En iğrenç bağlantı kalitesi. Sürekli kesintiler. Bir gün boyunca kanal birkaç kez düşebilir. Desteğe ulaşılamayacak. Uzaktan çalışırken bu çok sinir bozucu.
Destek için büyükanneler ilk hatta işe alındı ve onlara komut dosyaları öğretildi. YÖNLENDİRİCİYİ DEĞİŞTİRMEK İÇİN SAĞLAYICIYA BİR İSTEK BIRAKMANIZ GEREKİR!!
Kişisel hesabınızda tarifeyi değiştiremezsiniz!
Telefonla tarifeyi değiştirmek için başvuruyu bıraktım. Çalışan sevinçle yakın gelecekte tarifede bir değişiklik olacağını bildirdi ... 3 hafta sonra hala eski tarifem var. Görünüşe göre Moskova, TiNAO, ancak normal sağlayıcılar buraya hiçbir şekilde giremiyorum, bu tür ofislerin "hizmetlerini" kullanmam gerekiyor, dil buna sağlayıcı olarak adlandırılmıyor bile. Bir sağlayıcı seçeneği varsa, Bağlantıya bağlanmanızı şiddetle tavsiye etmiyorum.
Onları «indirim" olarak yeniden adlandırmaya davet ediyorum.
Fiyatlandırma politikası tam bir çıkış noktasıdır..
2 bin ruble için 200mb / s mi???
Not: Operatörün yanıt vermesini beklerken en azından müziği değiştirin. Onu çok sık ve uzun süre dinlemek zorunda kaldığımızı düşünürsek... Bu üzüntüyü dinlemek imkansızdır.
Müşteriye karşı korkunç bir tutum. Sorun neredeyse 3 aydır ortaya çıktı ve nedenini ortadan kaldıramıyorlar. Ve böylece baştan başlayacağız, ilk sorun 100mb / s almak yerine, tarifem böyle olduğu için 20-30 mb / s aldığım gerçeğiyle ortaya çıktı, beyaz kutuyu sık sık şirketin kendisinden ikinci veya üçüncü denemeden yeniden başlatırken, her şeyin geçici olarak nasıl çalıştığını hatırlamıyorum, yani geçici olarak 94-97mb / s, 30 dakika sonra, birkaç saat oldu, sonra tekrar 20-30mb / s hızı sabitti ve hatta 2-30mb / s'den daha az oldu. Tabii ki, ustalar iki buçuk ayda sadece üçüncü gelişten itibaren beyaz kutuyu değiştirdiler ve hız sabitlendi, istikrarlı bir şekilde 94-97, hatta 110mb / s aldı, ancak ikinci bir sorun ortaya çıktı, video oyunları oynayan paketlerin kaybı onlara çok tanıdık geliyor, çevrimiçi oyun oynamak imkansız ve Zoom'da görüntülü arama yaparken bazen donuyor, yani ses kayboluyor, sonra her şey sabit bir şekilde bağlandı, internet her 3 dakikada bir 5-10 saniye kayboluyor. Destek için aradım, şirket müşterilere en hafif tabirle davranıyor gibi geliyor. Haftalarca görmezden geliyorlar, sen onları kendin arayana kadar geri aramıyorlar. Her defasında başvuruyu bırakacağımızı söylüyorlar, ustalar geri arayacaklar, yediler, yediler geri arayacaklar ve pek bir faydası yok, Teknik Destekten ilk aradıklarında bizim açımızdan sorun olmadığını söylediler, bu sizin açınızdan. Öyleyse kültürel olarak konuşalım, kendin karar ver, hayır...bizi aramalıyız. % 3 paket kaybım var ve onlara 11 bine yeni bir Yönlendirici satın aldığımı, yeni bir kablo satın aldığımı, bir ağ adaptörü satın aldığımı, hatta Windows'u yeniden kurduğumu ve ardından SSD'yi yeni windows ile tekrar değiştirdiğimi söyledim, elbette ikincisine gerek yoktu, ancak bunu ortadan kaldırmak için aniden SSD arızalanıyor. Aynı paket kayıplarım% 3'tür. Sonra tekrar aradık, IP adresini değiştirdiğimizi söylediler, ancak o zamanlar birkaç günlüğüne işe yaradı ve daha oynanabilir olsa da paketlerin% 1 oranında kaybolmasına yardımcı oldu, internet çok sık kaybolmadı ve 2 saniyede kaybolduğunda tekrar ortaya çıktı. Dün ikinci kez tekrar "12/16/2024 tarihini" aradılar, tekrar IP adresini değiştirdiklerini söylediler, bir kez değiştirdiğimi kontrol ettim, kısmen birkaç günlüğüne yardımcı oldular. Ve dün birkaç saat sonra yine% 3 paket kaybı yaşadım, desteğe her zamanki gibi bir başvuru bırakacağımı ve ustaların cevap vermesini ve sorunu gerçekten düzeltmesini bekleyeceğimi söylüyorum. Ancak teknik destek bugün telefonu açmadı, muhtemelen sorunlarımızdan bıktığımızı söylüyorlar. Başka bir sağlayıcı bağlamak istedim, ancak maalesef adresimize bağlanmıyorlar, teknik olarak bağlanamadıkları için 3 sağlayıcı zaten reddetti. Buna ya bölge İdaresi aracılığıyla karar vermek gerekir, yani sağlayıcının ekipmanlarını kurmasına izin vermeleri ya da birkaç sakini bir araya getirmeleri ve bunun yerine MTS gibi istediğiniz sağlayıcıyı bağlamak için başvuruda bulunmaları gerekir. Adresim Moskova, Filimonkovo yerleşimi, Kharino Köyü sakinlerden biri görürse ve benzer sorunlar varsa, vatsap'a bir grup sakin yazın, böylece yeterli insan varsa, başka bir sağlayıcıyı bağlamak için birlikte başvuracağız. Ya da kimse yoksa, tek seçeneğim var, hepsini mahkemeden çözmek, mahkemeden kaybedecek hiçbir şeyim yok, sorunu çözebilmeyi ya da başka bir şirketin ekipmanını tedarik edebilmeyi başaracağım. Mahkemeye ulaşmayacağını düşünüyorsanız, derinden yanılıyorsunuz, kayınvalidem yeterince iyi deneyime sahip bir avukat, zaten her gün mahkemelerde, bir bedel karşılığında ortaya çıkan sorunları sizinle çözecek ve vekaletname için verilen sözleşme, maksimum devlet vergisi için para gitmeyecek. Basitçe başka bir seçenek bırakmıyorsunuz, çoğu insan mahkemeye çıkmıyor çünkü bir avukata para vermek gerekiyor ve böyle bir seçenek varsa veya katlanmak zorunda kalırlarsa sağlayıcıyı değiştirmeleri daha kolay. Bu yüzden dayanmayacağım ve Avukata para ödemek zorunda kalmayacağım. İyi şanslar!!! Giriş 1389.
Хороший интернет, мы в целом довольны, подключили на даче, всё устраивает. Подключили быстро, сотрудники вежливые, операторы подсказали какой роутер лучше приобрести. Сотрудники приехали и все нам настроили. Перебоев не было, всё отлично.