Yeni hizmet formatı müşteriler için ve muhtemelen çalışanlar için de çok uygun değil. Bir çalışanla oturuyorsunuz ve hemen kanepenin yanında, banka temsilcisiyle görüşmenizi dinleyen başka bir müşteriniz var. Bu kabul edilebilir mi? Katkının gizemi yok. Ve sonra çalışanlar salonun her yerinde gidip müşterileri arıyorlar, odaları haykırıyorlar, bu çok yanlış ve komik görünüyor. Her şey çok gevşek bir şekilde organize edildi, bitmiş kartı almak bir saatten fazla sürdü, ancak aynı zamanda kasiyer kartla uğraşmayı başardı ve hemen etkinleştiremedik, tekrar kasaya gitmek zorunda kaldık. Bekleme alanını çalışma alanından ayırmamız gerekiyor, bunu kendiniz görmüyor musunuz?
Банк переехал в помещение попросторнее и поменял формат обслуживания. В большом зале стоят столики как в кафе, все открыто, нет перегородок. Столики стоят около окон, жалюзи открыты, все видно, что происходит в офисе. Работают с планшетами и ноутбуками. Может кому то так удобно. Лично я не поняла такой формат.
Şu anda 30 dakikadan fazla bir süredir şubedeyim ve sıramı bekliyorum. Resepsiyondaki kız da dahil olmak üzere sadece 4 çalışan çalışıyor. Müşteriler yaklaşık 15 - 20 kişidir. İnsanlar bekler, yorulur ve gider.Sırada daha ne kadar bekleyeceğimi bilmiyorum. Şu anda büyük bir müşteri akını yok. Genel olarak, işin organizasyonu iğrençtir.