Sizin göreviniz,çocuklar, Dünyayı temiz kılmak ve onunla başa çıkıyorsunuz "HARİKA!"
İnceliği, bireysel yaklaşımı, sabrı, doğruluğu için yönetici Diana'ya özel teşekkürler! Yaşam alanlarını her anlamda gerçekten konforlu, güvenli, temiz hale getirmek isteyen herkese tavsiye ederim!
Sizinle işbirliğimizin gelecekte de aynı derecede vicdanlı ve nezih olacağını düşünüyorum.
Bizim için yaptıklarınız tüm övgülere ve en yüksek notlara layıktır.
Haysiyetle tamamladığınız bu çöp projesi için hepinize çok teşekkür ederim. İçtenlikle teşekkür ederim!!
İyi günler! Dün, 29.10.2024, personeliniz kararlaştırıldığı gibi tuvaleti ve banyoyu temizlemeye geldiler. İki erkek. Biri denedi, ama bir soru var, neden tuvaletin içini temizleyemedim, iç jantta kireç ve idrar taşını pasla temizleyemedim) Soruma bunun imkansız olduğunu ve emayeyi çıkarmak için bir fırçayla çizeceğini söyledi) Ürünü yanımda yaklaşık yarım saat yerine beş ila on dakika doldurdum) Yöneticiyi aradım, o da net bir şekilde açıklayamadı) Soru, - neden böyle bir temizlik, kusurlarla ve ne için para ödüyorlar??? Talep ettiler - 114 beyaz.R. tuvalet ve banyo için. Üzgünüm, 11 saatlik emeği değiştirdiğim için 62 bel alıyorum.R. Sevgili beyler, kaliteniz, sorumluluğunuz ve fiyat sadakatiniz nerede)) İkinci çalışanınız hakkında hiçbir kelime yok)) Soruyorum, banyo ekranının arkasını kaldırdınız, evet diyor... Sigara içmeye gidiyorlar.... İçeri giriyorum, kendime bakıyorum, hiçbir şey yapmadım)). Bir kişinin iki saat boyunca ne yaptığı belli değil....) Ayrıca aldatıyor....ama sonra, kulaklarınızdaki kulaklıklar,... Görünüşe göre yapılması gerekeni yapmaya müdahale etmişlerdi....Çamaşır makinesinin arkasında da benzer bir resim var, hiçbir şey yapılmadı...... Üzgünüm, basit bir kelime yok..... Müdürünüz nereye bakıyor......???? Neden bu kadar sorumsuzluk var???? Ayrıca şirkete para ödediğim için benim aleyhimdeki ifadelerimi de....- "Sadece hata bulmanız gerekiyor.".... Kusura bakmayın, temizlemeyi biliyorum ve bu adama yol boyunca bunu nasıl yapacağını gösterdim......) Nasıl davranacağınızı ve ne söyleyeceğinizi öğretmek için müşteriye değil, düzeni sağlamaya geliyorsunuz.....Bu onun kusurlarına işaret etme hakkıdır, bunun bedelini ödüyor, siz değil......) Ama hazır değilsiniz, evde oturun ve müzik dinlemeye devam edin, vb....... Lütfen çalışanlarınızı anlayın ve arayın, çok nazik olun!