı zamanda çok yavaş hizmet vermektedir. Doktorun kendisi heceliyor, bilgisayar donuyor.
4. Daha sonra terapist sizi testler için sevk etmesi için hemşirenin başka bir ofisine gönderecektir (onlar olmadan dar bir uzman sizi kabul etmeyecektir). Hemşirenin de sırası var. Ve eğer hemşire senden hoşlanmazsa (genellikle klinikte en önemlileri onlar), o zaman tekrar terapistin ofisine gideceksin. Ve böylece bir daire içinde.
5. Testler için sevk alacaksın. Ertesi gün onları teslim etmeye gidiyorsun. Doğru, orada personel daha aceleci ve sıra hızla geçiyor, sonuncusuna kadar kabul ediliyor.
6. Yine terapiste kayıt. Yine, test sonuçlarını almak ve dar bir uzmana sevk etmek için onun ve hemşirenin kuyrukları var.
7. Dar bir uzmanın programı ve sırası.
Ve bu hikayenin sadece başlangıcı.
Yani vatandaşlar, her zaman sağlıklı olun ve GP 2'ye gitmeyin!
Eski Sovyet sonrası yapı. Asansör sadece 4 kişi için geniş değil. 1 metreye 1 metre.Üstelik 2 asansörden biri mutlaka çalışmıyor. Eski ekipmanlar ve sık sık bozulur. Evet ve büyük olasılıkla bu asansörlere hizmet verecek uzman yok. 7 katlı bir bina için bu, özellikle yaşlılar ve küçük çocukları olan ebeveynler için ciddi bir sorundur. Elektro-prosedürlere sahip fiziksel bir kabinde (akımlar, elektrofarezi) tüm kanepeler arasında bölme yoktur.Erkek hastaların huzurunda bile bebeklerle prosedür almak gerekir. Sakinleşmeniz gerektiğinde bebeğin göğsünü takmak yok. Ve diğer birçok rahatsızlık. Otopark çok küçük. Sonsuza kadar yer yok. Polikliniğin topraklarına giriş sınırlıdır.
Şehirdeki en gelişmiş polikliniklerden biri!her zaman temiz! Soruları kibarca cevaplayacaklar!ayrıca büyük bir toplantı odası!aydınlık ve ferah!akustik harika!
Evet, elbette, tıbbımız topallıyor, doktorların ofisine girmek bütün gün sürecek, hatta bazen iki gün sürecek. Doğrudan ortak ofiste kan alıyorlar, orada bir sürü insan da benim için tamamen sağlıksız. Planlı bir yıllık muayeneden geçtim, bu tam bir görev gibi, iki günümü ve tabii ki sinirlerimi kaybettim.
Çok uzun süre sırada oturmanız gerekir, uzun süre kabul ederler, çoğu zaman doktorlar resepsiyondan rahatsız olurlar.tedavinin kalitesi daha iyi olmak istiyor
En kötü bal kurumlarından biri. Genel olarak, doktor başkanları hayatımda asla yerinde olmaz. Jinekolojide hamilelik sırasında kayıt yaptırırken bir paket kağıt, doyumsuz, beceriksiz doktorlar ve tüm personel gereklidir.
İyi bir klinik, on yıldır gözlemliyorum, elbette dezavantajları var ama önemli değil.Birçok genç uzman var..Ama beni en çok etkileyen Cerrah doktordu.Adının ne olduğunu hatırlamadım, o yaşta..Bana akut apendesit teşhisi koydu..Bu teşhisle yedi yıldır gidiyorum..Benim için hala komik ..
Aşı için sıraya giriyordum, tam bir karmaşa maskesiz insanlar, sanki yeterli aşı yokmuş gibi birbirlerini öldürmeye hazırlar.Aşıyla Perkd doygunluğu değiştirmedi.
Tam bir karmaşa, onarım yok, her şey 20 yıl önceydi ve maliyeti buydu!!!! Bu kadar büyük bir bina yazık ama onarım yok. böyle onarımlar yapılabilir!!! Geride kalıyoruz çocuklar!!!
Resepsiyondan sonra kaydın yapılıp yapılmadığını kontrol etmek gerekir. Doktorların bir özelliği var, kabul kaydını veritabanına koymayın. Özellikle dar uzmanlar için geçerlidir