Hikaye burada anlatılanların çoğuna benzer)
Leroy'dan siparişin 26 Kasım'da saat 8 ile 23 arasında teslim edilmesi gerekiyordu. Gün boyunca postada ne sms ne de mektup yoktu, hiçbir şey yoktu. O zamanlar siparişin cse'ye teslim edildiği henüz bilinmiyordu, Leroy'a teslimat yüklenicisiyle iletişime geçeceğine söz vermişti.
Ertesi gün sabah «bugün siparişi getireceğiz" mesajı geliyor. Onu kabul edecek kimse yok. Çevrimiçi teslimat tarihini değiştirmeye çalışırken site donuyordu. Bir bot telgrafta ve telefonda iletişim kurar. Siparişin belirlenen gününde teslim edilemeyen siteden çalışmayan siteye kadar tüm sorunları e-postaya yazdım. Yanıt olarak, bana aynı çalışmayan siteye bir bağlantı attılar ve aslında bugün teslimatın faturada olduğunu söylediler
Yanıt olarak 26 Kasım faturasını gönderdikten sonra bana bir daha cevap verilmedi
4 saat sonra teslimat yine de uygun bir güne aktarılabildi
Bir değil iki yıldız koydum çünkü teslimat gününde her şey yolundaydı, kurye çok kibardı ve önceden aradı
Şirketler neden bu tür teslimatlarla çalışıyorlar çok net değil)
Если бы можно поставить было -5 звёзд, я бы это сделал, худшая компания доставки в России. К клиентам ужасно относятся, невозможно связаться с оператором никак. Врут про адреса доставки, врут про даты доставки. Абсолютно не рабочий чат, через телефон просто не связаться. Перестаньте заниматься доставкой, это не Ваше!
En başarılı teslimat şirketi ! Teslimat adresini değiştirmek bir milyon yıl sürüyor! 15.11'den itibaren siparişi bekliyorum, 21.11'den beri teslimat yok. Onlarla iletişim kurmak mümkün değil!